Dobór świec, kabli filtra powietrza

Postprzez xXx » 20 sty 2010, 14:29

Panowie, tylko KL ma ZFR, a w KL-ZE seryjnie montowane były BKR...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 20 sty 2010, 15:06

seria to denso
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez xXx » 20 sty 2010, 16:55

Denso, jednak nie zmienia to faktu, ze NGK ma identyczne parametry i można stosować je zamiennie...


P.S. Loku, Tobie trzeba założyć BKR6E-11 i przewody z NGK. Najtańsza i najlepsza opcja...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 20 sty 2010, 18:06

ZFR jak i BKR maja odstęp elektrod 1,1 więć powinno na tych i na tych chyba chodzić dobrze a kurde u mnie są założone BCP6E które mają odstęp elektrod 0,7 ;/

a czy może sie coś stać ?? może być auto słabsze ??
Ostatnio edytowano 20 sty 2010, 18:13 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 20 sty 2010, 18:11

Moze zniknac 10km na przyklad
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Adaś » 20 sty 2010, 21:38

Som już kable zapłonowe do BA V6 – oznaczenie RC-EZ1209:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez KoKo » 21 sty 2010, 13:21

Przesadzacie troche z tymi kablami. Co to znaczy że są już kable do 2.0 v6 ? Do tej pory nie było ? To Ciekawe na czym jeździły nasze 20 letnie mazdy... Chyba autor ma farta ze ten temat jeszcze tutaj wisi bo dawno temu powinien być w koszu. No chyba że każdy może o pierdołe pytać indywidualnie (dawno nie czytałem regulaminu ale zdaje mi sie ze nie może). Obojętnie czy kable będą od K8 czy KF czy KL i tak różnicy żadnej nie będzie.
W przypadku KF-ZE muszą to być kable od xedosa 2.0 V6 bo on ma 7 przewodów a nie 6 jak pozoste V-ki.

Co do filta powietrza. To skoro miałeś całe auto na części to kup taki żeby pasował do puszki filtra. Bo każdy z silników K-series ma inny seryjny filtr powietrza, więc nie licz na to że ktoś ci powie jaki jest w serii w KF-ZE bo nikt nie ma tych silników.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Bartek1986 » 21 sty 2010, 14:34

Raczej chodzi o to , że w ofercie NGK pojawiły się kable dedykowane do tego silnika.
A Ty KoKo to jakoś bardziej mi nie pasujesz do tego forum niż ten temat :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez KoKo » 21 sty 2010, 14:42

Podobnie jak Ty mi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Loczek » 21 sty 2010, 17:01

KoKo napisał(a):To Ciekawe na czym jeździły nasze 20 letnie mazdy... Chyba autor ma farta ze ten temat jeszcze tutaj wisi bo dawno temu powinien być w koszu.

Myslałem ze sie skapniesz ale trudno. Temat nie poleciał do kosza bo jak ty napisałes w nim to temat dostał miano ochrony przez caritas i niemozna go ruszac.


KoKo napisał(a):Co do filta powietrza. To skoro miałeś całe auto na części to kup taki żeby pasował do puszki filtra. Bo każdy z silników K-series ma inny seryjny filtr powietrza,

Oj misiu zdzisiu ale mi nie chodzi o to ktory pasuje tylko ktory bedzie odpowiedniejszy biorac pod uwage parametry silnika.


KoKo napisał(a):więc nie licz na to że ktoś ci powie jaki jest w serii w KF-ZE bo nikt nie ma tych silników.

A gdzie widziałes zebym zadał takie pytanie. Ale coz zycie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Adaś » 21 sty 2010, 19:52

KoKo napisał(a):Obojętnie czy kable będą od K8 czy KF czy KL i tak różnicy żadnej nie będzie.

Kolego mało sympatyczny, jest spora różnica – kable od KL-a są dłuższe od kabli od KF z uwagi na to, iż kable z tylnej głowicy od KL są puszczone z lewej strony silnika, a od KF po kolektorze dolotowym. W związku z powyższym jest kablowy bałagan pod maską, czego osoby ceniące estetykę nawet pod maska nie lubią.

Dlaczego temat tutaj? Ponieważ chciałem znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nie ma alternatywy w postaci kabli o lepszych parametrach.

PS. Proponuję zacząć przelewać swoje frustracje w innym miejscu niż forum MS :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez KoKo » 21 sty 2010, 22:12

Chodzi mi tylko o to, że temat o kablach do KF jest 2 tematy niżej i nie widze potrzeby istnienia drugiego w sumie bardzo podobnego. Ale nie ja jestem tutaj moderatorem, mówie tylko dlatego że wyszukując informacje korzystając z szukajki wkurza jak na 1 zagadnienie ze 20 tematów i w kazdym po troszku info.

Co loczka: Misiu zdzisiu a dlaczego nie chcesz założyć CAI tylko kombinujesz z jakimś z filtrów od różnych V6 ? Nie wiem jaki tam masz kolektor, ale jeśli jest to długi prosty to chyba tylko puszka od KL, lub xedosowskiego KF bo K8 i KF w BA nają pod kątem wejscie na przepływomierz i nie założysz takiej puszki np do seryjnego KL-a. Każdy filtr tej samej firmy wykonany jest z tego samego materiału. KF w BA ma troche większy filtr powietrza niż np KL. Więc nie mozna tym sie sugerować. Chyba tylko otwór dzoury doprowadzającej powietrze może mieć znaczenie, ale nigdy tego nie mierzyłem wiec nie powiem co i jak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez xXx » 21 sty 2010, 22:47

KoKo napisał(a):W przypadku KF-ZE muszą to być kable od xedosa 2.0 V6 bo on ma 7 przewodów a nie 6 jak pozoste V-ki.



KoKo, wybacz ale co Ty chrzanisz ?? Jaki sobie aparat założysz, takie wtedy będziesz miał kable :|


Adam chciał powiedzieć, że w końcu NGK wyprodukowało kable dedykowane konkretnie pod 323F BA KF V6. Wczesniej niestety należało kupować komplety od KL-a ewentualnie od KF-a z CA. W takim wypadku trezba było kombinować z umiejscowieniem przewodów, żeby leżały dobrze jednak i tak nie udawało się tego uczynić idealnie...

Temat jak dla mnie zakończony <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez KoKo » 21 sty 2010, 22:54

Jak kupisz komplet przewodów do K8 to ile ich masz ? 6 prawda ? A jak kupisz komplet do KL to też masz ich 6. A Loczka KF-ZE miał cewke na zewnątrz, więc po co ma przekładać aparaty zapłonowe na takie ze zintegrowaną cewką, skoro KF w CA miał 7 przewodów i takie mógłby kupić ? :| Jak sie gdzieś mylę to mnie poprawcie. Chętnie dowiem sie czegoś nowego. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Loczek » 21 sty 2010, 23:24

KoKo napisał(a):Co loczka: Misiu zdzisiu a dlaczego nie chcesz założyć CAI tylko kombinujesz z jakimś z filtrów od różnych V6 ?

Bo chce sprawdzic jak sie silnik bedzie zachowywał w seryjnej konfiguracji i potem mierzyc kazda modyfikacje.

Ale fakt faktem ze niemyslałem o tym ze mam zew cewke i 7 kabli. Dlatego wezme te z xedosa a swiece te co Pati proponuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje