
Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
troche nie polecam wydech maxitun :/ jesli chodzi o dzwiek zgodze sie jest przyjemny taki jak chcialem , wyglad ok .. ale u mnie po 4 miesiacach robi sie rudy
! to chyba troche nienormalne uwazam

- Od: 22 mar 2008, 14:34
- Posty: 90
- Skąd: KielcE/ Niemcy
- Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
Mazda rx8
Ja zał0żyłem ten dedykowany Ulter i jestem średnio zadowolony. Nie jest zbyt gł0ośny, ale nie warczy tak jak chcialem. jest typowo basowy..
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
witam witam
dołacze sie do tematu
czeka mnie wymiana kompletnego wydechu i ze jestem zielony z tematu proszę Was o pomoc szukam cos do 2.0 V6 co polecicie oraz jak maja sie dedykowane układy do aut np: Remus??
np cos takiego http://produkt.remus.at/php/index.php?c ... tor=748598
pozdro
dołacze sie do tematu
czeka mnie wymiana kompletnego wydechu i ze jestem zielony z tematu proszę Was o pomoc szukam cos do 2.0 V6 co polecicie oraz jak maja sie dedykowane układy do aut np: Remus??
np cos takiego http://produkt.remus.at/php/index.php?c ... tor=748598
pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
W remusy to sie nie baw, bo zostawisz majątek, zalezy co chcesz, jak chcesz przelotowy wydech to jedz gdzies, gdzie ci zrobia pod wymiar, zaplacisz polowe tego, co za Remusy czy inne Ultery. Maxitun tez robi cale wydechy jesli sie nie myle.
maxitun robi całe za normalne pieniądze. Możesz także zamówić poszczególne elementy bez rur na jaką sobie tylko życzysz średnicę. Ja pomykam z jego układem (zamawiałem tylko klocki do poskładania bo dostep do rur i gietarki mam) i jest calkiem calkiem ok włącznie z stabilnym dźwiekiem już od ok roku. Korozja pojawiła się tylko na spawach a dokładniej nie korozja tylko rdzawy nalot.
Poza tym wg tego co oferuje maxitun masz konstrukcję podwójnego płaszcza więc na zewnątrz to nawet rdza może płatami odchodzić bo jest to tylko osłana a tłumik zasadniczy jest głębiej
Poza tym wg tego co oferuje maxitun masz konstrukcję podwójnego płaszcza więc na zewnątrz to nawet rdza może płatami odchodzić bo jest to tylko osłana a tłumik zasadniczy jest głębiej
- Od: 29 wrz 2009, 18:24
- Posty: 8
witam witam
a powiedzcie koledzy jakie ceny tego się kształtują:P
no po za tym w moich okolicach ciężko będzie cokolwiek znaleźć znaczy sie firmy co to wykonują ;/
pozdro
a powiedzcie koledzy jakie ceny tego się kształtują:P
no po za tym w moich okolicach ciężko będzie cokolwiek znaleźć znaczy sie firmy co to wykonują ;/
pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
- Od: 29 wrz 2009, 18:25
- Posty: 15
No to może ja dla przykładu zrobie małe porównanie
Ten filmik pokazuje przyśpieszenie mojej mx-3 1,6 16v SOHc na seryjnym tłumiku:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
A ten na dedykowanym ultera:
http://www.youtube.com/watch?v=DJViEWcQZ1E
co najciekawsze, z tłumikiem ulter czas poprawił się o co prawie sekundę (!).
Co o tym myślicie??
Sam jestem sporo zaskoczony!
na dedykowanym wyszło mi ze stoperem ~10,5 sek. dodam, że jechałem z zapełnionym bagażnikiem, a na pomiarze z seryjnym tłumikiem nie. Może stary tłumik był poprostu zapchany, albo to ulter nie jest tak straszny.
Ten filmik pokazuje przyśpieszenie mojej mx-3 1,6 16v SOHc na seryjnym tłumiku:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
A ten na dedykowanym ultera:
http://www.youtube.com/watch?v=DJViEWcQZ1E
co najciekawsze, z tłumikiem ulter czas poprawił się o co prawie sekundę (!).
Co o tym myślicie??
Sam jestem sporo zaskoczony!
na dedykowanym wyszło mi ze stoperem ~10,5 sek. dodam, że jechałem z zapełnionym bagażnikiem, a na pomiarze z seryjnym tłumikiem nie. Może stary tłumik był poprostu zapchany, albo to ulter nie jest tak straszny.
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
gratulacje, tylko pokaż wynik z hamowni lub gtecha ostatniej generacji bo tak prawdę mówiąc to mierzenie stoperem trochę brakiem profesjonalizmu zalatuje + obciążone jest dużym błędem pomiarowym bo
1. licznik może mieć 100km/h ale równie dobrze 99km/h jak i 102km/h
2. klikanie stoperem – tutaj błąd może dochodzić do 2s, ale zazwyczaj jest 1s
poza tym brakuje jeszcze jednego – jeśli tłumik końcowy ma swoje za sobą i wygłuszenie jeśli wogóle jest to może przypchać kanał wydechowy a co za tym idzie będzie na serii strata; dlatego obiektywny pomiar to nowy seryjny i nowy sportowy
do "jasko" proszę się nie nabijać, to nie jest śmieszne że ludzie kupują za kupę siana tłumik dedykowany i wychodzą takie jaja. Ja bym sprzedawcę rozstrzelał.
1. licznik może mieć 100km/h ale równie dobrze 99km/h jak i 102km/h
2. klikanie stoperem – tutaj błąd może dochodzić do 2s, ale zazwyczaj jest 1s
poza tym brakuje jeszcze jednego – jeśli tłumik końcowy ma swoje za sobą i wygłuszenie jeśli wogóle jest to może przypchać kanał wydechowy a co za tym idzie będzie na serii strata; dlatego obiektywny pomiar to nowy seryjny i nowy sportowy
do "jasko" proszę się nie nabijać, to nie jest śmieszne że ludzie kupują za kupę siana tłumik dedykowany i wychodzą takie jaja. Ja bym sprzedawcę rozstrzelał.
- Od: 29 wrz 2009, 18:25
- Posty: 15
A z tym lanosem to chyba cos nie tak albo ci co to montowali ostro musieli sie nie znac na rzeczy, skoro stozek zabrał moc zamiast ja dodać... No i wywalenie kata tez nie zawsze jest dobre dla silnika...
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
zgadza się ale zauważ że problem tak naprawdę leży gdzie indziej. Wszystkie pomiary na tłumiku firmy ulter były gorsze niż na tłumiku seryjnym i to jest fakt niepodważalny
poza tym wierzyłeś że ktoś kto trzepie masówkę i nie podchodzi indywidualnie do każdego klienta jak np maxitun zrobi Tobie taki dźwięk jak chcesz?
poza tym wierzyłeś że ktoś kto trzepie masówkę i nie podchodzi indywidualnie do każdego klienta jak np maxitun zrobi Tobie taki dźwięk jak chcesz?
- Od: 29 wrz 2009, 18:25
- Posty: 15
Szczerze, to nie slyszalem, zeby ktokolwiek testował samochod po założeniu Ultera i Stozka, wiec wychodzi na to ze jakby wszystkim tak osiągi spadały to dla samej firmy ulter byłoby ciosem w twarz. Jestem ciekaw, czy to tylko w lanosach tak jest, czy w innych tez. Poszukam w necie moze znajdę podobne przypadki z tymi tłumikami, chociaz wciąż nie moge uwierzyć, ze osiągi spadły aż tak drastycznie...
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Czytałem, czyli generalnie i stozek i wydech zabrały moc. Z tego wniosek, ze albo lanos nie nadaje sie do tuningu albo wycięcie kata sprawiło to, ze układ kompletnie sie rozstroil... Skoro na seryjnym Tłumiku stozek zabrał moc to bardzo dziwne...niedługo ja jade zmierzyć osiągi mojej madzi z dedykowanym ulterem to przekonam sie na własnej skórze 
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Stozek na seryjnym calym wydechu w 90% przypadkow zabierze moc, chyba ze przypadkiem trafisz w idealna dlugosc dolotu, to moze bedziesz mial serie. Jedyny sens montazu samemu stozka to dzwiek i wyglad, w innym przypadku seryjny dolot sprawdzi sie lepiej.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje