Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
przyczytałem cały temat z większym lub czasem mniejszym bólem ( sposób prowadzenia dyskusji jest słaby...)
i muszę przyznać że jestem zaciekawiony aspektem technicznym tej modyfikacji.
czyli jak faktycznie reaguje na to silnik ...
jednoosobowy głośny sprzeciw wynikający z "kaszany" którą niby to zrobiło jest wart tyle co wszystkie głosy za również nie poparte wykresami i faktycznym sprawdzeniem jak silnik na to reaguje
co nie znaczy ze jestem za czy przeciw
na razie nie jestem zdecydowany, za dużo niejasności
bedę obserwował
a dla osób które twierdzą że to zabije silnik: sory ale prawie każda modyfikacja mechaniczna (itp) silnika, która wpływa na podniesienie mocy nie działa zbawiennie na żywotność jednostki (co nie znaczy że nie będzie funkcjonował bezawaryjnie przez lata)
i proszę o nie spuszczanie grzmotów na ten temat z którego jeśli nie kożyści to chociaż jakaś lekcja będzie...
i muszę przyznać że jestem zaciekawiony aspektem technicznym tej modyfikacji.
czyli jak faktycznie reaguje na to silnik ...
jednoosobowy głośny sprzeciw wynikający z "kaszany" którą niby to zrobiło jest wart tyle co wszystkie głosy za również nie poparte wykresami i faktycznym sprawdzeniem jak silnik na to reaguje
co nie znaczy ze jestem za czy przeciw
na razie nie jestem zdecydowany, za dużo niejasności
bedę obserwował
a dla osób które twierdzą że to zabije silnik: sory ale prawie każda modyfikacja mechaniczna (itp) silnika, która wpływa na podniesienie mocy nie działa zbawiennie na żywotność jednostki (co nie znaczy że nie będzie funkcjonował bezawaryjnie przez lata)
i proszę o nie spuszczanie grzmotów na ten temat z którego jeśli nie kożyści to chociaż jakaś lekcja będzie...
- Od: 26 lut 2011, 17:58
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Toyota GT86
Ja tylko dodam ze jestem bo wydłubaniu katalizatora i nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian.
Różnica jest delikatnie na plus ale to możliwe że mi się wydaje bo jakby elastyczniejszy był na niższych obrotach ale nie zauważyłem mega hiper ciągu po tym modzie. Tak że nie wszyscy mają problemy z opornikiem bez kata.
Różnica jest delikatnie na plus ale to możliwe że mi się wydaje bo jakby elastyczniejszy był na niższych obrotach ale nie zauważyłem mega hiper ciągu po tym modzie. Tak że nie wszyscy mają problemy z opornikiem bez kata.
Witam
Posiadam mazde 626 2.0 TD z 2002r. Może mi ktoś powiedzieć jaki jest w niej silnik (chodzi mi o model)? I czy da sie w niej podpiąć jakoś te rezystory zwiększające moc
Posiadam mazde 626 2.0 TD z 2002r. Może mi ktoś powiedzieć jaki jest w niej silnik (chodzi mi o model)? I czy da sie w niej podpiąć jakoś te rezystory zwiększające moc
- Od: 24 lip 2011, 00:47
- Posty: 7
Zspraszam do poczytania poradnika w dziale DIESEL
Masz RF4F 110 km
Masz RF4F 110 km
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Masz RF4F 110 km
a nie 101?
Neonixos666 napisał(a):Bandit napisał(a):Masz RF4F 110 km
a nie 101?

Jeszcze jedno pytanko, przy przepływomierzu u mnie jest 5 kabli, do którego mam sie podpiąć?
- Od: 24 lip 2011, 00:47
- Posty: 7
drugi od lewej chyba, zerknij na parę pierwszych stron
neonixos666 czekamy na wykres
na zlocie byles auto zhamowales i wynik dzieki opornikom dosc niezly wiec moze czas sie pochwalic 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
To raczej nie miejsce na chwalenie się wykresami, ale zapraszam do mojego tematu a tam jest co potrzeba 
to chociaz ja cos powiem
seria neonixosa666 ma 101 KM a po opornikowaniu wyszlo 136 KM. jak ktos chce wykresu to jest w jego temacie 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Nie mam wykresu serii niestety ale nie narzekałem na brak mocy.
Nie tylko na opornikach ale efekt jest zadowalający
Nie tylko na opornikach ale efekt jest zadowalający
Gib napisał(a):17.0 ET na mokrym bardzo dobry czas, gratulacje.
Serio to jest dobry czasz? bo ja pierwszy raz starowałem i nie znam się za bardzo.
Na suchym i z wyjęciem zbędnych rzeczy spokojnie można zejść poniżej 17.
A owszem, ja jeden jedyny raz zszedłem poniżej 17s. I to na suchej nawierzchni.
A zrobienie 17s w tej rzece na zlocie to rewelacja
A zrobienie 17s w tej rzece na zlocie to rewelacja
Neonixos666 niezły czas – jak na taką pogodę to pojechałeś ładnie. Ja 1/4 odpuściłem już w przedbiegach (pełny bak etc..) ale pojawił się Badyl to poszliśmy (dosłownie – bo starty masakra) ze dwa razy. Badyl jeszcze raz dziękuję Ci za manometr
Neonix jak na tą moc auto jeździ Ci ładnie.
Wolałem slalom, szkoda, że Was tam zabrakło
DiTD zajęło 2gie miejsce.
P.S
Patrząc na listę Cezar powinien zająć 1sze miejsce... coś chyba nie ogarnął na mokrym
Szkoda, że w klubie brakuje 2.2d......
Neonix jak na tą moc auto jeździ Ci ładnie.
Wolałem slalom, szkoda, że Was tam zabrakło
P.S
Patrząc na listę Cezar powinien zająć 1sze miejsce... coś chyba nie ogarnął na mokrym
Szkoda, że w klubie brakuje 2.2d......
Ja miałem pół baku jak kręciłem te 17.33 komplet siedzeń, koło zapasowe lewarek klucze i koszyk z gratami
, dopiero potem wyjąłem siedziska i koszyk ale niestety źle dwójkę wrzuciłem i już nie było tak ładnego czasu ( trzeba short shifter zrobić
). Też się dziwię dlaczego Cezar tak daleko bo naprawdę nieźle jechał. Dodatkowo mogę powiedzieć że mało miałem powietrza w przednich oponach 
Co masz na myśli jak na tą moc?


Co masz na myśli jak na tą moc?
dziżes, jak se pomyślę, że kiedyś jeździłem ćwiarę poniżej 15s, to aż mi wapno gaśnie w kościach 

- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Badyl napisał(a):dziżes, jak se pomyślę, że kiedyś jeździłem ćwiarę poniżej 15s, to aż mi wapno gaśnie w kościach
a to jakim samochodem?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje