Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez 4fly » 5 lip 2011, 19:44

przyczytałem cały temat z większym lub czasem mniejszym bólem ( sposób prowadzenia dyskusji jest słaby...)
i muszę przyznać że jestem zaciekawiony aspektem technicznym tej modyfikacji.
czyli jak faktycznie reaguje na to silnik ...
jednoosobowy głośny sprzeciw wynikający z "kaszany" którą niby to zrobiło jest wart tyle co wszystkie głosy za również nie poparte wykresami i faktycznym sprawdzeniem jak silnik na to reaguje

co nie znaczy ze jestem za czy przeciw
na razie nie jestem zdecydowany, za dużo niejasności
bedę obserwował

a dla osób które twierdzą że to zabije silnik: sory ale prawie każda modyfikacja mechaniczna (itp) silnika, która wpływa na podniesienie mocy nie działa zbawiennie na żywotność jednostki (co nie znaczy że nie będzie funkcjonował bezawaryjnie przez lata)

i proszę o nie spuszczanie grzmotów na ten temat z którego jeśli nie kożyści to chociaż jakaś lekcja będzie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2011, 17:58
Posty: 187
Skąd: Poznań
Auto: Toyota GT86

Postprzez Neonixos666 » 8 lip 2011, 20:07

Ja tylko dodam ze jestem bo wydłubaniu katalizatora i nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian.
Różnica jest delikatnie na plus ale to możliwe że mi się wydaje bo jakby elastyczniejszy był na niższych obrotach ale nie zauważyłem mega hiper ciągu po tym modzie. Tak że nie wszyscy mają problemy z opornikiem bez kata.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez damian6533 » 24 lip 2011, 16:44

Witam
Posiadam mazde 626 2.0 TD z 2002r. Może mi ktoś powiedzieć jaki jest w niej silnik (chodzi mi o model)? I czy da sie w niej podpiąć jakoś te rezystory zwiększające moc
Początkujący
 
Od: 24 lip 2011, 00:47
Posty: 7

Postprzez Bandit » 25 lip 2011, 12:05

Zspraszam do poczytania poradnika w dziale DIESEL


Masz RF4F 110 km
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 25 lip 2011, 22:13

Bandit napisał(a):Masz RF4F 110 km


a nie 101? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez damian6533 » 26 lip 2011, 11:25

Neonixos666 napisał(a):
Bandit napisał(a):Masz RF4F 110 km


a nie 101? :>


<nie> 110 km to wiem na pewno.
Jeszcze jedno pytanko, przy przepływomierzu u mnie jest 5 kabli, do którego mam sie podpiąć?
Początkujący
 
Od: 24 lip 2011, 00:47
Posty: 7

Postprzez Neonixos666 » 26 lip 2011, 20:06

drugi od lewej chyba, zerknij na parę pierwszych stron
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 31 lip 2011, 11:32

neonixos666 czekamy na wykres :) na zlocie byles auto zhamowales i wynik dzieki opornikom dosc niezly wiec moze czas sie pochwalic ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 12:22

To raczej nie miejsce na chwalenie się wykresami, ale zapraszam do mojego tematu a tam jest co potrzeba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 31 lip 2011, 14:42

to chociaz ja cos powiem :P seria neonixosa666 ma 101 KM a po opornikowaniu wyszlo 136 KM. jak ktos chce wykresu to jest w jego temacie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 15:02

Nie mam wykresu serii niestety ale nie narzekałem na brak mocy.
Nie tylko na opornikach ale efekt jest zadowalający :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 1 sie 2011, 08:02

17.0 ET na mokrym bardzo dobry czas, gratulacje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2011, 20:19

Gib napisał(a):17.0 ET na mokrym bardzo dobry czas, gratulacje.


Serio to jest dobry czasz? bo ja pierwszy raz starowałem i nie znam się za bardzo.
Na suchym i z wyjęciem zbędnych rzeczy spokojnie można zejść poniżej 17.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Badyl » 1 sie 2011, 20:22

bardzo, bardzo dobry jak na DiTD
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Grzyby » 2 sie 2011, 01:22

A owszem, ja jeden jedyny raz zszedłem poniżej 17s. I to na suchej nawierzchni.
A zrobienie 17s w tej rzece na zlocie to rewelacja :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Riki » 2 sie 2011, 09:52

Neonixos666 niezły czas – jak na taką pogodę to pojechałeś ładnie. Ja 1/4 odpuściłem już w przedbiegach (pełny bak etc..) ale pojawił się Badyl to poszliśmy (dosłownie – bo starty masakra) ze dwa razy. Badyl jeszcze raz dziękuję Ci za manometr :)
Neonix jak na tą moc auto jeździ Ci ładnie.

Wolałem slalom, szkoda, że Was tam zabrakło ;) DiTD zajęło 2gie miejsce.

P.S
Patrząc na listę Cezar powinien zająć 1sze miejsce... coś chyba nie ogarnął na mokrym :P

Szkoda, że w klubie brakuje 2.2d......
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2011, 19:09

Ja miałem pół baku jak kręciłem te 17.33 komplet siedzeń, koło zapasowe lewarek klucze i koszyk z gratami <lol>, dopiero potem wyjąłem siedziska i koszyk ale niestety źle dwójkę wrzuciłem i już nie było tak ładnego czasu ( trzeba short shifter zrobić :D ). Też się dziwię dlaczego Cezar tak daleko bo naprawdę nieźle jechał. Dodatkowo mogę powiedzieć że mało miałem powietrza w przednich oponach <lol>

Co masz na myśli jak na tą moc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Badyl » 2 sie 2011, 22:13

dziżes, jak se pomyślę, że kiedyś jeździłem ćwiarę poniżej 15s, to aż mi wapno gaśnie w kościach <lol>
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2011, 22:28

Badyl napisał(a):dziżes, jak se pomyślę, że kiedyś jeździłem ćwiarę poniżej 15s, to aż mi wapno gaśnie w kościach <lol>


a to jakim samochodem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 3 sie 2011, 08:41

mocnym i wysokoobrotowym w porównaniu do obecnego hahaha
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje