Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)

Postprzez BratCukierka » 10 sty 2010, 14:58

Marcin1mazda napisał(a):Jacek176 napisał:
Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE język


http://moto.allegro.pl/item876795058_ma ... dzony.html
proszę bardzo język szukać dalej?


O widać, że chyba sprawdzali ciśnienie na cylindrach :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 15:06

Faktycznie <lol>
uuu... z taką kompresją to te 140KM to już tylko na papierze zostało <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 15:11

BratCukierka napisał(a):O widać, że chyba sprawdzali ciśnienie na cylindrach język


Jacek176 napisał(a):Faktycznie łoł
uuu... z taką kompresją to te 140KM to już tylko na papierze zostało łoł

Hehe. Nie zwróciłem uwagi :P to może ten drugi będzie Sprawniejszy :P
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez mlody1921 » 10 sty 2010, 15:27

Był temat i to założony prze zemnie o takim swapie na 2,2t i tam jest link jak kolo włożył to do 323, poszukaj, ja miałem okazje jechać dłubanym probe 2,2t i to jeszcze na sekwencji ładowalo 1,3 bar jak na wage probe to jechało naprawde bosko
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2010, 16:35

Probe wcale nie jest taki ciężki... trochę ponad 1300kg w takim gabarytowo aucie nie jest wcale straszne. Co do podatności na tuning to faktycznie, do pewnego stadium, powidzmy 180-200KM można to zrobic stosunkowo tanio. Przelotowy wydech, MBC i strojenie. Dalej warto już myślec o większym IC i turbinie, choc podobno na fabrycznej można dmuchac do ok. 250KM, czyli ciśnieniowo – 1.1-1.2 Bar'a. Poza tym skrzynia powyżej 200KM raczej się z nami pożegna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez djArias » 10 sty 2010, 18:05

a ja gdzies slyszalem ze ten silnik 2.2 Turbo powyzej 200 KM stopi tłoki ale nie wiem czy to prawda... :)
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Hazu » 10 sty 2010, 19:47

Marcin1mazda napisał(a):Hazu napisał:
w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2

Skoro KL To I K8 Pasuje A skoro K8 To i BG GT I Kazda Mx3

Nieprawda bo inne są przeguby w przypadku skrzyni od Kl a inne w przypadku KF tym bardziej inne w przypadku K8 bo piasta jest inna.

Więc najpierw trzeba sprawdzić czy, bez wymiany piasty, do MX-3 podejdzie jakiś przegub pasujący do półosi skrzyni 2,2.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 19:55

Hazu napisał(a):Nieprawda bo inne są przeguby w przypadku skrzyni od Kl a inne w przypadku KF tym bardziej inne w przypadku K8 bo piasta jest inna.

Ja przerabiałem takie modzenie z piastami że masakra :P
Patrząc na przykład krakusika:
Ma Mx3 w którym siedziało seryjnie 1,6 16V Dohc. < ma takie same piasty jak BG GT > i nic nie zmieniał jeśli chodzi o piasty czy hamulce. Bez problemu podeszła mu skrzynia od KL z Półosiami od KL. Po czym zmienił skrzynie KL na K8 i nie zmieniał w ogóle żadnych piast. Więc Teoretycznie, Skoro pasują od KL do mx-a to skoro f2t ma takie same przeguby zewnętrzne to do mx-a powinny pasować :)

Ilość zębów w mx3 jak i w F2T w przegubie zewnętrznym jest taka sama, a mianowicie 26. Teraz tylko trzeba by się dowiedzieć o Grubość. Ale według mnie na 99,9% pasują.
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Hazu » 10 sty 2010, 20:27

Marcin1mazda napisał(a):Skoro pasują od KL do mx-a to skoro f2t ma takie same przeguby zewnętrzne to do mx-a powinny pasować usmiech


jeżeli tak to dobrze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 23:37

Jacek176 napisał(a):Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE język


Apropos. Przypomniałem sobie że mam namiar na taki Silnik. FABRYCZNIE NOWY !! i to za ok. Cene KL-ZE :)
Fabrycznie nowe FE3!
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez mlody1921 » 11 sty 2010, 00:35

Chyba wiem kto ma tą nóweczkę FE3 :) Jeśli to ten sam pan to silniczek jest miodzik :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fiveopac » 11 sty 2010, 00:42

djArias napisał(a):a ja gdzies slyszalem ze ten silnik 2.2 Turbo powyzej 200 KM stopi tłoki ale nie wiem czy to prawda... usmiech

Tloki nei topia sie od mocy a od zlego strojenia ;) jesli jzu to moga poddac sie wytrzymalosciowo ale ni sadze, ze silnik zaprojektowany jako doladowany nie wytrzymal takiego symbolicznego wzrostu mocy.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Marcin1mazda » 11 sty 2010, 00:49

mlody1921 napisał(a):Chyba wiem kto ma tą nóweczkę FE3 usmiech Jeśli to ten sam pan to silniczek jest miodzik usmiech

Hehe nio :) kolega z Dębicy :) Fabryczne zaślepki :D na przepustnicę I tp.
Fiveopac napisał(a):silnik zaprojektowany jako doladowany nie wytrzymal takiego symbolicznego wzrostu mocy.

Five 60Km I *** Niutonów dla silnika z początku lat 90-tych to symboliczny przyrost?
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Fiveopac » 11 sty 2010, 01:30

Marcin1mazda napisał(a):Five 60Km I *** Niutonów dla silnika z początku lat 90-tych to symboliczny przyrost?

Baaaaardzo symboliczny :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Marcin1mazda » 11 sty 2010, 01:43

Fiveopac napisał(a):Baaaaardzo symboliczny usmiech

W moim GTXie 60km to jest prawie max co można z niego wycisnąć. Tyle że 1,6 a nie 2,2 ale za to 16v dohc a nie Sohc 12V..
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez PLaster » 30 kwi 2010, 16:29

coś temat ucichł ;)
a miało być tak pięknie – jak w większości przypadków
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez djArias » 1 maja 2010, 12:35

Temat nie ucichł tylko się przesunął w czasie :) Najpierw chce zobaczyć ile wyjdzie z B6BF w tuning NA na max potem ewentualnie pomysle o jakis swapach :) hehe w srode bede mial wydruk z hamowni ile narazie wydusilem z mx'a :D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

PostTen post został usunięty przez sq2jul 5 lut 2011, 19:32.

PostTen post został usunięty przez sq2jul 5 lut 2011, 19:32.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje