K8 + turbo

Postprzez People_Hate_Me » 14 kwi 2010, 17:42

Megasquirt – http://www.megasquirtpnp.com/mspnp_installation.htm
Ecumaster det II – http://www.ecumaster.com/

Downpipe – to jest element łączący turbine z układem wydechowym
Nie wiem czy dasz rade na oryginalnym kolektorze wydechowy założyć tą turbine. napewno trzeba będzie przespawać... (teraz nie pamiętam w KF jest kolektor 6-2-1?)

Garrett GT25 – http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 14 kwi 2010, 17:51

ok.krotki kurs strojenia aut turbo z moich marnych doswiadczen na bazie det3.
potrzebujesz takich oto wejsc:
-map sensor (mozesz kupic czujnik cisnienia doladowania,kazdy z nich ma map sensor, wiec nie trzeba dublowac) np:
http://www.allegro.pl/item989638734_wsk ... alarm.html
-wejscie z aparatu zaplonowego o pozycji walu korbowego ( w bp jest to czujnik hala w aparacie zaplonowym)
-wejscie z przeplywomierza
-wejscie z wtryskiwaczy
– wejscie afr np:
http://www.allegro.pl/item998238097_afr ... owosc.html
http://www.allegro.pl/item980661998_inn ... dulem.html

potrzebujesz podpiac sie pod wyjscia:
-wtryskiwacze (po korekcji)
-zaplon na kompa (po korekcji)
-ebc
http://www.allegro.pl/item990515155_zaw ... rburg.html
majac wszystko podpiete mozesz z samochodu z laptopa zminiac w czasie rzeczywistym mapy paliwa, mapy zaplonu czy cisnienie doladowania jakie chcesz miec w aucie.wszystko w locie i trwa to pare minut.tyl samo czasu bedzies potrzebowal zeby cos rozp...rniczyc przesadzajac z afr lub zaplonem.

instrukcja prosta jest na stronie:
http://www.ecumaster.com/pliki.html
sciagnij sobie instrukcje uzytkownika. tam masz pieknie opisane.
to tak w skrocie po konkrety to pw jak co lub gg.

ps.downpipe to rura odchodzaca z turbiny do wydechu.jest to taki grubszy odcinek posiadajacy kryze laczaca turbine oraz z drugiej strony przylgnie na wydech

ktos mnie ubiegl :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jojek-1990 » 14 kwi 2010, 18:55

People_Hate_Me napisał(a):Megasquirt – http://www.megasquirtpnp.com/mspnp_installation.htm
Ecumaster det II – http://www.ecumaster.com/

Downpipe – to jest element łączący turbine z układem wydechowym
Nie wiem czy dasz rade na oryginalnym kolektorze wydechowy założyć tą turbine. napewno trzeba będzie przespawać... (teraz nie pamiętam w KF jest kolektor 6-2-1?)

Garrett GT25 – http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm


W KF jest zależy w jakim sensie na to patrzyeć bo jeżeli patrząc to na jako całą całość to jest żeczywiście 6-2-1 ale jeżeli potrząc na to od osobnych stron to jest to kolektor 3-1 heh :P ale myśle że z dospawaniem i przeróbką kilku alementów ukł.wydechowego nie będzie duzych problemów :P szukałem tej turbawki na allegro ale niestety nic nie znalazłem:/ powiedz mi jeszcze jaki jest koszt tego ecumaster?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez piwo » 14 kwi 2010, 19:16

jest jedna gt25 ale od bmw.tej bym nie bral bo to deisel.pewnie troche inna.
http://www.allegro.pl/item984706086_bmw ... zarka.html
a w nissanach 200sx byly dwie gt25.stasrza miala strone goraca a/r 60 lub 64(nie pamietam) a w nowszych 200sx mialy a/r 48
cena det3 przez strone producenta to 500zl lub przez www.re5pect.pl troche drozej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jojek-1990 » 14 kwi 2010, 19:58

W nastepnym miesiącu będzie troszke kaski to bede się rozglądał za tą turbinką:) a jak narazie to trzeba się rozglądać ale za wiedzą heh:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez People_Hate_Me » 15 kwi 2010, 11:17

O Piwo świetny ten link :) mnie również może sie przydac :D
Skoro twierdzisz ze duzo przeróbek nie bedzie w wydechu to spoko :P ale jak cos napisz do Lukstera on ma doświadczenie w tej kwestii bo on uturbił V'łke.
co do turbinki najlepiej szukaj na http://www.ebay.co.uk (tam można znaleźć naprawde w niezłych cenach)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 15 kwi 2010, 11:45

moze troche bedzie na temat:
viewtopic.php?f=49&t=38043&start=760
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez EmiGrant » 15 kwi 2010, 22:19

Panowie mam pierwszy problem i nie ostatni;)
wszystko pieknie ladnie przelozylem silnik chodzi lecz nie do konca tak jak ma chodzic....
nie trzyma sie na wogole na wolnych obrotach zeby utrzymac na chodzie trzeba bawic sie gazem przez caly czas pomuzcie jak mozecie
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 16 kwi 2010, 04:40

odpowiwetrz chlodnice.dolewaj wody do niej na odpalonym silniku.druga kwetia czy wszystkie wtyczki podpiete?sprawdz kody bledow.kolejna spawa nieszczelnosci w dolocie,sprawdz czy nie zasysa lewego powietrza.moze tez byc wina oringu pod ktoryms wtryskiem.jak pekniety tez moga durniec obroty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 16 kwi 2010, 11:02

kiedyś gdzieś słyszałem że jak sa problemy z obrotami to może przepływomierz szwankować.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez EmiGrant » 16 kwi 2010, 12:09

piwo napisał(a):odpowiwetrz chlodnice.dolewaj wody do niej na odpalonym silniku.druga kwetia czy wszystkie wtyczki podpiete?sprawdz kody bledow.kolejna spawa nieszczelnosci w dolocie,sprawdz czy nie zasysa lewego powietrza.moze tez byc wina oringu pod ktoryms wtryskiem.jak pekniety tez moga durniec obroty.


co do wtyczek pozostaly mi 2 jedna od temp wody (urwala mi sie tak o bez powodu)i jest za silnikiem ale nie moge znalesc wejsca musze jechac na szrot jakis i popatrzyc:) ale samochod chodzil pewnie cos pomylilem z podcisnieniami powietrza juz nie wiem;P jak wroce ze szrotu to powiem jak bedzie wszystko na miejscu a jak to nie pomoze to komputer
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez ravo » 18 kwi 2010, 18:32

kolega robisz taki projekt i nie wiesz, ze jak np czujnik temp wody nie działa to np auto myśli że jest na ssaniu albo odwrotnie i stąd brak wolnych obrotów może być :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez EmiGrant » 25 kwi 2010, 13:00

Witam Po dluszej przerwie wreszcie skonczylem swapa silnika z 1.6na 1.8 teeraz pojezdzic z 2 tyg poniewaz wymienilem trudno dostepne rzeczy jak paski rozrzadu i sprzeglo mam pare fotek z mojego projektu <glupek2> bede staral sie opisac i odpowiedziec na wszystkie zadane pytania;)

Zabawa Sie zaczyna;) na pierwszy rzut biore 1.8v6
http://img412.imageshack.us/i/1000251p.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/1000252x.jpg/
na odkreceniu polosiek zlamalem 2 klucze
http://img685.imageshack.us/i/1000258d.jpg/
ale i tak nie odeszla wienc pojechalem do mojego szefa i wzielem ergana do ciezarowek
http://img696.imageshack.us/i/1000259g.jpg/
po 10 min trzymania ergana
http://img213.imageshack.us/i/1000260.jpg/
Pierwsza proba wyciagniecia Serca
http://img651.imageshack.us/i/1000261h.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/1000262f.jpg/
Juz niedlugo niedoczekanie slinka leci:)
http://img64.imageshack.us/i/1000263c.jpg/
juz widac glowke
http://img7.imageshack.us/i/1000264d.jpg/
moj kordynator lubi bawic sie wszystkim co podnosi i robi pss
http://img20.imageshack.us/i/1000265q.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/1000266r.jpg/
i teraz ladnie sie patrzymy co nas czeka...
http://img63.imageshack.us/i/1000267y.jpg/
bogoslawiensto:Dswiatlo i sceneria
http://img21.imageshack.us/i/1000268y.jpg/
Obiad i runda 2 Wnetrze
http://img24.imageshack.us/i/1000269x.jpg/
wyciagniecie siedzen to podstawa;)
http://img269.imageshack.us/i/1000271w.jpg/
biore sie za kokpit
http://img208.imageshack.us/i/1000275h.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/1000276z.jpg/
po odkreceniu pare wkretow i srobek 10 +17 do kierownicy zostaje nam slynna obudowa
http://img408.imageshack.us/i/1000277x.jpg/
odkrecamy kolejne 12 srobek 10 ktore czymaja
http://img18.imageshack.us/i/1000278tr.jpg/
zaznaczylem sobie wszystkie potrzebne mi kable zeby szybciej pozniej poszlo
http://img704.imageshack.us/i/1000279d.jpg/
wyciagniete kable
http://img519.imageshack.us/i/1000280v.jpg/
stwierdzilem ze rozbiore 1.8 silniczek i pomaluje co nieco pokrywy zaworow
http://img143.imageshack.us/i/1000295d.jpg/
moj sposob na malowanie ich
http://img691.imageshack.us/i/1000296p.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/1000297t.jpg/
druga partia
http://img339.imageshack.us/i/1000298g.jpg/
Wszystkie czesci ktore nie chcialem zeby mialy kolor posmarowalem kremem zaszalalem (nivea)
http://img186.imageshack.us/i/1000300.jpg/
odczekalem dzien i zdrarlem nivea
http://img163.imageshack.us/i/1000301o.jpg/
Druga czescia ktora chcialem pomalowac zostala inny sposob kosztowal mnie 30 euro
http://img706.imageshack.us/i/1000302k.jpg/
Moj kumpel na ktorego mozna zawsze liczyc i najwiencej zrobil –.-jedzac i przeszkadzajac z nowym silnikiem do bialej madzi;)
http://img97.imageshack.us/i/1000303n.jpg/
Kolejne starcie z wlozeniem pcozatek byl troche trundny musialem wymienic pare rzeczy :)
http://img710.imageshack.us/i/1000304jc.jpg/
po udezeniu i naciagniecu w paru miejscach o to on w srodku
http://img20.imageshack.us/i/1000305p.jpg/
taki bylem leniwy ze niechcialo mi sie czekac 1 minuty zeby winda zjechala
http://img28.imageshack.us/i/1000306e.jpg/
Silnik okablowany lecz musialem znalesc dlaczego nie chcial mi zapalic:)
po wielu kombinacjach stwierdzilem ze zlamalem 2 wtyczki wymienilem i smiga
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez People_Hate_Me » 26 kwi 2010, 14:00

bardzo fajna relacja <spoko>
Tylko lepiej by było jakbyś zdjecia dodał w znaczkach [img]adres zdjęcia[ /img] i wtedy automatycznie zdjęcia by sie nam pojawiły w poście.
bo troche męczące jest to klikanie i otwieranie :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez EmiGrant » 26 kwi 2010, 17:52

heh ok:) ale to duzo ich troche ale jak chcecie
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 27 kwi 2010, 10:10

nie polecam stosowania b low offow bez filtra powietrza na nim.ja wczoraj odkrylem u siebie w dolocie masakryczna ilosc piachu dostajacego sie tam przez blow offa pro perfect.po prostu masakra.przed blow offem czysciutko a za piach.porazka na calej lini.nie polecam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 28 kwi 2010, 23:24

No cyrkownie ziomuś widze ze prace pną do przodu :) oby tak dalej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez EmiGrant » 7 cze 2010, 23:57

potrzebuje od was szybkiej odpowiedzi bo zaniedlugo sie licytacja konczy
http://cgi.ebay.ie/323-MX5-MX6-MX3-RX7- ... 35a9bc5c6c

czy to zastapilo by fmu?
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez lukster » 15 cze 2010, 12:51

to jest zwyczajny regulator, FMU nie zastapi
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez hopek » 14 sie 2010, 23:39

Jak tam idą prace ?? ruszyło cos ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje