Zmienna geometria dolotu silnik V6

Postprzez Arkadius 73 » 7 paź 2011, 16:05

Pytanie do znawców tematu , mam obecnie założony cai K&N z którego nie jestem zadowolony ponieważ zwężka przy maf-sensorze jest seryjna.Zamontowałem piggyback CPE lecz niewiele to dało wiadomo dlaczego. Zbudowałem sam dolot Sri z włókna węglowego i zastanawiam się nad jedną rzeczą , czy zwężka przy przepustnicy ograniczy mi dół.
Tzn . dolot ma przekrój 3 cale , ale wejście do kolektora ma 2,65
Arkadius 73
 

Postprzez Arkadius 73 » 8 paź 2011, 15:17

Dzięki za pomoc wszystkim jak sam nie sprawdzisz to .........................................
Arkadius 73
 

Postprzez mx6sc » 10 paź 2011, 08:36

a czy to nie powinno być tak żeby pomiar masy powietrza zasysanego odbywał się w najwęższym miejscu żeby nie było za ubogo?
bo za ubogo to będzie wtedy brak dołu
u mnie po zmianie dolotu w k-serii to bez podniesienia ciśnienia paliwka nieco dół kulał i według mnie te dwie rzeczy razem trzeba ogarniać
-------post który pewnie wiele nie wniósł <glupek2> ---------
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez piwo » 10 paź 2011, 15:22

ma byc afr na poziomie 13. i tyle.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje