Dobór świec, kabli filtra powietrza
1, 2
ZFR jak i BKR maja odstęp elektrod 1,1 więć powinno na tych i na tych chyba chodzić dobrze a kurde u mnie są założone BCP6E które mają odstęp elektrod 0,7 ;/
a czy może sie coś stać
może być auto słabsze 
a czy może sie coś stać
Ostatnio edytowano 20 sty 2010, 18:13 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Som już kable zapłonowe do BA V6 – oznaczenie RC-EZ1209:)
Przesadzacie troche z tymi kablami. Co to znaczy że są już kable do 2.0 v6 ? Do tej pory nie było ? To Ciekawe na czym jeździły nasze 20 letnie mazdy... Chyba autor ma farta ze ten temat jeszcze tutaj wisi bo dawno temu powinien być w koszu. No chyba że każdy może o pierdołe pytać indywidualnie (dawno nie czytałem regulaminu ale zdaje mi sie ze nie może). Obojętnie czy kable będą od K8 czy KF czy KL i tak różnicy żadnej nie będzie.
W przypadku KF-ZE muszą to być kable od xedosa 2.0 V6 bo on ma 7 przewodów a nie 6 jak pozoste V-ki.
Co do filta powietrza. To skoro miałeś całe auto na części to kup taki żeby pasował do puszki filtra. Bo każdy z silników K-series ma inny seryjny filtr powietrza, więc nie licz na to że ktoś ci powie jaki jest w serii w KF-ZE bo nikt nie ma tych silników.
W przypadku KF-ZE muszą to być kable od xedosa 2.0 V6 bo on ma 7 przewodów a nie 6 jak pozoste V-ki.
Co do filta powietrza. To skoro miałeś całe auto na części to kup taki żeby pasował do puszki filtra. Bo każdy z silników K-series ma inny seryjny filtr powietrza, więc nie licz na to że ktoś ci powie jaki jest w serii w KF-ZE bo nikt nie ma tych silników.
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Raczej chodzi o to , że w ofercie NGK pojawiły się kable dedykowane do tego silnika.
A Ty KoKo to jakoś bardziej mi nie pasujesz do tego forum niż ten temat
A Ty KoKo to jakoś bardziej mi nie pasujesz do tego forum niż ten temat

KoKo napisał(a):To Ciekawe na czym jeździły nasze 20 letnie mazdy... Chyba autor ma farta ze ten temat jeszcze tutaj wisi bo dawno temu powinien być w koszu.
Myslałem ze sie skapniesz ale trudno. Temat nie poleciał do kosza bo jak ty napisałes w nim to temat dostał miano ochrony przez caritas i niemozna go ruszac.
KoKo napisał(a):Co do filta powietrza. To skoro miałeś całe auto na części to kup taki żeby pasował do puszki filtra. Bo każdy z silników K-series ma inny seryjny filtr powietrza,
Oj misiu zdzisiu ale mi nie chodzi o to ktory pasuje tylko ktory bedzie odpowiedniejszy biorac pod uwage parametry silnika.
KoKo napisał(a):więc nie licz na to że ktoś ci powie jaki jest w serii w KF-ZE bo nikt nie ma tych silników.
A gdzie widziałes zebym zadał takie pytanie. Ale coz zycie.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
KoKo napisał(a):Obojętnie czy kable będą od K8 czy KF czy KL i tak różnicy żadnej nie będzie.
Kolego mało sympatyczny, jest spora różnica – kable od KL-a są dłuższe od kabli od KF z uwagi na to, iż kable z tylnej głowicy od KL są puszczone z lewej strony silnika, a od KF po kolektorze dolotowym. W związku z powyższym jest kablowy bałagan pod maską, czego osoby ceniące estetykę nawet pod maska nie lubią.
Dlaczego temat tutaj? Ponieważ chciałem znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nie ma alternatywy w postaci kabli o lepszych parametrach.
PS. Proponuję zacząć przelewać swoje frustracje w innym miejscu niż forum MS
Chodzi mi tylko o to, że temat o kablach do KF jest 2 tematy niżej i nie widze potrzeby istnienia drugiego w sumie bardzo podobnego. Ale nie ja jestem tutaj moderatorem, mówie tylko dlatego że wyszukując informacje korzystając z szukajki wkurza jak na 1 zagadnienie ze 20 tematów i w kazdym po troszku info.
Co loczka: Misiu zdzisiu a dlaczego nie chcesz założyć CAI tylko kombinujesz z jakimś z filtrów od różnych V6 ? Nie wiem jaki tam masz kolektor, ale jeśli jest to długi prosty to chyba tylko puszka od KL, lub xedosowskiego KF bo K8 i KF w BA nają pod kątem wejscie na przepływomierz i nie założysz takiej puszki np do seryjnego KL-a. Każdy filtr tej samej firmy wykonany jest z tego samego materiału. KF w BA ma troche większy filtr powietrza niż np KL. Więc nie mozna tym sie sugerować. Chyba tylko otwór dzoury doprowadzającej powietrze może mieć znaczenie, ale nigdy tego nie mierzyłem wiec nie powiem co i jak.
Co loczka: Misiu zdzisiu a dlaczego nie chcesz założyć CAI tylko kombinujesz z jakimś z filtrów od różnych V6 ? Nie wiem jaki tam masz kolektor, ale jeśli jest to długi prosty to chyba tylko puszka od KL, lub xedosowskiego KF bo K8 i KF w BA nają pod kątem wejscie na przepływomierz i nie założysz takiej puszki np do seryjnego KL-a. Każdy filtr tej samej firmy wykonany jest z tego samego materiału. KF w BA ma troche większy filtr powietrza niż np KL. Więc nie mozna tym sie sugerować. Chyba tylko otwór dzoury doprowadzającej powietrze może mieć znaczenie, ale nigdy tego nie mierzyłem wiec nie powiem co i jak.
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
KoKo napisał(a):W przypadku KF-ZE muszą to być kable od xedosa 2.0 V6 bo on ma 7 przewodów a nie 6 jak pozoste V-ki.
KoKo, wybacz ale co Ty chrzanisz
Adam chciał powiedzieć, że w końcu NGK wyprodukowało kable dedykowane konkretnie pod 323F BA KF V6. Wczesniej niestety należało kupować komplety od KL-a ewentualnie od KF-a z CA. W takim wypadku trezba było kombinować z umiejscowieniem przewodów, żeby leżały dobrze jednak i tak nie udawało się tego uczynić idealnie...
Temat jak dla mnie zakończony

Jak kupisz komplet przewodów do K8 to ile ich masz ? 6 prawda ? A jak kupisz komplet do KL to też masz ich 6. A Loczka KF-ZE miał cewke na zewnątrz, więc po co ma przekładać aparaty zapłonowe na takie ze zintegrowaną cewką, skoro KF w CA miał 7 przewodów i takie mógłby kupić ?
Jak sie gdzieś mylę to mnie poprawcie. Chętnie dowiem sie czegoś nowego. Pozdrawiam
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
KoKo napisał(a):Co loczka: Misiu zdzisiu a dlaczego nie chcesz założyć CAI tylko kombinujesz z jakimś z filtrów od różnych V6 ?
Bo chce sprawdzic jak sie silnik bedzie zachowywał w seryjnej konfiguracji i potem mierzyc kazda modyfikacje.
Ale fakt faktem ze niemyslałem o tym ze mam zew cewke i 7 kabli. Dlatego wezme te z xedosa a swiece te co Pati proponuje.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje