Wymiana pierścieni czy nie ??
Strona 1 z 1
Witam mam pytanie jakie są wasze opinie będe rozbierał silnik 2,5 v6 KL silnik w ładnym stanie 155 tys, bede zmieniał korbowody, nowe uszczelki pod głowicami, deklami, uszczelniacze i takie tam zabiegi, pytanie czy profilaktycznie zmieniać pierścienie by przez długi czas nie zaglądać do auta czy zostawić stare ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jeśli zmieniać pierścienie to tylko z górnej półki. Jesli mają to byc tanie pierścienie to lepiej woóle nie ruszać.
Z mojego oraz innych forumowiczów doświadczenia wynika, że silniki Mazdy (przynajmniej jesli chodzi o B-serie) toleruja tylko i wyłącznie oryginalne pierścienie z ASO (koszt kompletu do BP to 1100PLN) lub Hastings (te cięzko dostać nawet ebay'u).
Z mojego oraz innych forumowiczów doświadczenia wynika, że silniki Mazdy (przynajmniej jesli chodzi o B-serie) toleruja tylko i wyłącznie oryginalne pierścienie z ASO (koszt kompletu do BP to 1100PLN) lub Hastings (te cięzko dostać nawet ebay'u).
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
ja w swoim KFie wymienialem tylko olejowe z tytulu nadmiernego spalania oleju. Wzialem polecane na forum RIKi (tudziez RIKeny) i wszystko smiga pieknie – od naprawy minal rok, zrobilem na nich ~35k km i wszystko jest jak najbardziej ok.
Jak juz zmieniasz korby itp ... to proponuje przeleciec tuleje srednicowka co by cie te 150 tys przebiegu nie zaskoczylo potem po wymianie pierscieni
silnik jaki zakupilem byl w pieknym stanie a jednak pomiary tuleji powiedzialy co innego ledwie w normie na owal sie miescily .. a oleju nie bral
wiec jesli u ciebie bedzie podobnie to wymiana pierscieni nic nie da a moze sie okazac ze nie beda sie w stanie ulozyc poprawnie ..
silnik jaki zakupilem byl w pieknym stanie a jednak pomiary tuleji powiedzialy co innego ledwie w normie na owal sie miescily .. a oleju nie bral
wiec jesli u ciebie bedzie podobnie to wymiana pierscieni nic nie da a moze sie okazac ze nie beda sie w stanie ulozyc poprawnie ..
wg mnie warto, ale na dobre lub najlepsze..
ale przy wymianie pierścieni należy absolunie przyhonowć cylindry
pozdr.
E.
ale przy wymianie pierścieni należy absolunie przyhonowć cylindry
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje