Witam Serdecznie!
To mój pierwszy post ( ale napewno nie ostatni ) na forum.
Chciałbym serdecznie wszystkich powitać i napisać, że cieszę się, że to forum istnieje, bo jest świetne i pełne informacji.
Za dwa tygodnie odbieram moją pierwszą Mazdę z salonu – będzie to M3 z silnikiem 1.6 w wersji Exclusive Plus – mały minus tylko taki, że będzie to auto firmowe, dlatego nie miałem możliwości wyboru auta o większej mocy.
Znalazłem informację o firmie SKN z Lublina , która oferuje coś takiego do tego silnika
http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma42 ... 77_kw.html
Czy ktoś z forum ma może doświadczenie związane z tą firmą lub tego typu przeróbkami.? Czy jest sens w to inwestować i czy to rzeczywiście podniesie "lekko" osiągi autka?
Pozdrawiam
Paweł
SKN Lublin – podniesienie osiągów
Strona 1 z 1
podraz napisał(a):Witam Serdecznie!
To mój pierwszy post ( ale napewno nie ostatni ) na forum.
Chciałbym serdecznie wszystkich powitać i napisać, że cieszę się, że to forum istnieje, bo jest świetne i pełne informacji.
Za dwa tygodnie odbieram moją pierwszą Mazdę z salonu – będzie to M3 z silnikiem 1.6 w wersji Exclusive Plus – mały minus tylko taki, że będzie to auto firmowe, dlatego nie miałem możliwości wyboru auta o większej mocy.
Znalazłem informację o firmie SKN z Lublina , która oferuje coś takiego do tego silnika
http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma42 ... 77_kw.html
Czy ktoś z forum ma może doświadczenie związane z tą firmą lub tego typu przeróbkami.? Czy jest sens w to inwestować i czy to rzeczywiście podniesie "lekko" osiągi autka?
Pozdrawiam
Paweł
Wątpliwa sprawa, choć realna. Na pewno podczas jazdy tego nie odczujesz, za małe przyrosty. Z pewnością lepiej by to wyszło, jakbyś dodatkowo zrobił "luźniejszy" wydech i porządny dolot.
Ciekawe jakby się miała sprawa reklamacji jakbys zweryfikował ewentualne "przyrosty" na innej hamowni?
Jak się zdecydujesz to podjedź na inną hamownie przed całą operacją a potem po zabiegu, będziesz miał czarno na białym.
P.S. Bardzo ciekawi mnie na jakim sterowniku chodzi Mazda3 jeśli chodzi o PB, jak bedzie to Denso to obawiam się że tuner może sobie połamać zęby. Na pewno pamięć z mapą jest zinterowana z procesorem, także nie wyjmie jej i nie podłączy do programatora
Podczas wizyty w ASO nie można dopuścić do aktualizacji softu w sterowniku (od czasu do czasu wychodzą aktualizacje) – można wtedy pożegnać się ze swoim "tjuningiem"
dziękuje za cenne rady ... rzeczywiście szukałem na internecie jeszcze informacji i to chyba nie jest najlepszy sposób, może prosty, ale nie koniecznie dobry, pomyślę nad przeróbkami przynajmniej na początek związanymi z "oddychaniem" ... jak możecie polecić coś ciekawego do mazdy i dobrego, to będę wdzięczny, gdyż jestem "laikiem" w tych tematach ...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 3 maja 2011, 18:18
- Posty: 4
podraz napisał(a):dziękuje za cenne rady ... rzeczywiście szukałem na internecie jeszcze informacji i to chyba nie jest najlepszy sposób, może prosty, ale nie koniecznie dobry, pomyślę nad przeróbkami przynajmniej na początek związanymi z "oddychaniem" ... jak możecie polecić coś ciekawego do mazdy i dobrego, to będę wdzięczny, gdyż jestem "laikiem" w tych tematach ...
Pozdrawiam
Wszystko zależy od funduszy jakimi dysponujesz. Do tego silnika nie ma gotowych kitów. Poszukaj na ebay'u – choć z jakością jest różnie, głównie CHRL
Na Twoim miejscu bym postawił na jakiś customowy wyrób w Polsce. Licz się z tym, że modyfikowanie silnika wolnossącego nie jest tanie i ilość srodków jaką zainwestujesz może być nieadekwatna do rezultatów. Zastanów się czy gra jest warta świeczki.
Tym bardziej że jest to nowe auto na które zapewne masz gwarancje KM bądź lat, na blachy jak i na silnik więc trzeba sie liczyć z tym jak mody to po gwarancji ...... ja tylko głośno mysle więc nie bierzcie tego do siebie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
masz rację, takie przeróbki elektroniki nie wchodzą w grę ... konsultowałem to z Panią, która auto mi sprzedała, także conajwyżej dam mojej M3 lepsze oddychanie i na tym zapewne póki co się skończy jeżeli chodzi o mechanikę ...
niedługo ją odbieram, także nie zapomnę by się pochwalić
w odpowiednim dziale ... 
niedługo ją odbieram, także nie zapomnę by się pochwalić
- Od: 3 maja 2011, 18:18
- Posty: 4
podraz napisał(a):masz rację, takie przeróbki elektroniki nie wchodzą w grę ... konsultowałem to z Panią, która auto mi sprzedała, także conajwyżej dam mojej M3 lepsze oddychanie i na tym zapewne póki co się skończy jeżeli chodzi o mechanikę ...
niedługo ją odbieram, także nie zapomnę by się pochwalićw odpowiednim dziale ...
Stozek/CAI sobie odpusc, gwarancja mechaniczna rowniez poleci. Jak wlozysz sobie sportowa wkladke, a w miedzyczasie z jakiejs przyczyny poleci przeplywomierz, to rowniez pozegnaj sie z mysla ze zrobisz to na gwarancji – jak ktos bedzie dociekliwy
Firma SKN jest przedstawicielem firmy Piassini które ogarniają eku mazdy gostkowi w v-6-tce zdjęli kaganiec tylko pytanie czy w PL jest to samo co za gramanicą??
-
Arkadius 73
podraz napisał(a):Znalazłem informację o firmie SKN z Lublina , która oferuje coś takiego do tego silnika
http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma42 ... 77_kw.html
tiaaaa... przyrost 12KM po samym cip tjuningu w seryjnym wolnossącym 1.6

Zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):tiaaaa... przyrost 12KM po samym cip tjuningu w seryjnym wolnossącym 1.6
Zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe
U mnie w benzynce 1.8 NA – poprzednim silniku, doszlo 10hp i 14Nm po strojeniu. Fakt że wydech i dolot byl zrobiony wcześniej, silnik miał zmienną fazę na wałku ssącym (w Nissanie tzw. VTC) i tak naprawde zabawa momentem otwarcia solenoidu wałka ssącego dała takie efekty. W serii, przyspieszenie wałka ssącego działało w wąskim zakresie obr. 2500obr. załączenie – 4500obr. odłączenie. U siebie zrobiłem załączenie jak seria – 2500obr. i odłączenie 6400obr. (przed samą odcinką). Zaznaczam, że przyrost po samym strojeniu. Po wydechu i dolocie też auto było mierzone.
onyx napisał(a):U mnie w benzynce 1.8 NA – poprzednim silniku, doszlo 10hp i 14Nm po strojeniu. Fakt że wydech i dolot byl zrobiony wcześniej,
No łącznie z wydechem i dolotem to mogło przybyć te 10 koników ale w zupełnie seryjnym 1.6 ciężko mi uwierzyć. Chyba, że fabryczne mapy w ECU są tak sp...ne, że aż tyle można poprawić
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):onyx napisał(a):U mnie w benzynce 1.8 NA – poprzednim silniku, doszlo 10hp i 14Nm po strojeniu. Fakt że wydech i dolot byl zrobiony wcześniej,
No łącznie z wydechem i dolotem to mogło przybyć te 10 koników ale w zupełnie seryjnym 1.6 ciężko mi uwierzyć. Chyba, że fabryczne mapy w ECU są tak sp...ne, że aż tyle można poprawić
Ale to wynik to efekt samego strojenia
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje