K8 + turbo
Megasquirt – http://www.megasquirtpnp.com/mspnp_installation.htm
Ecumaster det II – http://www.ecumaster.com/
Downpipe – to jest element łączący turbine z układem wydechowym
Nie wiem czy dasz rade na oryginalnym kolektorze wydechowy założyć tą turbine. napewno trzeba będzie przespawać... (teraz nie pamiętam w KF jest kolektor 6-2-1?)
Garrett GT25 – http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
Ecumaster det II – http://www.ecumaster.com/
Downpipe – to jest element łączący turbine z układem wydechowym
Nie wiem czy dasz rade na oryginalnym kolektorze wydechowy założyć tą turbine. napewno trzeba będzie przespawać... (teraz nie pamiętam w KF jest kolektor 6-2-1?)
Garrett GT25 – http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
ok.krotki kurs strojenia aut turbo z moich marnych doswiadczen na bazie det3.
potrzebujesz takich oto wejsc:
-map sensor (mozesz kupic czujnik cisnienia doladowania,kazdy z nich ma map sensor, wiec nie trzeba dublowac) np:
http://www.allegro.pl/item989638734_wsk ... alarm.html
-wejscie z aparatu zaplonowego o pozycji walu korbowego ( w bp jest to czujnik hala w aparacie zaplonowym)
-wejscie z przeplywomierza
-wejscie z wtryskiwaczy
– wejscie afr np:
http://www.allegro.pl/item998238097_afr ... owosc.html
http://www.allegro.pl/item980661998_inn ... dulem.html
potrzebujesz podpiac sie pod wyjscia:
-wtryskiwacze (po korekcji)
-zaplon na kompa (po korekcji)
-ebc
http://www.allegro.pl/item990515155_zaw ... rburg.html
majac wszystko podpiete mozesz z samochodu z laptopa zminiac w czasie rzeczywistym mapy paliwa, mapy zaplonu czy cisnienie doladowania jakie chcesz miec w aucie.wszystko w locie i trwa to pare minut.tyl samo czasu bedzies potrzebowal zeby cos rozp...rniczyc przesadzajac z afr lub zaplonem.
instrukcja prosta jest na stronie:
http://www.ecumaster.com/pliki.html
sciagnij sobie instrukcje uzytkownika. tam masz pieknie opisane.
to tak w skrocie po konkrety to pw jak co lub gg.
ps.downpipe to rura odchodzaca z turbiny do wydechu.jest to taki grubszy odcinek posiadajacy kryze laczaca turbine oraz z drugiej strony przylgnie na wydech
ktos mnie ubiegl
potrzebujesz takich oto wejsc:
-map sensor (mozesz kupic czujnik cisnienia doladowania,kazdy z nich ma map sensor, wiec nie trzeba dublowac) np:

-wejscie z aparatu zaplonowego o pozycji walu korbowego ( w bp jest to czujnik hala w aparacie zaplonowym)
-wejscie z przeplywomierza
-wejscie z wtryskiwaczy
– wejscie afr np:


potrzebujesz podpiac sie pod wyjscia:
-wtryskiwacze (po korekcji)
-zaplon na kompa (po korekcji)
-ebc

majac wszystko podpiete mozesz z samochodu z laptopa zminiac w czasie rzeczywistym mapy paliwa, mapy zaplonu czy cisnienie doladowania jakie chcesz miec w aucie.wszystko w locie i trwa to pare minut.tyl samo czasu bedzies potrzebowal zeby cos rozp...rniczyc przesadzajac z afr lub zaplonem.
instrukcja prosta jest na stronie:
http://www.ecumaster.com/pliki.html
sciagnij sobie instrukcje uzytkownika. tam masz pieknie opisane.
to tak w skrocie po konkrety to pw jak co lub gg.
ps.downpipe to rura odchodzaca z turbiny do wydechu.jest to taki grubszy odcinek posiadajacy kryze laczaca turbine oraz z drugiej strony przylgnie na wydech
ktos mnie ubiegl
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
People_Hate_Me napisał(a):Megasquirt – http://www.megasquirtpnp.com/mspnp_installation.htm
Ecumaster det II – http://www.ecumaster.com/
Downpipe – to jest element łączący turbine z układem wydechowym
Nie wiem czy dasz rade na oryginalnym kolektorze wydechowy założyć tą turbine. napewno trzeba będzie przespawać... (teraz nie pamiętam w KF jest kolektor 6-2-1?)
Garrett GT25 – http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
W KF jest zależy w jakim sensie na to patrzyeć bo jeżeli patrząc to na jako całą całość to jest żeczywiście 6-2-1 ale jeżeli potrząc na to od osobnych stron to jest to kolektor 3-1 heh
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
jest jedna gt25 ale od bmw.tej bym nie bral bo to deisel.pewnie troche inna.
http://www.allegro.pl/item984706086_bmw ... zarka.html
a w nissanach 200sx byly dwie gt25.stasrza miala strone goraca a/r 60 lub 64(nie pamietam) a w nowszych 200sx mialy a/r 48
cena det3 przez strone producenta to 500zl lub przez www.re5pect.pl troche drozej.

a w nissanach 200sx byly dwie gt25.stasrza miala strone goraca a/r 60 lub 64(nie pamietam) a w nowszych 200sx mialy a/r 48
cena det3 przez strone producenta to 500zl lub przez www.re5pect.pl troche drozej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
W nastepnym miesiącu będzie troszke kaski to bede się rozglądał za tą turbinką:) a jak narazie to trzeba się rozglądać ale za wiedzą heh:P
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
O Piwo świetny ten link
mnie również może sie przydac 
Skoro twierdzisz ze duzo przeróbek nie bedzie w wydechu to spoko
ale jak cos napisz do Lukstera on ma doświadczenie w tej kwestii bo on uturbił V'łke.
co do turbinki najlepiej szukaj na http://www.ebay.co.uk (tam można znaleźć naprawde w niezłych cenach)
Skoro twierdzisz ze duzo przeróbek nie bedzie w wydechu to spoko
co do turbinki najlepiej szukaj na http://www.ebay.co.uk (tam można znaleźć naprawde w niezłych cenach)
moze troche bedzie na temat:
viewtopic.php?f=49&t=38043&start=760
viewtopic.php?f=49&t=38043&start=760
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Panowie mam pierwszy problem i nie ostatni;)
wszystko pieknie ladnie przelozylem silnik chodzi lecz nie do konca tak jak ma chodzic....
nie trzyma sie na wogole na wolnych obrotach zeby utrzymac na chodzie trzeba bawic sie gazem przez caly czas pomuzcie jak mozecie
wszystko pieknie ladnie przelozylem silnik chodzi lecz nie do konca tak jak ma chodzic....
nie trzyma sie na wogole na wolnych obrotach zeby utrzymac na chodzie trzeba bawic sie gazem przez caly czas pomuzcie jak mozecie
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
- Od: 10 mar 2010, 01:22
- Posty: 30
- Skąd: Cork
- Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo
odpowiwetrz chlodnice.dolewaj wody do niej na odpalonym silniku.druga kwetia czy wszystkie wtyczki podpiete?sprawdz kody bledow.kolejna spawa nieszczelnosci w dolocie,sprawdz czy nie zasysa lewego powietrza.moze tez byc wina oringu pod ktoryms wtryskiem.jak pekniety tez moga durniec obroty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
kiedyś gdzieś słyszałem że jak sa problemy z obrotami to może przepływomierz szwankować.
piwo napisał(a):odpowiwetrz chlodnice.dolewaj wody do niej na odpalonym silniku.druga kwetia czy wszystkie wtyczki podpiete?sprawdz kody bledow.kolejna spawa nieszczelnosci w dolocie,sprawdz czy nie zasysa lewego powietrza.moze tez byc wina oringu pod ktoryms wtryskiem.jak pekniety tez moga durniec obroty.
co do wtyczek pozostaly mi 2 jedna od temp wody (urwala mi sie tak o bez powodu)i jest za silnikiem ale nie moge znalesc wejsca musze jechac na szrot jakis i popatrzyc:) ale samochod chodzil pewnie cos pomylilem z podcisnieniami powietrza juz nie wiem;P jak wroce ze szrotu to powiem jak bedzie wszystko na miejscu a jak to nie pomoze to komputer
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
- Od: 10 mar 2010, 01:22
- Posty: 30
- Skąd: Cork
- Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo
Witam Po dluszej przerwie wreszcie skonczylem swapa silnika z 1.6na 1.8 teeraz pojezdzic z 2 tyg poniewaz wymienilem trudno dostepne rzeczy jak paski rozrzadu i sprzeglo mam pare fotek z mojego projektu
bede staral sie opisac i odpowiedziec na wszystkie zadane pytania;)
Zabawa Sie zaczyna;) na pierwszy rzut biore 1.8v6
http://img412.imageshack.us/i/1000251p.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/1000252x.jpg/
na odkreceniu polosiek zlamalem 2 klucze
http://img685.imageshack.us/i/1000258d.jpg/
ale i tak nie odeszla wienc pojechalem do mojego szefa i wzielem ergana do ciezarowek
http://img696.imageshack.us/i/1000259g.jpg/
po 10 min trzymania ergana
http://img213.imageshack.us/i/1000260.jpg/
Pierwsza proba wyciagniecia Serca
http://img651.imageshack.us/i/1000261h.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/1000262f.jpg/
Juz niedlugo niedoczekanie slinka leci:)
http://img64.imageshack.us/i/1000263c.jpg/
juz widac glowke
http://img7.imageshack.us/i/1000264d.jpg/
moj kordynator lubi bawic sie wszystkim co podnosi i robi pss
http://img20.imageshack.us/i/1000265q.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/1000266r.jpg/
i teraz ladnie sie patrzymy co nas czeka...
http://img63.imageshack.us/i/1000267y.jpg/
bogoslawiensto:Dswiatlo i sceneria
http://img21.imageshack.us/i/1000268y.jpg/
Obiad i runda 2 Wnetrze
http://img24.imageshack.us/i/1000269x.jpg/
wyciagniecie siedzen to podstawa;)
http://img269.imageshack.us/i/1000271w.jpg/
biore sie za kokpit
http://img208.imageshack.us/i/1000275h.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/1000276z.jpg/
po odkreceniu pare wkretow i srobek 10 +17 do kierownicy zostaje nam slynna obudowa
http://img408.imageshack.us/i/1000277x.jpg/
odkrecamy kolejne 12 srobek 10 ktore czymaja
http://img18.imageshack.us/i/1000278tr.jpg/
zaznaczylem sobie wszystkie potrzebne mi kable zeby szybciej pozniej poszlo
http://img704.imageshack.us/i/1000279d.jpg/
wyciagniete kable
http://img519.imageshack.us/i/1000280v.jpg/
stwierdzilem ze rozbiore 1.8 silniczek i pomaluje co nieco pokrywy zaworow
http://img143.imageshack.us/i/1000295d.jpg/
moj sposob na malowanie ich
http://img691.imageshack.us/i/1000296p.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/1000297t.jpg/
druga partia
http://img339.imageshack.us/i/1000298g.jpg/
Wszystkie czesci ktore nie chcialem zeby mialy kolor posmarowalem kremem zaszalalem (nivea)
http://img186.imageshack.us/i/1000300.jpg/
odczekalem dzien i zdrarlem nivea
http://img163.imageshack.us/i/1000301o.jpg/
Druga czescia ktora chcialem pomalowac zostala inny sposob kosztowal mnie 30 euro
http://img706.imageshack.us/i/1000302k.jpg/
Moj kumpel na ktorego mozna zawsze liczyc i najwiencej zrobil –.-jedzac i przeszkadzajac z nowym silnikiem do bialej madzi;)
http://img97.imageshack.us/i/1000303n.jpg/
Kolejne starcie z wlozeniem pcozatek byl troche trundny musialem wymienic pare rzeczy
http://img710.imageshack.us/i/1000304jc.jpg/
po udezeniu i naciagniecu w paru miejscach o to on w srodku
http://img20.imageshack.us/i/1000305p.jpg/
taki bylem leniwy ze niechcialo mi sie czekac 1 minuty zeby winda zjechala
http://img28.imageshack.us/i/1000306e.jpg/
Silnik okablowany lecz musialem znalesc dlaczego nie chcial mi zapalic:)
po wielu kombinacjach stwierdzilem ze zlamalem 2 wtyczki wymienilem i smiga

Zabawa Sie zaczyna;) na pierwszy rzut biore 1.8v6
http://img412.imageshack.us/i/1000251p.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/1000252x.jpg/
na odkreceniu polosiek zlamalem 2 klucze
http://img685.imageshack.us/i/1000258d.jpg/
ale i tak nie odeszla wienc pojechalem do mojego szefa i wzielem ergana do ciezarowek
http://img696.imageshack.us/i/1000259g.jpg/
po 10 min trzymania ergana
http://img213.imageshack.us/i/1000260.jpg/
Pierwsza proba wyciagniecia Serca
http://img651.imageshack.us/i/1000261h.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/1000262f.jpg/
Juz niedlugo niedoczekanie slinka leci:)
http://img64.imageshack.us/i/1000263c.jpg/
juz widac glowke
http://img7.imageshack.us/i/1000264d.jpg/
moj kordynator lubi bawic sie wszystkim co podnosi i robi pss
http://img20.imageshack.us/i/1000265q.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/1000266r.jpg/
i teraz ladnie sie patrzymy co nas czeka...
http://img63.imageshack.us/i/1000267y.jpg/
bogoslawiensto:Dswiatlo i sceneria
http://img21.imageshack.us/i/1000268y.jpg/
Obiad i runda 2 Wnetrze
http://img24.imageshack.us/i/1000269x.jpg/
wyciagniecie siedzen to podstawa;)
http://img269.imageshack.us/i/1000271w.jpg/
biore sie za kokpit
http://img208.imageshack.us/i/1000275h.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/1000276z.jpg/
po odkreceniu pare wkretow i srobek 10 +17 do kierownicy zostaje nam slynna obudowa
http://img408.imageshack.us/i/1000277x.jpg/
odkrecamy kolejne 12 srobek 10 ktore czymaja
http://img18.imageshack.us/i/1000278tr.jpg/
zaznaczylem sobie wszystkie potrzebne mi kable zeby szybciej pozniej poszlo
http://img704.imageshack.us/i/1000279d.jpg/
wyciagniete kable
http://img519.imageshack.us/i/1000280v.jpg/
stwierdzilem ze rozbiore 1.8 silniczek i pomaluje co nieco pokrywy zaworow
http://img143.imageshack.us/i/1000295d.jpg/
moj sposob na malowanie ich
http://img691.imageshack.us/i/1000296p.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/1000297t.jpg/
druga partia
http://img339.imageshack.us/i/1000298g.jpg/
Wszystkie czesci ktore nie chcialem zeby mialy kolor posmarowalem kremem zaszalalem (nivea)
http://img186.imageshack.us/i/1000300.jpg/
odczekalem dzien i zdrarlem nivea
http://img163.imageshack.us/i/1000301o.jpg/
Druga czescia ktora chcialem pomalowac zostala inny sposob kosztowal mnie 30 euro
http://img706.imageshack.us/i/1000302k.jpg/
Moj kumpel na ktorego mozna zawsze liczyc i najwiencej zrobil –.-jedzac i przeszkadzajac z nowym silnikiem do bialej madzi;)
http://img97.imageshack.us/i/1000303n.jpg/
Kolejne starcie z wlozeniem pcozatek byl troche trundny musialem wymienic pare rzeczy
http://img710.imageshack.us/i/1000304jc.jpg/
po udezeniu i naciagniecu w paru miejscach o to on w srodku
http://img20.imageshack.us/i/1000305p.jpg/
taki bylem leniwy ze niechcialo mi sie czekac 1 minuty zeby winda zjechala
http://img28.imageshack.us/i/1000306e.jpg/
Silnik okablowany lecz musialem znalesc dlaczego nie chcial mi zapalic:)
po wielu kombinacjach stwierdzilem ze zlamalem 2 wtyczki wymienilem i smiga
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
- Od: 10 mar 2010, 01:22
- Posty: 30
- Skąd: Cork
- Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo
bardzo fajna relacja
Tylko lepiej by było jakbyś zdjecia dodał w znaczkach [img]adres zdjęcia[ /img] i wtedy automatycznie zdjęcia by sie nam pojawiły w poście.
bo troche męczące jest to klikanie i otwieranie

Tylko lepiej by było jakbyś zdjecia dodał w znaczkach [img]adres zdjęcia[ /img] i wtedy automatycznie zdjęcia by sie nam pojawiły w poście.
bo troche męczące jest to klikanie i otwieranie
nie polecam stosowania b low offow bez filtra powietrza na nim.ja wczoraj odkrylem u siebie w dolocie masakryczna ilosc piachu dostajacego sie tam przez blow offa pro perfect.po prostu masakra.przed blow offem czysciutko a za piach.porazka na calej lini.nie polecam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
potrzebuje od was szybkiej odpowiedzi bo zaniedlugo sie licytacja konczy
http://cgi.ebay.ie/323-MX5-MX6-MX3-RX7- ... 35a9bc5c6c
czy to zastapilo by fmu?
http://cgi.ebay.ie/323-MX5-MX6-MX3-RX7- ... 35a9bc5c6c
czy to zastapilo by fmu?
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
- Od: 10 mar 2010, 01:22
- Posty: 30
- Skąd: Cork
- Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo
to jest zwyczajny regulator, FMU nie zastapi
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje