Strata mocy po wymianie tłumika końcowego..

Postprzez domi1978 » 19 sty 2010, 16:41

Na jedno sobie polepszyłem na drugie pogorszyłem....A mianowicie w Xedosie 6 KF zamówiłem tłumik u klienta polecanego z Kostrzyna http://www.extratuning.eu/ i moim warunkiem przede wszystkim było to żeby mocy nie stracic i głosniejsza basowa praca wydechu-co zyskałem STRATĘ MOCY moze nie ma tragedi ale wyraźnie odczuwam że to nie to co na serii a przecież nie to chodziło...Klient miał wszelkie wymiary zdjęcia,srednice rur,info o wycietym kacie i wstawionej strumienicy a mimo to wszystko poszło psu w du.....
Obecnie szlak mnie trafia na to wszystko bo nie wiem co z tym fantem zrobić,czy dalej kombinowac coś z wydechem czy może się poddać ,a przecież tak mi na tym zależało...Obecnie głos przepiękny..
Myslę że problem tkwi w luźnym wylocie spalin-strumienica,tłumik srodkowy przelotowy(seria),tłumik koncowy przelot a wczesniej komorowy-co o tym myslicie może ktoś pomoże..??
Bedę wdzięczny za wszelkie info na ten temat.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez radekkm » 19 sty 2010, 16:54

jak mam luzny przelot 2.5'' i na spadek mocy nie narzekam,mysle ze przyczyna lezy gdzie indziej,sprawdz kody
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez domi1978 » 19 sty 2010, 17:01

Jedyne co narazie zrobiłem to resetowałem kompa ale nic to nie zmieniło...A ta strata mocy nastąpiła zaraz po wymianie mojego seryjnego (prawie nówka orginał) na ten przelot...
Ostatnio edytowano 19 sty 2010, 17:04 przez domi1978, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez KoKo » 19 sty 2010, 17:02

A jaką masz średnicę rur ? Ja w swojej mam luźny przelot 55mm i na pewno nie jest gorzej niż na serii. Jak nie przesadziłeś z średnicą to nie może być wina luźnego wydechu. Patrz auto Adasia. Przelot całowity i auto jedzie lepiej niż na serii. Po czym wnioskujesz że auto się zmuliło ? Dupohamownia ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez domi1978 » 19 sty 2010, 17:08

Ogólnie średnica rur seryjna czyli 50mm ,a strata mocy objawia sie tym że się szybko nie wkreca na obroty no i po przyspieszeniu 0-100 tak na oko,wcześniej było lepiej,teraz wskazówka co prawda wspina sie ale wolniej..Nawet nie ma tego kopniaka przy 4000tys/pbr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez mlody1921 » 19 sty 2010, 17:19

Jak nie ma kopniaka może Vrisy sie nie otwierają ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Barthek » 19 sty 2010, 17:30

mlody1921 napisał(a):Jak nie ma kopniaka może Vrisy sie nie otwierają ?

Nie idźmy tak daleko, bo wyraźnie pisze, że stało się to po wymianie tłumika.
Ja bym założył z powrotem oryginalny tłumik i zobaczył, jeśli nie będzie różnicy to być może zbieg okoliczności, że coś padło w tym momencie.
Jeśli moc wróci to wiadomo, tłumik do reklamacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez jasko » 19 sty 2010, 20:23

albo tłumik albo coś przy okazji; znając producenta to na bank coś wymysli. A jak z dźwiekiem? Jakieś dziwne dławienia itp? Bo sytuacja jest trochę dziwna skoro u jednych działa pełen przelot to dlaczego nie dział u ciebie?
Może przy montazu coś skusili – nie odłączony akumulator? , zdławili przepływ lub cos w tym stylu.
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:24
Posty: 8

Postprzez ravo » 19 sty 2010, 21:01

nie mozliwe, ze to przez tlumik
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez DamianMX6 » 19 sty 2010, 21:24

A nie prościej po prostu wsadzić z powrotem tłumik aby się przekonać ty to aby na pewno z jego powodu? <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Adaś » 19 sty 2010, 21:49

DamianMX6 napisał(a):A nie prościej po prostu wsadzić z powrotem tłumik aby się przekonać ty to aby na pewno z jego powodu? <glupek2>

Dokładnie, a może nowy tłumik za bardzo zapycha układ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez domi1978 » 19 sty 2010, 22:39

Jak było spawane na akumulatorze było podpięte urządzonko specjalne do tego,głos teraz mam taki jak chciałem czyli basik z umiarem nie rycząca machina...W piatek podjadę na kompa bo mam znajomego i sprawdzi mi ewentualne błędy ale szczerze wątpię żeby cos było..Po napisaniu tego posta pojechałem na kilka rundek jeszcze i to co pisałem wczesniej się potwierdz,auto przede wszsytkim mniej elastyczne do 3000tys/obr i nie ma tego kopniaka jak przekroczy 4000tys/obr a wczesniej było to bardzo odczówalne...
Chyba jedynym rozsądnym wyjsciem bedzie zamontowac serię i wtedy zobaczyć co i jak...
A może komp potrzebuje więcej czasu na nowe warunki w co wątpie bo przejechałem juz ponad 300km....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje