Swap B6 bez elektroniki – Mazda 121 '91

Postprzez piwo » 18 mar 2011, 08:15

nie sprawdza.silnik to czesc zamienna.montujesz co chcesz.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez brii » 18 mar 2011, 09:47

s60modpl napisał(a):ciekaw jestem czy diagnostyka sprawdza też te oznaczenia

W teorii powinni sprawdzać po oznaczeniach pojemność (mają spisy oznaczeń) ale tego nie robią.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez s60modpl » 27 mar 2011, 20:22

teraz mam pytanie do osób które trochę więcej grzebały w swoich silnikach a szczególnie SOHC bo mam pewien problem z ustawieniem monowtrysku... każdy użytkownik wie co to czyjnik położenia przepustnicy, a teraz pytanie co zrobić jeśli brakuje na nim regulacji o kilka stopni... czy można spróbować lekko podszlifować otwory regulacyjne w celu obrócenia go kawałeczek dalej czy lepiej nie ryzykować? robiłem myk z próbą ustawienia go bez śrubek czyli większa możliwość regulacji i silnik pracował już prawidłowo, ale czy można go tak na stałe przerobić? powiedzcie mi co o tym myślicie?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 17:30
Posty: 8
Skąd: Wołów
Auto: 121 DB 1.3 16v DB3

Postprzez Lukano » 6 kwi 2011, 22:21

Jak tam SWAP?
u mnie od dziś śmiga 1,8 Bp na bebechach od b6.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Szyna » 7 kwi 2011, 08:33

s60modpl napisał(a):czy można spróbować lekko podszlifować otwory regulacyjne w celu obrócenia go kawałeczek dalej czy lepiej nie ryzykować? robiłem myk z próbą ustawienia go bez śrubek czyli większa możliwość regulacji i silnik pracował już prawidłowo, ale czy można go tak na stałe przerobić? powiedzcie mi co o tym myślicie?


Oczywiście ze możesz bo to tylko obudowa wiec jak nic w środku ruszać nie będziesz to będzie git :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje