Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Klocki hamulcowe HAWK, ktoś testował w mazdzie?
Strona 1 z 1
jak wiadomo doświadczenia z MPSa nie muszą się przełożyć nawet na zwykła 3kę a co dopiero na inny model ale zapytałeś o Mazdę więc odpowiem
Mam Hawk HPS i są lepsze od seryjnych klocków w MPS. Na zimno hamują tak samo ale są odporniejsze na temperaturę i jeszcze mi się nie udało ich tak rozgrzać żeby przestały hamować.
Ale ja raczej spokojnie jeżdżę

Mam Hawk HPS i są lepsze od seryjnych klocków w MPS. Na zimno hamują tak samo ale są odporniejsze na temperaturę i jeszcze mi się nie udało ich tak rozgrzać żeby przestały hamować.
Ale ja raczej spokojnie jeżdżę

jesli kogos to ciekawi klocki plyną i bede w drugiej połowie wrzesnia.
http://www.hawkperformance.pl/oprodukcie.html
http://www.hawkperformance.pl/oprodukcie.html
Adrenaline Addiction.
podłączę się pod temat, jakie klocki polecacie na przód do tarcz Mikody GT i Mazdy6 ?
zastanawiam się czy kupić Ferrodo Premier, EBC Green/red ale ostatnio trafiłem na niezłą cenową ofertę klocków Black Diamond Predator
Co mi powiecie o tej firmie?
zastanawiam się czy kupić Ferrodo Premier, EBC Green/red ale ostatnio trafiłem na niezłą cenową ofertę klocków Black Diamond Predator
Co mi powiecie o tej firmie?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tez miałem ferrodo i było to jedne z najlepszych klocków w Mazdzie, ile by kosztowały te Hawk ? ciekawe jak ich można porównać do EBC standard czy Green ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
MariuS napisał(a):jakie klocki polecacie na przód do tarcz Mikody GT i Mazdy6 ?
W GG świetnie spisuje się gładki Zimmerman i klocki Textara. Jaki masz rozmiar tarczy? generalnie u siebie na fabrycznym rozmiarze spaliłem hamulce, MIKODA GT + klocki Nisshinbo ale wpływ na to może mieć na pewno śmiesznie mały rozmiar ory hebli w GFie. Na Wiosnę montuję tarcze z GG ale silnika L8 (1.8 bena) – wtedy nie musze zmieniać zacisków tylko same jarzma.
Ja na Twoim miejscu zakładał bym klocki Textara. EBR greeny + tarcze oryginalne Mazdy pokrzywiły mi się po dwóch miesiącach jazdy (tak samo jak zestaw TRW tarcze + klocki TRW) a klocki EBC zużywają się niesamowicie szybko przy JEDNAKOWEJ jakości hamowania jak na obecnych Nisshinbo.
P.S
Podejrzewam, że Green może "spalić" MIKODĘ... patrząc po oryginalnych tarczach nie wierzę aby MIKODA wyszła przy tym lepiej (krzywa, dużo mikropęknięć, fioletowa barwa
robie SWAP-a na tarcze i zaciski z mazdy 6 do mojej 323f
średnica tarczy 282mm, wlecą tarcze Mikoda GT- już na nich latałem i spisywały się bardzo dobrze. kuzyn lata na nich + EBC red w Leonie 180km i hamulce żyleta.
średnica tarczy 282mm, wlecą tarcze Mikoda GT- już na nich latałem i spisywały się bardzo dobrze. kuzyn lata na nich + EBC red w Leonie 180km i hamulce żyleta.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):robie SWAP-a na tarcze i zaciski z mazdy 6 do mojej 323f
średnica tarczy 282mm, wlecą tarcze Mikoda GT- już na nich latałem i spisywały się bardzo dobrze. kuzyn lata na nich + EBC red w Leonie 180km i hamulce żyleta.
jak da się do 323f to da się do mx-3! wystarczy podmienić zwrotnice.
Założ prosze osobny topic na to – jestem bardzo zainteresowany
Adrenaline Addiction.
sądze ze przód da rade (koń. drążka, sworzeń, amor) ale co z tyłem te wahacze nieszczęsne,a i czy półośki wejdą ?
skoro by spasowało z 323BA to z xeda 6 i mx6 też
skoro by spasowało z 323BA to z xeda 6 i mx6 też
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
POwiedzmy że przednia wejdzie ale co z tyłem ? czy tylna wejdzie pod wielowahaczowe zawieszenie MX-3 ?
Bo chyba niema sensu robić przodu z 5x xxx rozstaw śrub a tył 4x100 seria
Bo chyba niema sensu robić przodu z 5x xxx rozstaw śrub a tył 4x100 seria
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
no ale w zwrotnice wkładadasz huba z MX-3 i nadal masz 4 śruby!
Przeczytaj ten wątek: http://www.uk-mx3.com/forum/viewtopic.php?p=22683#22683
gość tu użył zwrotnic z 323 v6 do zamontowania zacisku z xedosa 9. Ale mi głownie zależy na większej tarczy.
Przeczytaj ten wątek: http://www.uk-mx3.com/forum/viewtopic.php?p=22683#22683
gość tu użył zwrotnic z 323 v6 do zamontowania zacisku z xedosa 9. Ale mi głownie zależy na większej tarczy.
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):no ale w zwrotnice wkładadasz huba z MX-3 i nadal masz 4 śruby!
Przeczytaj ten wątek: http://www.uk-mx3.com/forum/viewtopic.php?p=22683#22683
gość tu użył zwrotnic z 323 v6 do zamontowania zacisku z xedosa 9. Ale mi głownie zależy na większej tarczy.
A tarcze zamawiasz z Mazdy 6 nawierconą na 4x100, no albo samemu zawiercać.
Adrenaline Addiction.
siewcu napisał(a):Która wersja silnikowa ? Mam w katalogu 2x 1.6 i 3x 1.8 V6. I która wersja 626 ?
tarcze lecą Mikody GT, to już przesądzone, tylko kloc jeszcze nie pewny
Siewcu – moze być na PW- sa DS Performance do m6 2002-2007 , 2.0 2,3benz. bądź 2,0d??
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje