Montaż kompresora do KLZE
w wypadku kompresora lepiej zmienić na jakiś większy ponieważ ten co jest seria przy kompresorze będzie wszystko zatykał (tak przynajmniej mi się wydaje)
czejs napisał(a):Panowie a co z wydechem?? zostaje seryjny od KL-a czy zmieniamy na coś większego??Wnioskuje po przedmówcach że jezeli kolektor może być seryjny to i wydech także??
2,5cala powinno w zupelnosci starczyc
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):Kilka bardziej hardcorowych mocowań kompresora w KL:
Obydwa odpadają w mx-3 z powodu panującej tam ciasnoty
Powiem tak.....
Poczwary które roznosiły jaja we wszystkich częściach Alien-a wygrały by konkus piękności, gdyby startował w nim ten kolektor dolotowy wraz z kompresorem


siema
Jako że jestem już po pierwszych przymiarkach pewnego eatona do mojego mx'a
zastanawiam sie jak przenieś filtr oleju macie może jakieś sugestie ponieważ na tych zdjęciach co są pokazane nie pokazali co z filtrem zrobili a jak się uda to jeszcze w tym miechu zagości u mnie kompresor
pomożcie dobrą radą
Pozdro
Jako że jestem już po pierwszych przymiarkach pewnego eatona do mojego mx'a
Pozdro
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
czejs napisał(a):jaką wydajnośc mają ori wtryski od KL-agdzieś czytałem na forum opinie że 220cc na forum passwordjdm: Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) : -310cc ,Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) : -330cc
niebieskie 220cc a czerwone z milleni s 280cc
Adrenaline Addiction.
Znalezione w necie:
wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp
Prawda or fałsz?
wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp
Prawda or fałsz?
Sprzedam 323f BG na części!
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
czejs napisał(a):Znalezione w necie:
wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp
Prawda or fałsz?
Wszytsko jest prawda tylko pytnie powinno brzmiec przy jakim cisnieniu na listwie paliwowej i zapewne ilosci cylindrow
Less roof, more fun


Dzięki za podpowiedź xXx
p.s
Młody odezwij się do mnie

p.s
Młody odezwij się do mnie

F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
wracając do kwestii sposobu montażu kompresora, to można również w miejsce akumulatora, czyli tak:

są nawet w USA kity do montażu Eatona M62 (tutaj akurat do probe 2)

Gdybyście nadal mieli obawy czy M62 dmuchnie te 250 kucy, to poniżej temat kolegi ze streetracing.pl, który w Hondzie Accord 2,4 Type S założył zestaw Comptecha (w skład którego wchodzi Eaton M62) i osiągnął 320 KM.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... arger&st=0
Podobna moc, pojemność i zakres max obrotów co w KL-ZE. Jackson Racing też kiedyś miał w ofercie zestawy na tym Eatonie do silników K24 Hondy. Moce bodajże 240-260 KM
są nawet w USA kity do montażu Eatona M62 (tutaj akurat do probe 2)

Gdybyście nadal mieli obawy czy M62 dmuchnie te 250 kucy, to poniżej temat kolegi ze streetracing.pl, który w Hondzie Accord 2,4 Type S założył zestaw Comptecha (w skład którego wchodzi Eaton M62) i osiągnął 320 KM.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... arger&st=0
Podobna moc, pojemność i zakres max obrotów co w KL-ZE. Jackson Racing też kiedyś miał w ofercie zestawy na tym Eatonie do silników K24 Hondy. Moce bodajże 240-260 KM
- Od: 7 wrz 2005, 14:13
- Posty: 43
- Skąd: Wrocław
- Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL
Co do wtryskow Five ma calkowita racje to jaka moc uzyskasz na wtrykach zalezy od
-ilosci wtryskow
-cisnienia na listwie
-maxymalnego wypelniania sygnalu sterujacego
-jeszcze jednego elemntu ktory ma skrot BSFC
Tutaj mozna sobie policzyc jakie potrzebujemy wtryski
http://www.rceng.com/technical.aspx
Co do montazu to faktycznie jest mozlwiy w miejscu aku ale potrzebne sa do tego lozyska ktore wytrzymuja duze predkosci (pamitajcie o przelozeniach ktore wystepuja przy roznej wielkosci kolkach ) zastosowanie zlych lozysk moze byc dosc niebezpieczne takze jesli ktos mysli o m62 to spokojnie moze umiescic zamiast sprezarki klimy jesli ma to byc jednak cos wiekszego na przyklad m90 to juz musi byc zamiast aku (bo w miejsce sprezraki klimy sie nie zmiesci)
Pozdrawiam
-ilosci wtryskow
-cisnienia na listwie
-maxymalnego wypelniania sygnalu sterujacego
-jeszcze jednego elemntu ktory ma skrot BSFC
Tutaj mozna sobie policzyc jakie potrzebujemy wtryski
http://www.rceng.com/technical.aspx
Co do montazu to faktycznie jest mozlwiy w miejscu aku ale potrzebne sa do tego lozyska ktore wytrzymuja duze predkosci (pamitajcie o przelozeniach ktore wystepuja przy roznej wielkosci kolkach ) zastosowanie zlych lozysk moze byc dosc niebezpieczne takze jesli ktos mysli o m62 to spokojnie moze umiescic zamiast sprezarki klimy jesli ma to byc jednak cos wiekszego na przyklad m90 to juz musi byc zamiast aku (bo w miejsce sprezraki klimy sie nie zmiesci)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
EE tam garba, wyciąć w masce otwór i będzie Japan Muscle.
Witam znam kolesia który bez problemu podejmie sie wykonania takiego projektu ,jest solidny i ma renomę .Na co dzień montuje kompresory i turbo w Hondach ale zajmuje sie tylko Japończykami ,dodam że przykładowo koszt robocizny przy aucie typu Civic,Crx (orurowanie,mocowanie,strojenie)to około 2000-2500 pln wszystko do indywidualnego dogadania ,u mnie w Mx-6 powiedział ze albo wywalam klime albo robimy wałek tak jak 2 fotki temu .polecam Przemka http//WWW.SUPERCHARGER.PL
Ostatnio edytowano 23 sty 2011, 15:02 przez BAHAMA, łącznie edytowano 2 razy
-
BAHAMA
A klawiatury tez naprawia? Ewidentnie zacial ci sie capslock albo shift. Popraw prosze swoja wypowiedz na male literki to przymkne oko na reklame w nieodpowiednim miejscu. Dziekuje za uwage.
Less roof, more fun


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje