Twin scroll, downpipe, wastegate

Postprzez mlody1921 » 30 sty 2011, 16:55

Witam mam pare pytań które mnie irytują w zakładaniu turbo do motoru v6

1. Twin scroll jak podłączyć czy z jednej głowicy dać pod jedno wejście TS i z drugiej pod drugie, czy oba wyjście z głowicy połączyć w jedno i wtedy do turbo, leczy wtedy nie wykorzysta się TS?

2. Down pipe w turbinie wychodzi DP 2,5 cala na V-clamp czy zrobic redukcje na 3 cale, czy poszerzyć flansze na 3'' ? czy redukcja z 2,5 na 3'' będzie wąskim gardłem wydechu ?

3. Wastegate ma być umiejscowiony tak by trafiały w niego spaliny z dwóch głowić, jak to zrobić gdy dojście spalin będzie szło dwoma rurami do turbo pod Twin scroll, czy poprostu WG założyć na dojściu spalin do turbiny z jednej głowicy ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 1 lut 2011, 02:04

...powiem Ci tylko tak, jak pomysle sobie o Twin Scroll-u i korbowodach w KL KL-ZE to zastanawiam się czy to wytrzyma pierwsze upalanie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez hopek » 1 lut 2011, 17:27

Tylko ze autor nie ma seryjnych korb...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez mlody1921 » 1 lut 2011, 18:02

to po pierwsze a po drugie turbo to Hybryda HX35-40 strona gorąca 14 więc za szybko nie wstanie :) ciuń wcześniej niż u Lukstera dlatego TS warto wykorzystać dlatego napisałem moje pytania
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 2 lut 2011, 03:31

O Korbowodach nie wiedziałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez siewcu » 6 lut 2011, 18:09

WG zakłada się z jednego kanału, albo dwa WG. TS jeden kanał z jednej głowicy, drugi z drugiej, albo nie rób ;) DP rób na 2.5", jak chcesz 3" to zrób redukcję 2,5->3 i też będzie robić.
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2011, 15:27
Posty: 60
Skąd: Wrocław

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje