[GG AJ] SRI cz CAI?

Postprzez Grucha » 27 kwi 2010, 09:49

Mam zamiar uwolnić trochę dolot w 3.0 i zastanawiam się który będzie lepszy SRI cz CAI ? Napewno bedzie to Injen albo AEM
Temat założyłem w Waszym dziale gdyż jak się domyślam macie większe doświadczenie w tym temacie

Pozdr
Grucha
 

Postprzez habzimierz » 27 kwi 2010, 10:38

CAI jest lepszy pod wzgledem parametrow bo jak wiadomo w nadkolu jest troche chlodniej niz w komorze silnika. Ale z kolei w nadkolu znacznie latwiej ten filtr zamoczyc (ja bym sie bal nawet gdybym mial hydroshield). Ja mam SRI i jestem zadowolony. Prawde mowiac nie wiem jak ten jeden konkretnie element wplywa na osiagi ale na pewno wplywa na dzwiek, jest bardziej soczyscie, co w V6 da jeszcze lepszy efekt :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Grucha » 27 kwi 2010, 10:44

Dzięki za odp , filtr masz w jakiejś osłonie ? Bo inaczej chyba zaciąga gorace powietrze spod maski?
Co do CAI to mam trochę obaw własnie zwiazanych z hydrolockiem , na razie wywaliłem sam rezonator i już filtr jest uwalony po dzisiejszym lekkim deszczu , heh poczekam jeszcze moze ktoś coś podpowie i jednak szala przeważa na stronę SRI biorąc pod uwagę nasz klimat

Pozdr
Grucha
 

Postprzez habzimierz » 27 kwi 2010, 10:53

nie mam oslony – tu zdania sa podzielone. Ja trzymam sie teorii goscia z VTG, ze taka oslonka nic nie daje. Mysle, ze facet ma pojecie co mowi. Zreszta wszystkie evo maja filtry bez zadnych oslonek
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez nash13 » 27 kwi 2010, 10:55

z kolei Krystiaan zapakowal w nadkolu i jezdzi u brytoli, mowi ze ma shielda i troche w polowie zasloniety dolot do nadkola. I dziala
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez kryystian » 27 kwi 2010, 11:57

dokładnie, w sobote czyściłem stożek po około 4 tys mil, nie było co czyścić, jak nowy, mam osłone iniena i 3 rzędy otworów w nadkolu zalepione zwykłą taśmą wodoodporną, jeździłem już w takie ulewy, że żaden deszcz mu (cai) nie straszny, polecam cai ze względu na dzwięk jaki wydaje :) a w chłodniejsze dni naprawdę można poczuć więcej mocy
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Grucha » 27 kwi 2010, 12:02

Ok zalepiłeś otwory w nadkolu 3 licząc od dołu?
Osłona Injena była w komplecie czy dokupiłeś oddzielnie?
Grucha
 

Postprzez kryystian » 27 kwi 2010, 12:07

osłona oddzielnie, tylko dobierz rozmiar do filtra, 3 od góry, bo akurat tam woda chlapie prosto na stożek, zresztą z taśmą jeżdze od 2-3 m-cy, 1,5 roku kamikadze <rotfl>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez fazer72 » 27 kwi 2010, 19:43

Jak w 3.0 bez turbo i intercoolera to tylko CAI. SRI bedzie Ci ciagnęło gorące powietrze z komory.
SRI to chyba tylko w autach z intercoolerem zdaje egzamin ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 26 maja 2010, 22:09

jedna z wad CAI o których należy pamiętać:

viewtopic.php?f=114&t=97644
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Grucha » 27 maja 2010, 07:11

Jak widać nie wystarczy kupić trzeba tez umieć użytkować

Pozdr
Grucha
 

Postprzez DISItune » 27 maja 2010, 08:49

trzeba się z tym liczyć / pamiętać o takim niebezpieczeństwie i tyle <oczy>

ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 28 maja 2010, 10:43

misiekwaw napisał(a):ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować

ja tylko uważam :) zresztą jak sobie przypomne w jakie ulewy jeździłem to aż mam gęsią skórkę <rotfl>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Grucha » 28 maja 2010, 15:50

A słyszeliście jakieś pozytywy o tych dolotach?

http://www.formlessvoid.com/ms6/fs/CAI.JPG
Grucha
 

Postprzez DISItune » 28 maja 2010, 16:37

kristofc napisał(a):A słyszeliście jakieś pozytywy o tych dolotach?

http://www.formlessvoid.com/ms6/fs/CAI.JPG


z tego co czytałem to AEM, opinie raczej pozytywne, w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 29 maja 2010, 00:28

misiekwaw napisał(a):z tego co czytałem to AEM
dokładnie, tylko naklejka inna i mozna było to w servisie mazdy założyć no i droższe kilka baksów
misiekwaw napisał(a): w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826
jeżdże bez ponad rok i nic się nie dzieje, mam ten plastik w szafce, czeka na złe czasy :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje