[GG AJ] SRI cz CAI?
Strona 1 z 1
Mam zamiar uwolnić trochę dolot w 3.0 i zastanawiam się który będzie lepszy SRI cz CAI ? Napewno bedzie to Injen albo AEM
Temat założyłem w Waszym dziale gdyż jak się domyślam macie większe doświadczenie w tym temacie
Pozdr
Temat założyłem w Waszym dziale gdyż jak się domyślam macie większe doświadczenie w tym temacie
Pozdr
-
Grucha
CAI jest lepszy pod wzgledem parametrow bo jak wiadomo w nadkolu jest troche chlodniej niz w komorze silnika. Ale z kolei w nadkolu znacznie latwiej ten filtr zamoczyc (ja bym sie bal nawet gdybym mial hydroshield). Ja mam SRI i jestem zadowolony. Prawde mowiac nie wiem jak ten jeden konkretnie element wplywa na osiagi ale na pewno wplywa na dzwiek, jest bardziej soczyscie, co w V6 da jeszcze lepszy efekt 
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Dzięki za odp , filtr masz w jakiejś osłonie ? Bo inaczej chyba zaciąga gorace powietrze spod maski?
Co do CAI to mam trochę obaw własnie zwiazanych z hydrolockiem , na razie wywaliłem sam rezonator i już filtr jest uwalony po dzisiejszym lekkim deszczu , heh poczekam jeszcze moze ktoś coś podpowie i jednak szala przeważa na stronę SRI biorąc pod uwagę nasz klimat
Pozdr
Co do CAI to mam trochę obaw własnie zwiazanych z hydrolockiem , na razie wywaliłem sam rezonator i już filtr jest uwalony po dzisiejszym lekkim deszczu , heh poczekam jeszcze moze ktoś coś podpowie i jednak szala przeważa na stronę SRI biorąc pod uwagę nasz klimat
Pozdr
-
Grucha
nie mam oslony – tu zdania sa podzielone. Ja trzymam sie teorii goscia z VTG, ze taka oslonka nic nie daje. Mysle, ze facet ma pojecie co mowi. Zreszta wszystkie evo maja filtry bez zadnych oslonek
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
dokładnie, w sobote czyściłem stożek po około 4 tys mil, nie było co czyścić, jak nowy, mam osłone iniena i 3 rzędy otworów w nadkolu zalepione zwykłą taśmą wodoodporną, jeździłem już w takie ulewy, że żaden deszcz mu (cai) nie straszny, polecam cai ze względu na dzwięk jaki wydaje
a w chłodniejsze dni naprawdę można poczuć więcej mocy
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
Ok zalepiłeś otwory w nadkolu 3 licząc od dołu?
Osłona Injena była w komplecie czy dokupiłeś oddzielnie?
Osłona Injena była w komplecie czy dokupiłeś oddzielnie?
-
Grucha
trzeba się z tym liczyć / pamiętać o takim niebezpieczeństwie i tyle
ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować

ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować
-
Grucha
kristofc napisał(a):A słyszeliście jakieś pozytywy o tych dolotach?
http://www.formlessvoid.com/ms6/fs/CAI.JPG
z tego co czytałem to AEM, opinie raczej pozytywne, w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826
dokładnie, tylko naklejka inna i mozna było to w servisie mazdy założyć no i droższe kilka baksówmisiekwaw napisał(a):z tego co czytałem to AEM
jeżdże bez ponad rok i nic się nie dzieje, mam ten plastik w szafce, czeka na złe czasymisiekwaw napisał(a): w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje