jak widać (kolor brązowy) onyx można pokombinować
Sportowy regulator paliwa 323f Ba KL-DE
no jest zaworek na podciśnienie przy seryjnym regulatorze paliwa
ale wie ktoś kiedy on się otwiera zamyka
ja u siebie przez chwilę miałem w odpowiednie wyjscia w ECU diodę która się zapalała kiedy ECU dawał napięcie i okazało się że podaje tylko przy przekręcaniu stacyjki na około 1s a podczas jazdy z różnymi prędkościami obrotami i obciążeniem przepustnicy nic się nie dzieje
ale wie ktoś kiedy on się otwiera zamyka
ja u siebie przez chwilę miałem w odpowiednie wyjscia w ECU diodę która się zapalała kiedy ECU dawał napięcie i okazało się że podaje tylko przy przekręcaniu stacyjki na około 1s a podczas jazdy z różnymi prędkościami obrotami i obciążeniem przepustnicy nic się nie dzieje
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):no jest zaworek na podciśnienie przy seryjnym regulatorze paliwa
ale wie ktoś kiedy on się otwiera zamyka
ja u siebie przez chwilę miałem w odpowiednie wyjscia w ECU diodę która się zapalała kiedy ECU dawał napięcie i okazało się że podaje tylko przy przekręcaniu stacyjki na około 1s a podczas jazdy z różnymi prędkościami obrotami i obciążeniem przepustnicy nic się nie dzieje
Mając podpiętą świnkę, można w tej kwestii pominąć ECU i sterować tym sygnałem oddzielnie. Pytanie, czy to będzie powodować zamierzony skutek?
Podpowiedź: Wspomaganie rozruchu na ciepłym silniku, zmniejszona dawka startowa można to w tych silnikach zupełnie ominąć, nie ma możliwości zrobienia nastawnego regulatora z oryginalnego no chyba że chcecie zmniejszyć ciśnienie paliwa przy przyroście obrotów a zarazem obciążenia...
Onyx, wtryskiwacze w KF i KL to praktycznie to samo, dla KF rzeczywiście dają zapas, w przypadku KL działają już w górnym zakresie swojej efektywności, zwiększenie ciśnienia paliwa przynosi w tym wypadku odczuwalne korzyści...
Onyx, wtryskiwacze w KF i KL to praktycznie to samo, dla KF rzeczywiście dają zapas, w przypadku KL działają już w górnym zakresie swojej efektywności, zwiększenie ciśnienia paliwa przynosi w tym wypadku odczuwalne korzyści...
Jeżeli te same, a zapewne tak jest to skoro w KLDE działaja juz w górnym zakresie efektywności to przy modach w KLZE to juz będa za małe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mx6sc napisał(a):a czy wtryski z kl-de i kl-ze są takie same czy inne?
Jezeli znajde chwile czasu to zerkne w EPC i postaam sie porownac.
Chłopakidzieki wielkie za opinie i pomoc, widze ze temat zaczyna sie juz dosc rozmywac. Mam jeszcze jedno pytanie odnsnie regulatora, ktore podcisnienie trzena wypiac i podpiac do niego? Czy to to ze zdj 2 i pozycji nr 2?

- Od: 15 sie 2010, 23:38
- Posty: 78
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 323f '94 2.5 V6 KL-DE
Jesli wierzyć informacjom z netu to KL-DE ma wtryski 220cc – do modyfikacji NA przy std ciśnieniu paliwa 3 barow na listwie, powinny w zupełności wystarczyć do 200hp... dalej nie widzę sensu stosowania regulatora
KLDE i KLZE ma te same wtryskiwacze...
Onyx cos w tym jednak jest, ze bez podniesienia cisnienia paliwa na listwie ciezko jest wystroic KLZE tak aby dobił do 200 KM, wydaje mi sie ze problem tkwi w ograniczeniach działania sterownika. AFR przy standardowym cisnieniu na listwie powyzej 5000 obr/min jest stanowczo za ubogi...
Onyx cos w tym jednak jest, ze bez podniesienia cisnienia paliwa na listwie ciezko jest wystroic KLZE tak aby dobił do 200 KM, wydaje mi sie ze problem tkwi w ograniczeniach działania sterownika. AFR przy standardowym cisnieniu na listwie powyzej 5000 obr/min jest stanowczo za ubogi...
xXx napisał(a):KLDE i KLZE ma te same wtryskiwacze...
Onyx cos w tym jednak jest, ze bez podniesienia cisnienia paliwa na listwie ciezko jest wystroic KLZE tak aby dobił do 200 KM, wydaje mi sie ze problem tkwi w ograniczeniach działania sterownika. AFR przy standardowym cisnieniu na listwie powyzej 5000 obr/min jest stanowczo za ubogi...
Jest to dla mnie tym bardziej dziwne, bo te 200hp podałem przy pracy wtrysków przy 78% duty cycle – przy optymalnej pracy wtryskiwaczy (za maks uważa się 80%). Podłączając świnkę do sterownika masz nad tym i tak pełną kontrolę, więc problem jednak musi leżeć chyba gdzie indziej niż w sterowniku.
Jeżeli ktoś miałby okazję i warunki eksperymentować, to mógłby wrzucić wydajniejszą pompę paliwa i zobaczyć co się stanie z AFR'em w górnych partiach obr. przy tym samym ciśnieniu paliwa na listwie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje