jak czujesz tylko minimalne efekty to wywal to . ja u mnie czuje ze auto jest dwa razy lepszecyrek18c napisał(a):czuc minimalny wiekszy zryw
Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
czyli lepiej miec 2 x 100 ohm niz jeden 50 ohm
z tego co pisane bylo to jedyna wada z tego ze ma sie jeden opornik o tej samej opornosci niz dwa to to ze sie grzeje. wiec jaki moze miec to wplyw na spalanie skoro ta sama opornosc a i moc identyczna?? caly czas sledze watek i jakos niezauwazylem zeby bylo o tym pisane
i dodam ze mam tak zrobione ze moge jezdzic i na 2 x 100 ohm i 1 x 51 ohm. i jak to razem polacze to mam 25 ohm.
a na opornosci 25 to 4 razy lepsze 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):2 x 100 ohm i 1 x 51 ohm
a nie czasem 31ohm?
Ja mam 100+50 i jest dobrze, niestety 50+50 za dużo dymi i ten spadek z obrotów mi się nie podoba.
Poza tym przy cenie 5.25 za litr ropy nie jeżdżę na opornikach i nie przekraczam 2tyś
niestety trzeba oszczędzać
boczek86 napisał(a): dodam ze mam tak zrobione ze moge jezdzic i na 2 x 100 ohm i 1 x 51 ohm. i jak to razem polacze to mam 25 ohm.
Czyli masz 3 naraz? dwie setki i jedna 51-ke?
A moze ktos ma w premacy opornik/i to niech sie rowniez wypowie.
- Od: 6 maja 2011, 22:16
- Posty: 31
- Skąd: Podkarpacie Jarosław
- Auto: Premacy 2001 DITD
cyrek18c napisał(a):Ponad 1800 kg to dosc duzo. Male lekkie auto to to nie jest:D
He? Chyba pomyliłeś masę własną z masą dopuszczalną.
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
cyrek18c napisał(a):Czyli masz 3 naraz? dwie setki i jedna 51-ke?
mam taki przelacznik juz to opisywalem. standardowo mam 2 x 100 ohm i do tego jak trzeba podlaczam jeszcze 51 ohm i wydaje mi sie ze jest 25 ohm. sprawdzalem tylko kalkulatorem na internecie, ale miernikiem nie. wiec moze mi ktos sprawdzic
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
chyba masz dobrze, masz ode mnie większą moc bo ja mam tylko 33ohm 

Nom i jak obiecywalem policzylem swoje spalanie i wyszlo mi 8.8
Gdzie srednio robilem w mieszanym 6.1. Obecnie do 50 ohm dodalem 100 i mam teraz dwa. Dzisiaj zauwazylem dziwne zjawisko gdy przydusilem gaz to kolo 2500 obrotow wskazowka obrotow sie zatrzymala a silnik zaczal tak jakby ciagnac dalej na wyzszych obrotach. Bardo to slychac bylo. Po chwili ustalo.Bylo sucho na drodze.
- Od: 6 maja 2011, 22:16
- Posty: 31
- Skąd: Podkarpacie Jarosław
- Auto: Premacy 2001 DITD
jeśli podłączyłeś pod dobry zawór czyli SPV (ten pierwszy od prawej elektryczny) to zdejmij oporniki – masz problem z wtryskami albo pompą. WIększa moc dopiero przy wyższych obrotach, wzrost spalania, zatrzymywanie się wskazówki przy 2500 obrotów i dziwne dźwięki są normalne przy wpięciu się pod zawór drugi od lewej. Zabawę przy tym zaworze odradzam laikom choć przy uzyskaniu mocy powyźej 150KM jest to konieczne.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
asaselllo napisał(a):Zabawę przy tym zaworze odradzam laikom choć przy uzyskaniu mocy powyźej 150KM jest to konieczne.
co masz na myśli? Jak możesz to rozwiń to
mi nigdy nieschodzi z opoznieniem z obrotow jak mam 50 ohm czy 25 to bez roznicy a czemu wlasnie niektorym takie opoznienie sie dzieje
i co z ich osprzetem jest nie tak
tzn co trzeba wymienic zeby tak niemieli 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Ja w tej chwili mam podpięte 51+2x100. Wszystko podpięte jak mówi Assasello do tego spv(pierwszy z prawej). Różnica w stosunku do serii baardzoo duża. Mogę zmieńiać bieg normalnie przy 1800obr. Czyli po zmianie biegu następny odpala się przy jakichś 1500 obr. Czyli w tych samych prędkościach obr. mam do dyspozycji dużo większy moment obr. Ale niestety ta przyjemność szybkiej zmiany biegów jest okupiona zwiększonym dymieniem bo przecież turbina nie wciąga wtedy wystarczająco dużo powietrza.
A dodatkowo zastanawia mnie to co napisali kiedyś w "Motorze", że samochody z turbiną ze zmienną geometrią nie powinny za często jeździć tylko na niskich (czyt. ekonomicznych obrotach), bo źle to na nie wpływa.
A dodatkowo zastanawia mnie to co napisali kiedyś w "Motorze", że samochody z turbiną ze zmienną geometrią nie powinny za często jeździć tylko na niskich (czyt. ekonomicznych obrotach), bo źle to na nie wpływa.
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Boss429 napisał(a):nie powinny za często jeździć tylko na niskich (czyt. ekonomicznych obrotach), bo źle to na nie wpływa.
pewnie jest to związane z osadzaniem się sadzy na łopatkach i w późniejszym czasie mogą się zacinać.
a podkladki pod turboBoss429 napisał(a):okupiona zwiększonym dymieniem
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Tak jak Neonix pisał przy założeniu 2x50 masz na wyjściu 25ohm ale przynajmniej w moim przypadku kop jest naprawdę duży ale nie schodzi z obrotów tak samo jak na serii a i przyspieszanie jest bardziej gwałtowne. A przecież nie o to chodzi. Przejechałem się kiedyś paskiem 130KM na pompowtryskach i jego elastyczność przy 1500obr naprawdę bardzo mi się podobała. Tak czy inaczej przy większej ilości gotówki każdy z nas opornikotuningowców wcześniej czy później przejdzie na M6 żeby się cieszyć przyspieszaniem które zapewnia CR.
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
przy oporności poniżej 25 mocno dymi i nie chce zejść z obrotów w okolicy 2000.
Ja mam 50+100 i raczej niżej nie będę zakładał. Chyba że stwierdzę że za mało jest paliwa
Ja mam 50+100 i raczej niżej nie będę zakładał. Chyba że stwierdzę że za mało jest paliwa
boczek86 napisał(a):mi nigdy nieschodzi z opoznieniem z obrotow jak mam 50 ohm czy 25 to bez roznicy a czemu wlasnie niektorym takie opoznienie sie dzieje
A może to zależy od silnika RF2A ma troszkę inną elektronikę od RF4F....
coś może w tym być bo może sygnał z Boostsensora jest inny niż z przepływki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje