Turbo Z5
1, 2
moze nie mazda ale moj koleś uturbil honde jajko 1.3 seria 75km , po uturbieniu 151km na doładowaniu 0,4 bara , silnik total seria , obecnie na 400m kreci niskie 15 wiec zle to nie jedzie
http://www.youtube.com/watch?v=X5PHIDI4SIQ
http://www.youtube.com/watch?v=X5PHIDI4SIQ
-
Pyton162
hopek napisał(a):Ale wracając do tematu myśle że z5 na 0.4bar
Na czym opierasz swój sąd?
hopek napisał(a):taa bo 1.8 trzymają serie i są najlepsze
BP z BA raczej nie mają jakiś problemów z trzymaniem serii, chyba, że myślisz o silnikach z BG
Pit napisał(a):hopek napisał(a):Ale wracając do tematu myśle że z5 na 0.4bar
Na czym opierasz swój sąd?
na podstawie różnych mediów np na pierwszej stronie a po drugie napisałem wyraźnie że tak myśle i to tylko gdybania bo nie było konfrontacji w pl z5t vs kf
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
akurat te 1.3 hondowskie to są pancerne silniki (mam też znajomego hondziarza) to na tym silniku można się trochę bawić. u nas to Z5 to nie to samo 
hopek napisał(a):Marius pisalem o niedoładowanym k i z
Boris...czyli ogolnie problemem nie sa slabe korby tylko brak smarowania w serii K spowodowane zaworkiem
Problem z korbami rodzi się przy mocach 250-270-300KM w zależności od sposobu i gwałtowności narastania momentu obrotowego w funkcji obrotów, a wszystkie te moce dla Z5 to bardzo dalekie horyzonty.
K-series projektowana była pod zasilanie wolnossące i na tym polu żadne kłopoty z korbami nie występują. A jeśli chcemy iść w wyższe dmuchanie to korby z Millera załatwiają sprawę do jakiś 400KM. Co potwierdza sporo projektów na całym świecie.
A wybicie przez korbę dziury w bloku raczej nie będziemy zawdzięczać lekkim doładowaniom tylko właśnie problemom ze smarowaniem.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Nawet jeśli były faktycznie takie silniki to nie sądze żeby ktokolwiek z forum takowy widział. A o zdobyciu ewentualnych gratów do niego możesz tylko pomarzyć. Niestety ale taka jest prawda. Opcje masz dwie: cieszyć sie tym co masz, albo sprzedać i kupić 2.0 V6 – miałem i polecam.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Boris86 napisał(a):K-series projektowana była pod zasilanie wolnossące i na tym polu żadne kłopoty z korbami nie występują.
No niestety nie jest tak pięknie jak myślisz, w wolnossaku korbowód też da się wygiąć i bynajmniej nie na skutek zajechanej panewki...
Niema co gdybać czy to K-seria czy nie nie sa to nowe silniki a często maja po 15-18 lat i od 150-300 tyś. km
jak to mówią i najlepszemu sie zdarza : 

Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje