Modyfikacje turbo – Mazda 626 DITD

Postprzez YgooR » 28 paź 2011, 12:18

vBart napisał(a):do tej drugiej dostęp jest bardzo utrudniony?

Do drugiej śrubki trzeba zdjąć rurę doprowadzającą powietrze z IC do turbo, aby sobie to zadanie ułatwić najlepiej ją poluzować koło akumulatora (2 śrubki). Kup sobie więcej podkładek bo lubią się zgubić i pomierz ich grubości, oczywiście daj nowe śruby bo stare będą za krótkie.
vBart napisał(a):Tez lubię poczytać różne ciekawe wpisy na forach...

Nie obrażaj się, doskonale wiem że mogłeś tego nie wiedzieć, przez przypadek fajnie to napisałeś, nie miałem nic złego na myśli :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez vBart » 28 paź 2011, 15:42

Ja się nie obrażam bo jasne ze nie ma o co :). W przyszłym tygodniu zrobię wszystko jak mówicie bo jutro jade w dłuższą trasę i nie chcę mieć przykrych niespodzianek po drodze.
Mazda 626 Excl, 2.0 Diesel, 2000r. Black
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 23:21
Posty: 18 (1/0)
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda 626, Mazda 3, Mazda 6 2,2l Skyactiv 2015

Postprzez Irek.k » 28 paź 2011, 19:39

To Wam coś napiszę o dokładaniu podkładek ;)

Jako że leniwy jestem i nie chciało mi się mączyć ze śrubkami, zrobiłem rzecz następującą ...
Zaznaczyłem sobie na cięgnie tuż przy tej "gruszce" pozycję w jakiej się znajdował trzpień. Następnie wziąłem kawałek pręta (długość i średnica wedle uznania) przyłożyłem go do tej blachy do której jest przymocowana "gruszka" i lekko (lub mocna, zależy od mocy wykonawcy) pukając odchyliłem (odgiąłem) ją o te 2 milimetry. Widać wielkość przesunięcie dzięki znacznikowi na cięgle (trzpieniu).
A wszytko przez wrodzone lenistwo ;)

Niestety nie mierzyłem ciśnienia przed i po. Może kiedy to zrobię, kiedy moje lenistwo mi na to pozwoli :)
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez Neonixos666 » 28 paź 2011, 20:23

YgooR napisał(a):rurę doprowadzającą powietrze z IC do turbo,


chyba miałeś na myśli z turbo do IC bo odwrotnie powietrze nie idzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 29 paź 2011, 02:16

Neonixos666 napisał(a):chyba miałeś na myśli z turbo do IC bo odwrotnie powietrze nie idzie :P

Oj tam, oj tam :P u mnie idzie odwrotnie i ma większego kopa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 29 paź 2011, 12:15

YgooR napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):chyba miałeś na myśli z turbo do IC bo odwrotnie powietrze nie idzie :P

Oj tam, oj tam :P u mnie idzie odwrotnie i ma większego kopa :D


Na pewno ;)
Ma ktoś może puszkę filtra powietrza do 626 RF4F? :P może być połamana
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Terexo » 5 lut 2012, 21:01

Irek.k napisał(a):przez Irek.k » 28 paź 2011, 18:39

To Wam coś napiszę o dokładaniu podkładek

Jako że leniwy jestem i nie chciało mi się mączyć ze śrubkami, zrobiłem rzecz następującą ...
Zaznaczyłem sobie na cięgnie tuż przy tej "gruszce" pozycję w jakiej się znajdował trzpień. Następnie wziąłem kawałek pręta (długość i średnica wedle uznania) przyłożyłem go do tej blachy do której jest przymocowana "gruszka" i lekko (lub mocna, zależy od mocy wykonawcy) pukając odchyliłem (odgiąłem) ją o te 2 milimetry. Widać wielkość przesunięcie dzięki znacznikowi na cięgle (trzpieniu).
A wszytko przez wrodzone lenistwo

Niestety nie mierzyłem ciśnienia przed i po. Może kiedy to zrobię, kiedy moje lenistwo mi na to pozwoli
Irek.k
 
Czy masz jakiś objawy ulepszenia pracy silnika?
Terexo
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje