Zawieszenie Bilstein

Postprzez danield » 9 maja 2009, 23:27

Witam chciałbym się dowiedzieć czy ktoś widział kiedyś bilstein'a B6 do MX-3 ?? Prosiłbym o linki lub informacje w temacie.
Ewentualnie co sądzicie o Bilsteinie B4 ?
Lub może znacie jakieś inne "sportowe" amortyzatory do mx'a ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 12:37
Posty: 45
Skąd: Tarnów
Auto: MX-3 1.6 SOHC

Postprzez lukster » 10 maja 2009, 03:30

wkłady koni, polecam. koszt +– 1500zł komplet
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez raiders » 17 kwi 2010, 13:11

lukster a masz moze namiary na te wklady ?
Gdzie je dostane?
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 04:31
Posty: 23
Skąd: Puławy
Auto: MX3 V6

Postprzez piwo » 19 kwi 2010, 09:24

http://www.koni.com.pl/
a o b6 do 323 i mx3 nei slyszalem.tylko g0wniane b4.cos jeszcze ponad standard to tokico hp.a potem jzu gwinty.wcale tez nie az tak kosmiczne ceny w stosunku do tego ile kosztuja amory.bo ksporty to koszt 3500
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4876 (269/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez BUrdoror » 23 kwi 2010, 15:23

B6 nie ma do MX3. Przynajmniej tak podaje producent w swojej "szukajce" :) Jedyna pasujace, to B4.
W poniedzialek montuje u siebie B6 – podziele sie spostrzezeniami.

Do MX3 pasuja jescze KONI special. Przod: 86-2442, tyl: 86-2443.
Poczatkowo tez chcialem isc w te firme, ale zniechecil mnie czas oczekiwania: 6 tygodni.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez piwo » 23 kwi 2010, 15:38

no to holendrzy sie nie popisali.ogolnie koni to byly mistrz swiata f1.mclaren je stosuje w f1.koni specjal w bg ma ta przypadlosc ze to wkaldy.tzreba rozwiercac stare amortyzatory i wlozyc do nich wkaldy.troche roboty.no i wada taka ze sa ciezsze przez to.instrukcja jest w moim projekcie na pierwszej stronie.ogolnie koni jest fajne ale jak dla mnie specjal jest za miekki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4876 (269/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez radekkm » 23 kwi 2010, 18:19

ja mam tokico HP,szalu nie robia,ale mozna je ostro glebic i rzezby nie ma
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje