Gwint z Golfa MK II do 323f BG GT

Postprzez monjan32 » 3 wrz 2012, 22:03

Witam szukalem szukalem i nie znalazlem ;)

Nurtuje mnie pytanie czy da sie wlozyc zawieszenie gwintowane z VW GOLF MK II do mazdy 323f BG GT.

Gdzies w necie czytalem ze koles po malych przerobkach wlozyl taki gwint do bagiety lecz nie potrafie znalesc drugi raz tego watku ;/ moze wy koledzy wiecie cos na ten temat czy to jest wogole wykonalne i jakie przerobki z tym sie wiaza ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:15
Posty: 100
Skąd: Chorzów (Śląsk)
Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r

Postprzez luki_92_92 » 4 wrz 2012, 17:30

Da się napewno z Golfa III po małych przeróbkach, nie wiem jak z dwójki. Gościu wkładał do 323 BG ale mówił że to 323F też podejdzie tylko coś tam trzeba przełożyć chyba górne mocowanie czy coś.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez honda2911 » 4 wrz 2012, 21:16

zawieszenie w 2 i w 3 jest to samo trzeba rozwiercic otwory w tulejkach poduszek i przerobic otwory na dole amortyzatora i musisz kupic 2 komplety zawieszania na przod golfa bo tyl jest inny
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez l3mur91 » 5 wrz 2012, 21:41

Ja kiedyś sprzedawałem taki przerobiony gwint. Jak dobrze pamiętam przy skręconym do samego końca wcale nie było niżej niż przy -4 na samej sprężynie, a twardo jak siemasz. Generalnie zestaw nie nadawał się chyba bardzo do jeżdżenia, ale poszedł dalej w świat, bez reklamacji.

Słyszałałem, że móżna przerobić gwint z Corsy i będzie niżej.

Nie lepiej kupić dobrą markową sprężynę i oddać do kowala, żeby ją sprasował o kolejne 2cm ? <oczy>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez honda2911 » 5 wrz 2012, 22:03

l3mur91 napisał(a):Ja kiedyś sprzedawałem taki przerobiony gwint. Jak dobrze pamiętam przy skręconym do samego końca wcale nie było niżej niż przy -4 na samej sprężynie, a twardo jak siemasz. Generalnie zestaw nie nadawał się chyba bardzo do jeżdżenia, ale poszedł dalej w świat, bez reklamacji.

Słyszałałem, że móżna przerobić gwint z Corsy i będzie niżej.

Nie lepiej kupić dobrą markową sprężynę i oddać do kowala, żeby ją sprasował o kolejne 2cm ? <oczy>

ten co sprzedales mial juz 4 wlascicieli a robil go tooma91 do 323bg
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez antek_92 » 18 wrz 2012, 12:34

I ja bylem jednym z kupcow ;p ale nie polecam, rzezby troche jest a efekt mizerny....oczywiscie wedlug mnie, pod wzgledem sprezyny mts'a bylo ciutke nizej....ale twardo w ujjj....auto uginalo sie tyle co na oponie....wiec jedno z drugim nie gralo...jak twardo to ma byc mega nisko a nie taka pomylka...dobrym rozwiaznei jest wlasnie tak jak lemur nadmienil oddanie sprezyn do kowala, albo skrocenie amorkow i kupienie sprezyn z gwintem i samemu sie bawic ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje