Założyłem turbo do MX-3

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 14:01

ale w kompelcie jest juz elektorozawor?w sumie sam elektorzawor starczy bo ecumaster ma wyjscie pwm do regulacji czastotliwoscia.ma ktos linka do samego elektorzaworu bez kontorlera?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Quaki » 15 lis 2009, 14:03

Piwo urzadeznie wcale nie jest jakos strasznie drogie wez pod uwage ze razem z tym urzadezniem dostajesz map sensor i zaowrek sterujacy a samo to juz jest 250zl (map 100 i zaworek 150)
urzdaenie nie ma liniowego odniesienia do obrotow ani tez zmiany ciseninia na poszcegolnych biegach jest to najprostsza wersja boost controllera ktora utrzymuje wartosc boost na najblizszym mozlwiym poziomie do wartosci zadanej
Pozdrawiam
ps jakby ktos mial chec poczytac o tym urzdaenie to mozna sobie poczytac tutaj:
http://www.alamomotorsports.com/greddy/ ... _SPEC2.pdf
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez mlody1921 » 15 lis 2009, 14:04

Quaki a jakie bedą koszty wytworzenia + twoja marża :D i jak testowałeś już na swoim probku to urządzonko ???

Lukster a jak z MS-em zakup wysterowanie dużo kosztów pochłonęło?

Na start myślałem pośmigać na FMU a z chwilą oszczędzania pomyśleć o MS albo może jakiś Ecumaster, nic szybko i na siłe.

People_Hate_Me tak jak lukster pisał można wtedy wysterować ciśnienie na regulatorze więc 0,3-0,4 bara na start do osiągnięcia, a w czasie zabawy można by coś powalczyć na sekwencji która jeszcze siedzi w aucie :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 14:06

to ja powiem tak.ecuamster det 2 kosztuje 400zl i mozliwe jest stworzenie mapy jaka sie chce dla takiego zaworka.czyli jak piszesz map sensor 100 zaworek 150 i ecuamster 400 masz 650zl i masz pelna kontrole w obrotach silnika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2009, 14:09

mlody1921 MBC do bodajrze 0.8 bardzo fajnie działa :–) jak sie daje wiecej to juz mocny pik jest (jezeli cos pochrzaniłem to mnie poprawcie)
jezeli dobrze pamietam to sam zakup MS'a to jest cos koło 300 do 500 $ plus wystrojenie :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 14:20

no wlasnie z tym mbc nie jest tak rozowo.cisnienie skacze nawet o 0,1 bara w ta czy we wta.pojwia sie fala taka.znaczy na sprezynie w mbc powinien byc amortyzaotor jakis,taki tlumik drgan heheheheh.poza tym pojawia sie pik i to w nie fajnym miejscu, bo przy jakichs 3500 u mnie.powoduje to ze moment silnika mocno rosnie przez co i wtryski tzra wieksze i skrzynia narazona na przeciazenia.nic milego.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2009, 14:25

piwo no własnie. o tym mowie. EBC jest bezpieczniejsze bo nie ma pik'u i trzyma stałe zadane doładowanie.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mlody1921 » 15 lis 2009, 14:47

Dlatego poczekamy co Quaki zrobi potestuje :D i ile bedzie $ wołał :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Quaki » 15 lis 2009, 15:00

Piwo oficjalnie nowy dect2 kosztuje 500zl (cena od dystrybutora) do tego dolicz wspomniane 250zl na zawor i map sensor i czas jaki stracisz robiac mape i nie wiem czy ci sie bedzie oplacalo pomijam juz fakt ze ecumaster nie pokazuje cisnienia w czasie rzeczywsitym (nie ma zadnego lcd ) wiec dolicz jeszcze wskanik boost (na tle dokladny zebys widzial zmiany w boost (bo jak kupisz najtanszy AG to bedziesz widzial cos ale na pewno nie boost) i okaze sie ze za calosc zaplacisz tyle co za boost controller greddy ktory bez problemu ustawisz podlaczysz itp itd
Pozdrawiam
ps. co do kosztow sie nie wypowiadam bo poprostu nie wiem :) jak skoncze to bede mogl pwoiedziec :)
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez mlody1921 » 16 lis 2009, 18:38

Panowie mam takie laickie pytanie o zasade działania ukladu paliwowego...

Seria..
Mamy listwe wtryskową i na początku mamy regulator ciśnienia mała gruszeczka i do niej doprowadzony jest wężyk z paliwem, pompa ładuje 3 bary,

Modyfikacja

Listwa wtryskowa z wtryskami od milleni, wywalamy regulator i wkładamy przykadowo Auto gauga, sarda albo inny i do tego pompa paliwa walbro i na regulatorze ustawiamy ciśnienie paliwa czy takie zapiecie niemoże być?? do czego nam tutaj jeszcze FMU ??

Wogóle co daje ten regulator na listwie, jak bym chciał teraz do seri włożyć regulator i pompe walbro i ustawić ciśnienie 3 bary, to farbyczny regulator zostaje czy idzie w śmietnik ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 16 lis 2009, 18:58

na fabrycznym regulatorze nie mozesz sobie ustawic cisnienia paliwa.ten np auto gauge ustawiasz sobie na wolnych obrotach 3 bary i przy doladowaniu 0,5 bara bedziesz mial cisnienie 3,5 bara paliwa na listwie.a wiec regulator typu auto gauge wstawiasz zamiast fabrycznego.i nie ma sensu dawac szeregowo regulatora seryjnego z regulatorem auto gauge bo wtedy nie moglbys zjechac cisnieniem paliwa nizej niz cisnienie ustawione na regulatorze fabrycznym.a fmu szczerze nigdy nie wiedzialem do czego sluzy.wiec moze w koncu sie i ja dowiem.a moze juz wiedzialem i zapomnialem?zapomnialem. <lol>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez hopek » 16 lis 2009, 20:53

wystarczy wpisać w googlach haslo i samo znajdzie :P
http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2520
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez piwo » 16 lis 2009, 21:01

jednym slowem seryjny regulator paliwa zwieksza cisnienie wraz ze wzrostem podcisnienia, a fmu zwieksza cisnienie paliwa wraz ze wzrostem cisnienia doladowania.wiec krotko mowicac ten regulator auto gauge to tez fmu bo cisnienie paliwa zwieksza sie wraz ze wzrostem cisnienia doladowania.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez hopek » 16 lis 2009, 21:38

FMU blokuje odpływ paliwa, im więsze doladowanie tym bardziej blokuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez radekkm » 16 lis 2009, 23:08

w przypadku podmiany wtryskow na wieksze wpinamy regulator sarda obnizajac cisnienie bazowe tak by nie przelewal na wolnych w za nim FMU by pilnowalo cisnienie pod boostem

takie tymczasowe rozwiazanie ktore i tak w koncu zostaje zastapione megasquirtem :]
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez mlody1921 » 17 lis 2009, 00:37

Łojoj ten tjuning pożre mi całą kase z portfelem ;) ale czego sie nie zrobi dla mazdy

Czyli zanim nie założę turbo to wywalam orginalny regulator wpinam Sarda albo AG, zakładam walbro i ustawiam dane ciśnienie na regulatorze

A jak sie ma pompa paliwa z K8 do KLa niby jedna i druga pompuje 3 bary ale chyba wydajniejsza jest w KL ?? czyli by cieszyc sie daną moca wskzane będzie już założenie walbo i regulatora
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 20 lis 2009, 20:22

hmm
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez noucamp » 6 sty 2010, 14:09

zlukałem na szybko temat i czy jakieś SMT6 nie załatwiłoby sprawy z paliwem(oczywiście z większymi wtryskami) ?? i strojeniem ??
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez People_Hate_Me » 6 sty 2010, 14:13

noucamp FMU by załatwiło sprawe :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mlody1921 » 6 sty 2010, 18:48

Jest FMU 12:1 narazie z fabrycznymi wtryskami a poźniej albo świnka albo MS sie obaczy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje