Neonixos666 napisał(a):robertss napisał(a):RF2A, przerobiłem 3 boostsensory i powiem Wam, na każdym charakterystyka jest nieco inna. Mam 20ohm i podkładki pod wastegate. Na jednym przy tej oporności jechał w miarę ale były szarpania przy przyśpieszaniu i opoźnione schodzenie z obrotów, na drugim, silnik ciągnął ptraktycznie od 1200 obrotów, ale po przekroczeniu ok 3 tys silnik gasł, ponowne odpalenie załatwiało sprawę, Panowie jak to ciągnęło. Umiejętna zmiana biegów i chłopakowi w audi 1,8T czapka spadłaTeraz mam 3 sztukę i jeździ toto w miarę kulturalnie, nie gaśnie do odcinki i ciągnie gdzieś od 1500 obrotów. Od 2,7 do 4,5 obr. moment w miarę równy, dymienie przy ok 4,5-5 tys obrotów.
Jakie masz założone oporniki i czy byłeś na hamowni?
Neonixos666, jak w opisie 20 ohm pojedyńczy. Na hamowni nie byłem. Moja powyższa wypowiedź nie dotyczyła ile kM i Nm przybyło, ale fakt, że różne boostsensory mają wpływ na zachowanie się samochodu. Jak będę miał wolną kasę to nie omieszkam shamować moją kobyłę
pzdr


, znam swój samochód lepiej i wiem jak sie zachowuje z różnymi opornikami, poza tym masz RF4 i inny osprzęt.
. Jeśli chcesz opowiadać o swoim to napisz proszę to wyraźniej. Mnie nie interesuje ile masz ohm, bo to jest w tym wątku powtórzone kilka razy. Poza tym moja wypowiedź dotyczy zaobserwowanych różnic w zachowaniu sie charakterystyki silnika przy zmianach na różne egzemplarze boost sensora przy tej samej oporności i podniesionego ciśnienia na turbinie. PLS bez odbioru 

