Kolektor wydechowy pod turbo [BA Z5]

Postprzez MIRU » 31 maja 2011, 16:26

gregorius 323 F napisał(a):mówiąc wprost trzeba go podlać benzą.

a nie masz FMU ??? jakie doładowanie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez luki_92_92 » 31 maja 2011, 17:07

Jak dla mnie to powinieneś startować do działu projekty, w końcu masz chyba pierwsze w polsce, a napewno pierwsze na forum Z5T :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez mazdix2 » 31 maja 2011, 18:56

Gratuluje projektu Gregorius 323 F :) jestem ciekaw jak to sie teraz odpycha :D masz juz może jakies pomiary czasowe lub pomiar mocy z hamowni?

Pozdrawiam.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 19:17
Posty: 73
Skąd: Chorzele/Olsztyn
Auto: Mazda 323f 1.5 BA 95r.

Postprzez Kuklex » 4 cze 2011, 16:37

Gregorius 323 F, powiedz skąd pociągnąłeś doprowadzenie oleju do turbinki? tak mnie nakręciłeś że już kombinuje jak to poskładać, ale ja raczej chcę (czyt. muszę) zrobić turbo plug&play ze względu na ubezpieczalnie. ja turbo umieścił był na łączeniu kolektora z wydechem żeby nie było go widać, no i blow off raczej będzie jakiś cichutki.
pozdro
Moja Madzia
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2010, 20:10
Posty: 80
Skąd: Galway - IRL
Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow

Postprzez MIRU » 4 cze 2011, 20:13

Zasilanie suszarki w olej mozna pociagnąc z podstawki którą montuje sie pod filtrem oleju lub kupic trójnik i wkręcic w miejsce czujnika cisnienia oleju :)
http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_filtr_oleju-38.html
http://www.dabtuner.pl/Trojnik-39.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Marcin1990 » 5 cze 2011, 18:36

nieznam się na tym, ale czy da coś spręzarka zamontowana na pasku klinowym i to podłączone pod kolektor dolotowy?
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez rafał88 » 5 cze 2011, 19:02

Raczej napewno da po to w sumie to jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 6 cze 2011, 00:09

Wiec chyba mercedesy miały kompresory prawda? Służbowo jeźdze sprinterem i miałe awarię i mechanik mi zdjąj przewód który idzie od chyba turbo do pokrwy silnika. Jechałem może z 60 max, a uszy aż pękały od hałasu. Co uważacie? da rade jakiś kompresor na pasek?
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez MIRU » 6 cze 2011, 00:27

Marcin1990 napisał(a):Co uważacie? da rade jakiś kompresor na pasek?

arafal21 napisał(a):Raczej napewno da po to w sumie to jest.


http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=102891
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Marcin1990 » 9 cze 2011, 16:47

To co wystarczy kompresor, wykombinować zamacowoanie, i podłączyć pod dolot?
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez MIRU » 9 cze 2011, 17:28

Jakos tak :) + oczywiscie dostarczenie odpowiedniej ilosc paliwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Marcin1990 » 9 cze 2011, 18:59

A komputer sam nie ustawia mieszanki paliwowo-powietrznej? a sam kompresor coś da?
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez MIRU » 9 cze 2011, 19:51

Była juz mazda na forum z turbiną bez sterowania paliwem i jezdziła gorzej niz seria :)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=75984&hilit=turbo+mx3
poczytaj sobie o co kaman :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez maniek210688 » 9 cze 2011, 21:40

3mam kciuki i śledzę losy projektu... <nauka> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2009, 18:38
Posty: 35
Skąd: Zambrów
Auto: było->Mazda 323 F BA 1,5 16V DOHC 88KM 1995 jest-> Seat Toledo II 2,3 VR5 AQN 170 KM:D 2001
Peugeot Boxer 2,5 D

Postprzez Majk500 » 3 paź 2012, 23:12

i temat zakończył się echem? Co się stało z tym uturbionym z5? napiszcie coś o tym bo po odpaleniu klimy ten samochód po prostu nie jedzie...
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje