czyli zwykła zimniejsza to będzie K20TT
Sportowe świece??
1, 2
wg katalogu Denso to do KL masz przewidziane:
IK20L Iridium Power Performance Upgrade With World's Smallest Center Electrode (0.4 mm Dia.) & Tapered Tip Patented U-Groove Design & Patented Ir Alloy (90% Ir)
KJ20CR11 Standard
Stk: #3133 B; DENSO is O.E. Manufacturer / Resistor Plug
PK20TT (Platinum TT)
Stk: #4504 Platinum TT Plug – New Platinum Twin-Tip design with Titanium Enhanced Ground Strap
PKJ20CR-L11 Double Platinum
Stk: #3247 Double Platinum Plug – Extra Long Life Double Platinum Plug with Platinum Ground Strap
SKJ20CR-A8 Iridium Long-Life
Stk: #3371 Iridium Long Life – Patented Iridium Alloy Plug (90% Ir) With Platinum Ground Strap
Czyli stopień zimniejsze będą 22 – zwykłe KJ22CR11, TT to świeca z czubkami platyny na obu elektrodach

IK20L Iridium Power Performance Upgrade With World's Smallest Center Electrode (0.4 mm Dia.) & Tapered Tip Patented U-Groove Design & Patented Ir Alloy (90% Ir)
KJ20CR11 Standard
Stk: #3133 B; DENSO is O.E. Manufacturer / Resistor Plug
PK20TT (Platinum TT)
Stk: #4504 Platinum TT Plug – New Platinum Twin-Tip design with Titanium Enhanced Ground Strap
PKJ20CR-L11 Double Platinum
Stk: #3247 Double Platinum Plug – Extra Long Life Double Platinum Plug with Platinum Ground Strap
SKJ20CR-A8 Iridium Long-Life
Stk: #3371 Iridium Long Life – Patented Iridium Alloy Plug (90% Ir) With Platinum Ground Strap
Czyli stopień zimniejsze będą 22 – zwykłe KJ22CR11, TT to świeca z czubkami platyny na obu elektrodach

Zgadza się. Jak są tylko tzw. "bolt-ons" (kolektor, dolot, wydech, delikatne wałki) lub jakieś lekkie dmuchanie, to nie ma co ruszać ciepłoty świec.Pit napisał(a):Stosowanie zimniejszych świec w przypadku seryjnego silnika także nie ma kompletnie sensu. Naprawdę w stockowym aucie najlepszym rozwiązaniem jest używanie idealnie takich modeil świec, jakie są zalecane w instrukcji obsługi przez producenta. Nie kombinujcie, szkoda czasu i pieniędzy.
Stopień zimniejsze chyba lepiej oddaja ciepło
a w uturbionej KL to sie może przydać
Katalog IC pokazuje mi serie
NGK ZFR5f-11
odpowiednik
DENSO K16(K16TT,Kj16CR11)
czyzby katalog IC sie mylił
Katalog IC pokazuje mi serie
NGK ZFR5f-11
odpowiednik
DENSO K16(K16TT,Kj16CR11)
czyzby katalog IC sie mylił
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Stopień zimniejsze chyba lepiej oddaja ciepłoa w uturbionej KL to sie może przydać
Katalog IC pokazuje mi serie
NGK ZFR5f-11
odpowiednik
DENSO K16(K16TT,Kj16CR11)
czyzby katalog IC sie mylił
Z tym oddawaniem ciepła to nie jest tak.
zerknij tutaj: http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/heatrange/index.html
Jeżeli nie masz zamiaru dmuchać powyżej 0,8 bara, to świece sobie daruj – jak będą wypadać zapłony zmniejsz delikatnie przerwę między elektrodami lub pójdź w irydowe bądź platynowe odpowiedniki.
Katalog IC nie pierwszy raz się myli
Podobnie np. z osłonami przegubów wewnętrznych do almery – pokazuję zewnętrzne
Znalazłem jeszcze takie info:
http://info.milleniatech.net/plugs/
Myślę, że najlepszym źródłem będzie manual serwisowy
Onyx ale według tego linka co dałeś z milleniatech
to właśnie KJ16CR-L11 są do zwykłego KL
a stopień zimniejsze to KJ20CR-L11
to właśnie KJ16CR-L11 są do zwykłego KL
a stopień zimniejsze to KJ20CR-L11
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Podczas wymiany kabli i świec (okazało się, że poprzednie były dwu elektrodowe) założyliśmy nowe jedno elektrodowe NGK i mam wrażenie, że odrobinę dłużej kręci rano. Czy to możliwe, czy mi się zdaje? W temacie jestem laikiem 
oblivion napisał(a):Podczas wymiany kabli i świec (okazało się, że poprzednie były dwu elektrodowe) założyliśmy nowe jedno elektrodowe NGK i mam wrażenie, że odrobinę dłużej kręci rano. Czy to możliwe, czy mi się zdaje? W temacie jestem laikiem
Zdaje Ci się, stare nawet 2 elektrodowe świece nierówne nowym, o ile były dobrane do auta.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Ok 
A jakie świece do B6 (1.6 16V 113kM) do LPG?
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje