Witam mam pare pytań które mnie irytują w zakładaniu turbo do motoru v6
1. Twin scroll jak podłączyć czy z jednej głowicy dać pod jedno wejście TS i z drugiej pod drugie, czy oba wyjście z głowicy połączyć w jedno i wtedy do turbo, leczy wtedy nie wykorzysta się TS?
2. Down pipe w turbinie wychodzi DP 2,5 cala na V-clamp czy zrobic redukcje na 3 cale, czy poszerzyć flansze na 3'' ? czy redukcja z 2,5 na 3'' będzie wąskim gardłem wydechu ?
3. Wastegate ma być umiejscowiony tak by trafiały w niego spaliny z dwóch głowić, jak to zrobić gdy dojście spalin będzie szło dwoma rurami do turbo pod Twin scroll, czy poprostu WG założyć na dojściu spalin do turbiny z jednej głowicy ?
Twin scroll, downpipe, wastegate
Strona 1 z 1
to po pierwsze a po drugie turbo to Hybryda HX35-40 strona gorąca 14 więc za szybko nie wstanie
ciuń wcześniej niż u Lukstera dlatego TS warto wykorzystać dlatego napisałem moje pytania
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje