Witam, zastanawiam sić czym dokładnie różnią się nowsze i starsze konstrukcje BP DOHC.
Czy przerzucenie kolektorów z BG GT do BA dałoby jakiś sęsowny przyrost(i czy pasują plug&play), ewentualnie czy głowice z tych silników można zamieniać, czy jednak nie pasują?
1.8 z BA, a 1.8 z BG. Czym się różnią?
Strona 1 z 1
Na to pytanie tutaj chyba nikt ci nie odpowie. Mi nigdy nie udało się znaleźć tej informacji. Tak "a oko" to inna jest pokrywa zaworów i kolektor ssący. Ale dlaczego w BG jest 128KM a w BA 115KM to nie mam pojęcia.
Nie wiem jak z kolektorem ssącym ale wydechowego to napewno nie ma najmniejszego sensu wymieniać. To co jest w BG to jest totalna porażka i napewno nie poprawi on osiągów.
Nie wiem jak z kolektorem ssącym ale wydechowego to napewno nie ma najmniejszego sensu wymieniać. To co jest w BG to jest totalna porażka i napewno nie poprawi on osiągów.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Nowłaśnie tą bzdurę o innym stopniu sprężania też już czytałem wiele razy
Niestety nie jest to prawda.
Obydwa miały stopień sprężania 9.0:1
Inny stopień sprężania miał tylko BP bez katalizatora produkowany do kwietnia 1991r. Miał on stopień sprężania 9.8:1 i moc (teoretycznie) 137KM.
Obydwa miały stopień sprężania 9.0:1
Inny stopień sprężania miał tylko BP bez katalizatora produkowany do kwietnia 1991r. Miał on stopień sprężania 9.8:1 i moc (teoretycznie) 137KM.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
zawory sa takie same z tego co kiedys sprawdzalem
roznica jest w kolektorze ssacym ale BG tez byla zmienna jego dlugosc co nie?
nie mialem nigdy przeplywki z BG, jak ktos ma chec moze zmierzyc powierzchnie przelotu przeplywki w pelni otwartej
to samo trzeba zrobic w BA i bedzie mozna wykluczyc lub potwierdzic ze jest ona waskim gardlem a wydaje mi sie ze jest.
tak samo srednica przepustnicy.
roznica jest w kolektorze ssacym ale BG tez byla zmienna jego dlugosc co nie?
nie mialem nigdy przeplywki z BG, jak ktos ma chec moze zmierzyc powierzchnie przelotu przeplywki w pelni otwartej
to samo trzeba zrobic w BA i bedzie mozna wykluczyc lub potwierdzic ze jest ona waskim gardlem a wydaje mi sie ze jest.
tak samo srednica przepustnicy.
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
Najbardziej nurtuje mnie dol silnika, czy maja taki sam(w BG zakuty) wał np.
Jezeli zawory maja taka sama srednice to stawiam ze glowica pewnie bedzie identyczna.
Czy tloki z wersji 137KM pasowalyby do silnika z BA?
Jezeli zawory maja taka sama srednice to stawiam ze glowica pewnie bedzie identyczna.
Czy tloki z wersji 137KM pasowalyby do silnika z BA?
- Od: 22 sty 2010, 08:41
- Posty: 33
- Skąd: Krakow/okolice
- Auto: 323F BA BP "97
Moja prywatna "Ruda Sucz"
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje