jakies v8
Szukam osoby co zrobi mi swapa na v8 do mx-6 2.0 fs
Strona 1 z 1
witam mam mazda mx-6 2.0 Fs
mam szalony pomysl wsadzenia tam silnika nie od mazdy
jakies v8
pytanie kto jest gotow na takie czary mary ? w sensie ma talen i wsadzi zestroi to w moim autku ? Ps w autku nie ma klimy wiec badziewy odpadaja
no od biedy niech bedzie kl-de
jakies v8
Ostatnio edytowano 27 sty 2012, 20:59 przez szumki44, łącznie edytowano 1 raz
Popraw temat na zgodny z regulaminem działu. Czas start: 24h, potem usunę temat.
Po co Ci V8 w FWD??
Chory pomysł... pomijając kwestię finansowe (pewnie ok. 30k z sensowną motorownią i ewentualną przeróbką na RWD). Zastanawiałeś czy to w ogóle fizycznie wejdzie do auta – takie silniki montowane są wzdłużnie.
Po co Ci V8 w FWD??

nie raz zdarzaja sie problemy jak sie włozy silnik z tej samej marki pojazdów, problemy z elektryką, jakies błedy albo cos, a nie wspomne już jak sie wkłada od calkiem innego pojazdu,
jezeli już byś sie zdecydował na swapa, to moim skromnym zdaniem radze jakiś 2.5 v6, jak zalezy ci na mocy to KL ZE proponuje,
pozdro
jezeli już byś sie zdecydował na swapa, to moim skromnym zdaniem radze jakiś 2.5 v6, jak zalezy ci na mocy to KL ZE proponuje,
pozdro
- Od: 1 wrz 2011, 22:04
- Posty: 45
- Skąd: SANDOMIERZ
- Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE
pisali tutaj ze kl-ze kiepsko wychodzi ze nie trzyma serii itp... jeszcze sie zastanawiam nad sprowadzeniem swojego drugiego autka do polski (firebird trans am 5.7 v8) tyle ze boje sie go trzymac tu w kraju
Jeżeli już musisz mieć tą moc w 626 przednionapędowej, to najrozsądniej będzie kupić 626/mx-6 KL.
Następnie wyremontować silnik i wzmocnić go pod turbo.
Zamontować w Twojej 626 turbinę i wystroić.
Sprawny uturbiony KL był już na forum w mx-3.
Więc szlaki przetarte.
Więc czytaj dużo, zbieraj pieniądze i do dzieła.
A jak zależy Ci na dobrym sprawnym aucie z v8 to po prostu sobie takie kup, za pieniądze jakie masz ochotę zmarnować, ładując je w 626, kupisz solidne auto z V8.
Następnie wyremontować silnik i wzmocnić go pod turbo.
Zamontować w Twojej 626 turbinę i wystroić.
Sprawny uturbiony KL był już na forum w mx-3.
Więc szlaki przetarte.
Więc czytaj dużo, zbieraj pieniądze i do dzieła.
A jak zależy Ci na dobrym sprawnym aucie z v8 to po prostu sobie takie kup, za pieniądze jakie masz ochotę zmarnować, ładując je w 626, kupisz solidne auto z V8.
proponuje silnik z nowego M3 420KM V8
powinien się mieścić i mam taki na sprzedaż
... ale to by była dopiero rzeźba!!!
wykończenia wnętrz, mechanika
do 626 raczej v8 ze skrzynia nie wejdzie sam silnik na długość może ale do tego skrzynia(trzeba tunel ciąć
) zrobić napęd na tył, lepiej kup A8 4.2 v8, albo BMW z 4,4 pod maską tylko nie oczekuj cudów v8 w budzie A8 albo BMW wygodne auta z napędem na tył 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
jeśli bmw to e30 ewentualnie e36 i v8, jeśli audi to 4.2 do 80 najlepiej w sedanie albo kombi , a co do mx6 czy 626 wiadomo ze tunel do ciecia... ale jak ktoś chce.... 
wykończenia wnętrz, mechanika
Jeśli interesował by Cie projekt posadzenia centralnie silnika 4,2 V8 z Audi ze skrzynią z Audi (oczywiście napęd na tył, to ze znajomymi mogę się podjąć sprawy bo chodził mi pogłowie taki projekt od dawna. Auto staje się oczywiście dwuosobowe. Więcej na PW jeśli będziesz zainteresowany.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje