Montaż kompresora do KLZE

Postprzez czejs » 18 paź 2010, 16:44

Panowie a co z wydechem?? zostaje seryjny od KL-a czy zmieniamy na coś większego??Wnioskuje po przedmówcach że jezeli kolektor może być seryjny to i wydech także??
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez People_Hate_Me » 18 paź 2010, 16:49

w wypadku kompresora lepiej zmienić na jakiś większy ponieważ ten co jest seria przy kompresorze będzie wszystko zatykał (tak przynajmniej mi się wydaje)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez weede » 18 paź 2010, 16:59

czejs napisał(a):Panowie a co z wydechem?? zostaje seryjny od KL-a czy zmieniamy na coś większego??Wnioskuje po przedmówcach że jezeli kolektor może być seryjny to i wydech także??

2,5cala powinno w zupelnosci starczyc
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez czejs » 18 paź 2010, 17:01

2,5 cala to tak na chłopskie oko ;P? a kolektory seryjne nie będą przytykały?? 2,5 Cala przelot?
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez xXx » 20 paź 2010, 08:28

weede napisał(a):Kilka bardziej hardcorowych mocowań kompresora w KL:
Obrazek

Obydwa odpadają w mx-3 z powodu panującej tam ciasnoty ;)



Powiem tak.....


Poczwary które roznosiły jaja we wszystkich częściach Alien-a wygrały by konkus piękności, gdyby startował w nim ten kolektor dolotowy wraz z kompresorem <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez krakusik mx-3 » 24 paź 2010, 13:43

siema :)

Jako że jestem już po pierwszych przymiarkach pewnego eatona do mojego mx'a :) zastanawiam sie jak przenieś filtr oleju macie może jakieś sugestie ponieważ na tych zdjęciach co są pokazane nie pokazali co z filtrem zrobili a jak się uda to jeszcze w tym miechu zagości u mnie kompresor :) pomożcie dobrą radą :)

Pozdro :)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez xXx » 27 paź 2010, 09:42

...zrób sobie po prostu własnej roboty "Oil Filter Relocation Kit" <spie>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez czejs » 2 lis 2010, 02:10

jaką wydajnośc mają ori wtryski od KL-a ?? gdzieś czytałem na forum opinie że 220cc na forum passwordjdm: Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) : -310cc ,Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) : -330cc
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez weede » 2 lis 2010, 02:18

czejs napisał(a):jaką wydajnośc mają ori wtryski od KL-a ?? gdzieś czytałem na forum opinie że 220cc na forum passwordjdm: Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) : -310cc ,Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) : -330cc

niebieskie 220cc a czerwone z milleni s 280cc
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez czejs » 2 lis 2010, 02:22

Znalezione w necie:
wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp

Prawda or fałsz?
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez Fiveopac » 2 lis 2010, 11:28

czejs napisał(a):Znalezione w necie:
wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp

Prawda or fałsz?


Wszytsko jest prawda tylko pytnie powinno brzmiec przy jakim cisnieniu na listwie paliwowej i zapewne ilosci cylindrow :) U mnie w BP 440cc mialy 85% duty cycle przy pierwszym przedziale tj 200-220 whp na cisnieniu 3 bary na listwie. Wg mnie dla 3 barow nalezaloby odjac 80 do 100 whp od powyzszej tabelki w wypadku 4 cylindrowej rzedowki. W V6 powinna w miare powinno sie zgadzac tylko kwestia ustawionego cisnienia listwy.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

PostTen post został usunięty przez Fiveopac 2 lis 2010, 11:30.

Postprzez krakusik mx-3 » 4 lis 2010, 09:08

Dzięki za podpowiedź xXx

p.s

Młody odezwij się do mnie !! :)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez yaaro » 30 gru 2010, 23:21

wracając do kwestii sposobu montażu kompresora, to można również w miejsce akumulatora, czyli tak:

Obrazek

są nawet w USA kity do montażu Eatona M62 (tutaj akurat do probe 2)

Obrazek

Gdybyście nadal mieli obawy czy M62 dmuchnie te 250 kucy, to poniżej temat kolegi ze streetracing.pl, który w Hondzie Accord 2,4 Type S założył zestaw Comptecha (w skład którego wchodzi Eaton M62) i osiągnął 320 KM.

http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... arger&st=0

Podobna moc, pojemność i zakres max obrotów co w KL-ZE. Jackson Racing też kiedyś miał w ofercie zestawy na tym Eatonie do silników K24 Hondy. Moce bodajże 240-260 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:13
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL

Postprzez Quaki » 31 gru 2010, 00:14

Co do wtryskow Five ma calkowita racje to jaka moc uzyskasz na wtrykach zalezy od
-ilosci wtryskow
-cisnienia na listwie
-maxymalnego wypelniania sygnalu sterujacego
-jeszcze jednego elemntu ktory ma skrot BSFC
Tutaj mozna sobie policzyc jakie potrzebujemy wtryski
http://www.rceng.com/technical.aspx
Co do montazu to faktycznie jest mozlwiy w miejscu aku ale potrzebne sa do tego lozyska ktore wytrzymuja duze predkosci (pamitajcie o przelozeniach ktore wystepuja przy roznej wielkosci kolkach ) zastosowanie zlych lozysk moze byc dosc niebezpieczne takze jesli ktos mysli o m62 to spokojnie moze umiescic zamiast sprezarki klimy jesli ma to byc jednak cos wiekszego na przyklad m90 to juz musi byc zamiast aku (bo w miejsce sprezraki klimy sie nie zmiesci)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez weede » 1 sty 2011, 21:16

Jako bardziej ciekawostka ;)
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 2 sty 2011, 23:58

tylko że trzeba zrobić garba na masce :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Neonixos666 » 3 sty 2011, 00:12

EE tam garba, wyciąć w masce otwór i będzie Japan Muscle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez BAHAMA » 23 sty 2011, 12:02

Witam znam kolesia który bez problemu podejmie sie wykonania takiego projektu ,jest solidny i ma renomę .Na co dzień montuje kompresory i turbo w Hondach ale zajmuje sie tylko Japończykami ,dodam że przykładowo koszt robocizny przy aucie typu Civic,Crx (orurowanie,mocowanie,strojenie)to około 2000-2500 pln wszystko do indywidualnego dogadania ,u mnie w Mx-6 powiedział ze albo wywalam klime albo robimy wałek tak jak 2 fotki temu .polecam Przemka http//WWW.SUPERCHARGER.PL
Ostatnio edytowano 23 sty 2011, 15:02 przez BAHAMA, łącznie edytowano 2 razy
BAHAMA
 

Postprzez Fiveopac » 23 sty 2011, 12:08

A klawiatury tez naprawia? Ewidentnie zacial ci sie capslock albo shift. Popraw prosze swoja wypowiedz na male literki to przymkne oko na reklame w nieodpowiednim miejscu. Dziekuje za uwage.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje