Hazu napisał(a):piwo napisał(a):te klocki od probva
To nie są klocki od proba tylko od mazdy 626 GE
I do Probe i do Mazdy 626
www.mazdaspeed.pl
piwo napisał(a):trzeba blokowac cztery a nie dwa.amen
i Ci sami inżynierowie dali w mx6 z tylu większe tarcze niz z przodu usmiech
piwo napisał(a):co za imbecyl blokuje kola na zakrecie.hamuje sie przed wejsciem
Fiveopac napisał(a):Nie chcialbys z ciekawosci podjechac na stacje diagnostyczna sprawdzic jaki jest rozklad sily hamowania miedzy obiema osiami?
Fiveopac napisał(a): Z tego co pisales zalozyles juz wieksze klocki? Nie chcialbys z ciekawosci podjechac na stacje diagnostyczna sprawdzic jaki jest rozklad sily hamowania miedzy obiema osiami?
Neonixos666 napisał(a):Wiadomo im dalej odsunięty zacisk od środka koła tym lepiej hamuje bo ma dłuższą drogę na wyhamowanie.
Fiveopac napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Wiadomo im dalej odsunięty zacisk od środka koła tym lepiej hamuje bo ma dłuższą drogę na wyhamowanie.
To nie tak. Po prostu zwiększasz ramie na którym działa siła (czyli wiekszy moment – zasada dzwigni). Dlatego wyczynowe tarcze maja bardzo daleko odsadzone zaciski przy malej powierzchni tarcz.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje