Zastanawiam się czy po pierwsze jest to mechanicznie możliwe a po drugie czy przyrost momentu nie spowoduje uszkodzenia sprzęgła i starej skrzyni. Jakiś czas temu czytałem o kimś kto kupił 323 i okazało się że ma silnik 1,8 ale skrzynie od 1,5.
Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat, czy te 27 KM więcej zrobi miazgę ze skrzyni czy jednak można spróbować takiej konfiguracji? Zdaje sobie również sprawę że różnica mocy liczona jest w odniesieniu do układów 1,8+skrzynia do 1,8 VS 1,5+skrzynia do 1,5
Ewentualnie chciałbym wstawić najpierw sam silnik a potem w razie potrzeby (i jak bedzie na to kasa
Proszę nie odsyłajcie mnie do tematu Gaduli gdzie jest napisane że swap na 1,8 wymaga również wymiany skrzyni, lub proszę przedstawić realne powody takiej konieczności.