Silnik KF – zwiększenie mocy

Postprzez Loczek » 9 lis 2009, 23:55

Dodam troche pitu pitu od siebie.
KFZE od KF rozni się

– Wałki KF01
– Tłoki
– komputer ma bodajże numer KF 50 a ten od np xedoxa ma KF11
– Glowica ma mylący symbol mający w nazwie K8
– Kolektor ssący taki jak w KLZE
To tyle z różnic które pamietam.

Aha niema EGR


Jak juz sie znajdzie jakis poszukiwacz MX6 GE J-Spec to nalezy pamietac że vin pojazdu sie troche rozni – moj J-Spec mial GEES 100151.

Niestety do MX6 KFZE nie będzie wkładany, MX6 za niedługo zagości na łamach portalu Alllegro :D

A silnik bedzie lezal sobie i czekał az sie ogarne z czasem i kupie jakąs skorupke.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez darekk86 » 10 lis 2009, 01:19

komputer z tego co pamietam to byl KF31 lub KF51, jakos tak. Numer vin japonskie mx-6 maja chyba zawsze GEES... Zawsze to latwiej po tym troche poznac.
Tloki maja 4 osobne wglebienia a nie jak zwykly KF 2 osobne i 1 polaczony podluzny.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Lukano » 10 lis 2009, 10:09

Ale temat ewoluował :P
Z rezystora z allegro za 3 złote na wstawienie KF ZE <lol>
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Loczek » 10 lis 2009, 19:19

darekk86 napisał(a):komputer z tego co pamietam to byl KF31 lub KF51, jakos tak. Numer vin japonskie mx-6 maja chyba zawsze GEES... Zawsze to latwiej po tym troche poznac.
Tloki maja 4 osobne wglebienia a nie jak zwykly KF 2 osobne i 1 polaczony podluzny.

Pozdrawiam


Po pierwsze to dla
Lantisa, Eunosa i MX6 wychodziły 3 różne KFZE.

PO drugie. To komputer KFZE dla MX6 ma napewno numer KF15
Po 3 GEES nie jest stałym symbolem dla vinu MX6 GE J-spec.
Po 4 KFZE Dla MX6 miał 160 koni a dla Lantisa 170 koni. Dla eunosa chyba tez 160.
Jeszcze mozna się upewnic tym ze aparat zapłonowy ma 7 kabli (zew cewka).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez sq2jul » 12 lis 2009, 15:52

Loczek napisał(a):Jeszcze mozna się upewnic tym ze aparat zapłonowy ma 7 kabli (zew cewka).


a to to akurat zwykly KF tez ma.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez KoKo » 12 lis 2009, 22:57

Ale w Xedosie. KF w BA ma już cewkę w aparacie..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez TheDomin » 8 cze 2011, 17:43

Witam . Interesuje mnie zwiekszenie mocy w Mazda Xedos6 2.0 v6 . Auto ma 144KM , ale chcialbym wiecej . Czy da sie to zrobic bez wymiany silnika i innych powazniejszych przerobek .?
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2011, 17:07
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza , Polska
Auto: fiesta mk 4 ;( 1.3 1998r.

Postprzez piwo » 8 cze 2011, 19:51

szybki mod to wymiana czterech walkow na ostre i strojenie swinka.wymiana walkow to pol godziny roboty ze strojeniem troche dluzej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MIRU » 8 cze 2011, 20:32

piwo napisał(a):wymiana walkow to pol godziny roboty


taa, chyba pół dnia w v6 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez piwo » 8 cze 2011, 20:48

no tak.heheheheh.jak dobrze miec r4
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Hazu » 8 cze 2011, 20:51

TheDomin napisał(a): Auto ma 144KM

Mogę się założyć ze nawet 130KM nie ma.
TheDomin napisał(a):Czy da sie to zrobic bez wymiany silnika i innych powazniejszych przerobek

Nie da sie tego zrobić w rozsądnych pieniądzach.
Najtaniej wychodzi wymiana silnika na KL lub KLZE, poza tym nie wymaga żadnych przeróbek chyba że chciałbyś walczyć oo każdy KM.

śmiem podejrzewać że nawet same walki rozrządu robione na zamówienie do KF będą więcej kosztować niż silnik Kl jeszcze w znośnym stanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez People_Hate_Me » 8 cze 2011, 22:41

lepiej wziac KL i go modzić niz złapać KL-ZE i próbować dojść do jego seryjnej mocy :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 9 cze 2011, 07:42

TheDomin napisał(a):Witam . Interesuje mnie zwiekszenie mocy w Mazda Xedos6 2.0 v6 . Auto ma 144KM , ale chcialbym wiecej . Czy da sie to zrobic bez wymiany silnika i innych powazniejszych przerobek .?

Wymiana silnika to banalna i najtańsza pierdoła w stosunku do modyfikacji seryjnego silnika, które mają przynieść jakikolwiek zadowalający efekt w serii K. Wiem, że w NFS wygląda to inaczej. Życie niestety jest bardziej brutalne :) Sam się zastanawiam, czy sama podmiana K8/KF na KL/KL-ZE to już tuning, czy jeszcze mechanika, zważywszy, że większość swapujących zostawia silnik w serii, a zmiana to plug&play.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez TheDomin » 13 cze 2011, 13:32

a dalobyby rade wsadzic pod mache jakas turbo sprezarke albo cos , co dodaloby mu mocy .?
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2011, 17:07
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza , Polska
Auto: fiesta mk 4 ;( 1.3 1998r.

Postprzez Pit » 13 cze 2011, 16:29

TheDomin napisał(a):a dalobyby rade wsadzic pod mache jakas turbo sprezarke albo cos , co dodaloby mu mocy .?

Jasne, tylko trzeba dobrze umocować "turbo sprężarkę" opaskami zaciskowymi (takimi plastikowymi, z Allegro, czy Castoramy), aby się "pod machą" dobrze trzymała :D (...) Przeczytaj te wątki:

viewtopic.php?f=316&t=19362
viewtopic.php?f=49&t=76503

Wtedy może coś zrozumiesz w kwestii złożoności tematu, potrzebnego czasu, wiedzy, kosztów, konsekwencji... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez TheDomin » 13 cze 2011, 19:03

czyli krotko mowiac wiecej mocy=wymiana bebechow . ;p kuurde , w zyciu chyba nie uzbieram kasy na takie cos . ;p ale dzieki i sory za popsute nerwy , poprostu jak narazie nie mam zielonego pojecia o tuningu itd.
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2011, 17:07
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza , Polska
Auto: fiesta mk 4 ;( 1.3 1998r.

Postprzez Pit » 13 cze 2011, 20:16

TheDomin napisał(a):...jak narazie nie mam zielonego pojecia o tuningu itd.

To forum jest kopalnią wiedzy odnośnie performance'u silników Mazd od B-serii przez K- po Wankle. Szukaj, czytaj, zgłębiaj...
(...)
Moderator – zrób porządek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje