minime do GE

Postprzez bazyl wspaniały » 11 sty 2010, 21:20

Lukas007 napisał(a):czy ten KL będzie trzymał te 165KM.

Jak się zadba to i trzyma, a niewiele ku temu trzeba :)

Lukas007 napisał(a):ma potencjał na dużo więcej niż tylko 160-170KM

Tylko że koszta rosną nieproporcjonalnie do wzrostu mocy i ceny auta. To już jest wkraczanie w rejnony gdzie za podobne pieniądze kupisz w dobrym stanie 200SX. Więc czy to ma sens dla kogoś poszukującego tylko mocy? Ja nie neguję tego o czym mówicie. Tylko myślę że ta rozmowa się staje zbyt teoretyczna. To tak jakbyśmy sobie tutaj gdybali na temat 800konnego KLa który sobie w jakimś tam aucie jeździ i ma 2 turbiny (faknt nie kit).
Trzymajmy się ziemi panowie. Sam jestem ciekaw tego pomysłu dlatego gapię się w ten temat.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Pajko » 11 sty 2010, 21:30

bazyl wspaniały a ja np nie zamieniłbym swojej Madzi na jakiegoś tam 400 konnego SX'a :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez DamianMX6 » 11 sty 2010, 21:32

Pajko napisał(a):bazyl wspaniały a ja np nie zamieniłbym swojej Madzi na jakiegoś tam 400 konnego SX'a :P


Taaaaaaa, jak byś się czymś takim przejechał to by cię prądem musieli odrywać od kierownicy. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Lukas007 » 11 sty 2010, 21:33

Kiedyś cytowałem bardzo mądre słowa Pawła, chyba nawet w tym wątku. Ile jest przerobionych SX'ów a ile przerobionych FS'ów ?? Zawsze to coś nowego i myśle, że właściciel mimo dużej kasy włożonej w taki projekt miałby z niego wiele radości i satysfakcji. Aspekt ekonomiczny nijak ma się do tuningu niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez frankiliki » 11 sty 2010, 21:36

narazie to tylko spekulacje ale a jakze przyjemne ;P nie sprzedam mojej mazdy bo jest w super stanie oprocz blachy (pisalem juz o tym)kupic ta wersje o ktorej mowicie to ok mozna ale napewno nie jezdzil nia starszy pan tylko ktos kto lubial mocniej wciskac gaz i jej stan pozostawialby wiele do zyczenia, a tym bardziej ze jak kupuje jakies auto to ZAWSZE doprowadzam ja do stanu salonowego a potem w gre wchodza mody taka juz moja natura :)
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2009, 13:59
Posty: 178
Skąd: chelm
Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r

Postprzez Pajko » 11 sty 2010, 21:36

Podpisuję sie pod powyższym zdaniem Lukasa007 recami i nogami i czym tam się jeszcze da .

Jedni liczą na tanie osiągi a inni na coś rzadko spotykanego unikatowego !!

DamianMX6 różnymi autami miałem okazje śmigać i naprawdę nigdy nie zamienię Mojej na nic innego , co innego kupić inne mocne auto .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Loczek » 11 sty 2010, 21:38

Taaaaaaa, jak byś się czymś takim przejechał to by cię prądem musieli odrywać od kierownicy.

Wiesz damian jakbys musial codziennie wozic trojke dzieci do przedszkola to niestety niemogl bys myslec o nissanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Lukas007 » 11 sty 2010, 21:53

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez bazyl wspaniały » 11 sty 2010, 21:55

Pajko napisał(a):bazyl wspaniały a ja np nie zamieniłbym swojej Madzi na jakiegoś tam 400 konnego SX'a

W zasadzie ja też nie :] ale pisałem to w kierunku poszukujących mocy i próbujących na siłę wykrzesać xx koni z atuningowalnego auta :)

DamianMX6 napisał(a):Taaaaaaa, jak byś się czymś takim przejechał to by cię prądem musieli odrywać od kierownicy.

Jechałem :D :D :D , jako pasażer ale i tak na karku włosy stają :D

Lukas007 napisał(a):Zawsze to coś nowego i myśle, że właściciel mimo dużej kasy włożonej w taki projekt miałby z niego wiele radości i satysfakcji. Aspekt ekonomiczny nijak ma się do tuningu niestety.

Zgadza się, ale pisałem swoje słowa w konteście poszukiwania mocy.

frankiliki napisał(a):narazie to tylko spekulacje ale a jakze przyjemne

Zgadza się w sumie :P

Loczek napisał(a):Wiesz damian jakbys musial codziennie wozic trojke dzieci do przedszkola to niestety niemogl bys myslec o nissanie.

Śledzisz mnie?? :P
A moje dzieciaczki mają radochę kiedy tata starą kaciarupą objeżdża (albo i nie :D ) inne kaciarupy na światłach, a żonka wrzeszczy że ich pozabijam <lol> .
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Loczek » 11 sty 2010, 21:57

bazyl wspaniały napisał(a):Śledzisz mnie?? język

Ja mowilem o Pajko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Pajko » 11 sty 2010, 22:03

Loczek ale ja mam juz 6 dzieci i losuję które będzie dziś jechać a które biec za autem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Jacek176 » 11 sty 2010, 22:19

bazyl wspaniały napisał(a):
Lukas007 napisał(a):czy ten KL będzie trzymał te 165KM.

Jak się zadba to i trzyma, a niewiele ku temu trzeba :)

Jest na forum jakiś KL, który ma ponad 160KM?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez bazyl wspaniały » 11 sty 2010, 22:21

Loczek napisał(a):Ja mowilem o Pajko.

<lol>
http://www.mazda626.net/topic/35878-ful ... bo-set-up/ szacunek :] , to FS GE czy FS GF??
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez barren » 12 sty 2010, 15:02

frankiliki – to co różni zwykłe FS 115KM od FS-ZE 160KM to tylko i aż:
1. tłoki – FS – sprężanie 9,5; FS-ZE – sprężanie 10,5; tłoki mazdaspeed – sprężanie 10,6;
2. wałki rozrządu – tu Lukas007 ma opanowany temat ;)
3. kolektor dolotowy z systemem VICS – system raczej nie do przełożenia...
4. komputer – ECU sterujące silnikiem

Z ciekawostek: tłoki z FS-ZE pasują P&P do FP – bo FP i FS różnią się tylko skokiem tłoka w cylindrze – informacje potwierdzone przez Corksport.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez frankiliki » 12 sty 2010, 20:35

dzieki za cenne info a te tloki doprezajace mazdaspeed drogie sa?? bo jak czytam ze FS-ZE produkowane bylo tylko przez 2 lata i nie cieszylo sie popularnoscia to podejrzewam ze czesci szukac to jak szukanie karanemu pracy w policji :P
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2009, 13:59
Posty: 178
Skąd: chelm
Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r

Postprzez Lukas007 » 12 sty 2010, 20:38

bazyl wspaniały... to FS w budzie Probe II gen ;)

Tłoki od FS-ZE to koszt 200$ bez pierścieni. O tłokach Mazdaspeed nigdy nie słyszałem... wiem, że to właśnie te od FS-ZE mają stopień sprężania 10.6:1, przy czym fabryczny FS ma 9:1 (tak mam bynajmniej w instrukcji pojazdu, czy jak to się tam nazywa).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez bazyl wspaniały » 12 sty 2010, 21:01

Jacek176 napisał(a):Jest na forum jakiś KL, który ma ponad 160KM?

kudłatego, 168,7 dokładnie ;p
Myślę że są, a jeśli wierzyć w przelicznik "hamowniowy" i jeśli moc KL jest podawana z wału a nie z kół to mój po przeliczeniu ma 167 :P , tyle że wyjdzie na to że Kudłatego to KL-ZE :| <lol>
A w marcu przypomnij mi to Ci powiem ile wróciło do mojeo po naprawi, bo 20 uciekło, ale sporo wróciło za sprawą naprawy v-ris :)

Lukas007 napisał(a):to FS w budzie Probe II gen

aha :) , ale nieźle wyszło
ale tą rdzę to mógł przynajmniej pomalować :|
Obrazek

A tak z innej beczki to mazda z "naszego" rocznika robiła wizualnie bardzo ładne silniki, aż miło maskę podnieść :) idealne do vizual tuning :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Lukas007 » 12 sty 2010, 21:10

Jeżeli bawic się w vizual tuning pod maską to koniecznie trzeba pomalowac na nowo komorę silnika, szczególnie w jasnym, dokładniej w białym aucie. U siebie z doświadczenia wiem, że silnik najbardziej szpeci nalot z konserwacji i nieestetyczne zgrzewy. Doprowadzenie samego motoru do ładu to kwestia pomalowania bloku, głowicy, kolektora ssącego i innych pierdułek, reszta to wygląd samej komory. Może sam przy okazji rozbierania silnika pokusze się o jej malowanie... trochę kłopotu i roboty, ale efekt już zupełnie inny...

Tak z innej beczki. Mazda wypuszczają silnik F2T także zadbała o aspekt stylistyczny. Moim zdaniem po niewielkiej kosmetyce jest to bardzo "ładna" i okazale wyglądająca jednostka – szczególnie na żywo – nawet bez aftermarket'owych dodatków...

Tu przykład F2T doprowadzonego do "oryginału"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez bazyl wspaniały » 12 sty 2010, 21:32

Ja dotarłem tylko do tego momentu, http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoo ... C00067.JPG, dalej nie zdążyłem :( . Koniec OT

Wracając do tematu to ciekawy jestem ile by było przy takim najbiedniejszym soft turbo i ile by kosztowało
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje