I tam nie jest napisane, że się psuły tylko , że nie trzymały mocy.
Ile i jak można by było podkręcić silnik B6 (Mazda 323BG'90)
1, 2
Jednak poprzez spalenie się wiązki parę dni temu będzie szybka przemianka na 1.8bp 128KM z 323GT bo samochód potrzebuje, a z silnikiem MX-a będzie dłubanka, a te kolektory to się samemu dorzeźbi (przynajmniej tak myślę). P.S.– Słyszał ktoś kiedyś o takim programie co dokładnie oblicza jak ma być wyprofilowany kolektor i w ogóle reszta układu wydechowego. Kiedyś coś mi kumpel mówił, że coś takiego znalazł i na samym wydechu podskoczyło 12KM. Miał tam własnej roboty kolektor 4-2 potem po jakimś odcinku schodziło w 1 2,5cala, całość oczywiście przelot z końcowym bodajże Remusa(nie jestem pewny). Czy to możliwe??
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
Mi osobiście jakie kolwiek kręcenie odradzono i skusiłem się na swap na 1.8DOHC 128KM. Za całość do swapu zapłaciłem 1200zł do tego wymieniłem już paski 220zł kupiłem olej 140zł
filtr 30zł przewody 70zł świece 90zł no i jeszcze muszę do tego moją robociznę doliczyć, a jakbyś chciał to dać jakiemuś mechanikowi to z jakieś 400zł weźmie. Czyli prosta kalkulacja:
1200+220+140+30+70+90= 1750zł
jeżeli byś robił z pomocą mechanika to:
1750+400=2150zł
Dodam, że silnik załatwiłem po znajomości!!!
1750zł za 50KM więcej i tak się opłaca, a z 1.6 jak mi to mówili nie da się za tyle wyciągnąć 50KM
filtr 30zł przewody 70zł świece 90zł no i jeszcze muszę do tego moją robociznę doliczyć, a jakbyś chciał to dać jakiemuś mechanikowi to z jakieś 400zł weźmie. Czyli prosta kalkulacja:
1200+220+140+30+70+90= 1750zł
jeżeli byś robił z pomocą mechanika to:
1750+400=2150zł
Dodam, że silnik załatwiłem po znajomości!!!
1750zł za 50KM więcej i tak się opłaca, a z 1.6 jak mi to mówili nie da się za tyle wyciągnąć 50KM
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje