
SWAP 1.6 B6 –> K8, KF – Mazda 323F BG
Strona 1 z 1
Witam wszystkich mam maly problem a mianowicie posiadam Mazde 323F BG 1.6 16v silniczek ma juz kilka set tys. km nabite
i w zwiazku z tym chcialbym mu zrobic swapa na silnik 1.8 a nawet zastanawialem sie nad silniczkiem 2.0 v6
pisze o tym bo potrzebuje pomocy a mianowicie osoby ktora juz robila takiego swapa najlepien na 2.0 mialbym kilka pytan odnosnie takiego swapa glownie chodzi o przerobki i te sprawy bardzo prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny jak by byla jakas chetna osoba ktora poswieci mi pare uwag bardzo prosze o odpowiedz mozna rowniesz pisac na maila- kamilek160191@wp.pl z gory dziekuje za pomoc (jezeli ktos pomoze wysle maly prezecik
za poswiecony czas) 

- Od: 19 lut 2011, 21:40
- Posty: 10
- Skąd: Strzeleczki
- Auto: 323F BG 1.6 16V
323F BG GT 1.8 DOHC
O ile wymiana silnika na 1,8 DOHC/SOHC to drobiazg, to wymiana silnika na 2,0 V6 to koszt co najmniej taki jak zakup sprawnego samochodu z takim silnikiem.
A jak nie musi być KF to może K8 z MX-3 będzie łatwiej, ale też wypadło by zakupić mx-3 na części.
Więc trzeba się zastanowić czy nie rozsądniej będzie kupić BA KF.
A jak nie musi być KF to może K8 z MX-3 będzie łatwiej, ale też wypadło by zakupić mx-3 na części.
Więc trzeba się zastanowić czy nie rozsądniej będzie kupić BA KF.
NgS robił u siebie swap na KL-ZE (2.5 V6) to możesz się podpytać ile miał do zrobienia przy takim swapie do BG, przy swapie na kf'a chyba podobnie będzie z ilością potrzebnych części i pieniędzy.
Kup 1.8 DOHC z 323 BG GT zamiast V6, oszczędzisz przy swapie worek pieniędzy, roboty i czasu.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Kup 1.8 DOHC z 323 BG GT zamiast V6, oszczędzisz przy swapie worek pieniędzy, roboty i czasu.
Dokładnie, a jak trafisz zdrowy 1.8 BP to będzie jeździć tak samo jak z 2.0 V6
Swap na 1.8 V6 to już dla mnie całkowity bezsens, chyba że strasznie zależy ci na dźwięku V6
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Dokładnie tak jak piszą inni
Albo swap tanim kosztem i nakładem pracy na BP albo grubo i drogo na KL-ZE inne opcje nie maja sensu 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje