SWAP 1.6 B6 –> K8, KF – Mazda 323F BG

Postprzez kamilek20 » 16 paź 2011, 02:01

Witam wszystkich mam maly problem a mianowicie posiadam Mazde 323F BG 1.6 16v silniczek ma juz kilka set tys. km nabite <płacze> i w zwiazku z tym chcialbym mu zrobic swapa na silnik 1.8 a nawet zastanawialem sie nad silniczkiem 2.0 v6 :D pisze o tym bo potrzebuje pomocy a mianowicie osoby ktora juz robila takiego swapa najlepien na 2.0 mialbym kilka pytan odnosnie takiego swapa glownie chodzi o przerobki i te sprawy bardzo prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny jak by byla jakas chetna osoba ktora poswieci mi pare uwag bardzo prosze o odpowiedz mozna rowniesz pisac na maila- kamilek160191@wp.pl z gory dziekuje za pomoc (jezeli ktos pomoze wysle maly prezecik :> za poswiecony czas) <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lut 2011, 21:40
Posty: 10
Skąd: Strzeleczki
Auto: 323F BG 1.6 16V
323F BG GT 1.8 DOHC

Postprzez Hazu » 16 paź 2011, 12:24

O ile wymiana silnika na 1,8 DOHC/SOHC to drobiazg, to wymiana silnika na 2,0 V6 to koszt co najmniej taki jak zakup sprawnego samochodu z takim silnikiem.
A jak nie musi być KF to może K8 z MX-3 będzie łatwiej, ale też wypadło by zakupić mx-3 na części.

Więc trzeba się zastanowić czy nie rozsądniej będzie kupić BA KF.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez luki_92_92 » 16 paź 2011, 16:07

NgS robił u siebie swap na KL-ZE (2.5 V6) to możesz się podpytać ile miał do zrobienia przy takim swapie do BG, przy swapie na kf'a chyba podobnie będzie z ilością potrzebnych części i pieniędzy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez kamilek20 » 16 paź 2011, 23:59

dzieki a orietujecie sie moze czy silnik 1.8 v6 24v pasuje na skrzynie biegow z 1.6 16v czy trzeba kupic skrzynie pod ten 1.8?? pozdrawiam :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lut 2011, 21:40
Posty: 10
Skąd: Strzeleczki
Auto: 323F BG 1.6 16V
323F BG GT 1.8 DOHC

Postprzez Bandit » 17 paź 2011, 00:08

Kup 1.8 DOHC z 323 BG GT zamiast V6, oszczędzisz przy swapie worek pieniędzy, roboty i czasu.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Jacek176 » 17 paź 2011, 09:05

Bandit napisał(a):Kup 1.8 DOHC z 323 BG GT zamiast V6, oszczędzisz przy swapie worek pieniędzy, roboty i czasu.

Dokładnie, a jak trafisz zdrowy 1.8 BP to będzie jeździć tak samo jak z 2.0 V6
Swap na 1.8 V6 to już dla mnie całkowity bezsens, chyba że strasznie zależy ci na dźwięku V6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Szyna » 18 paź 2011, 08:54

Dokładnie tak jak piszą inni :) Albo swap tanim kosztem i nakładem pracy na BP albo grubo i drogo na KL-ZE inne opcje nie maja sensu ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje