Gtech vs profi sprzet do pomiarow na drag stripie

Postprzez xXx » 21 kwi 2009, 18:53

Dokladnie tak jak napisał IIyama...


Mysle, ze jako sprawca całego zamieszania mogę wrzucić swoje trzy grosze.

Wymienione zostały swiece, mazda wyraznie przez jakis czas niedomagała. Dostałem dzisiaj telefon od Krzyska, ze jedzie w kierunku Kielc i z ciekawosci zajedzie na hamownie firmy DVT w Ożarowie.

Po godzinie czasu dostalem sms-a z wynikiem 202,3 KM 6100 obr/min oraz 251NM przy 4900 obr/min. Mysle, ze Krzysiek po powrocie wrzuci wykres z hamowania. Samo hamowanie odbyło się na czwartym biegu, nie wiem czy z nadmuchem czy bez...


Ciesze sie rowniez z faktu, że będziemy dążyli do poprawienia tego wyniku, tak powiedział nowy właściciel. Można zrobić jeszcze wiele, wszystko zależy od funduszy oraz samozaparcia...


Tak czy inaczej bariera 200 KM w KL-ZE została złamana przez prekursowa swap-owania tych silników :P


Pozdrawiam i życzę upartości w dążeniu do jak najlepszego wyniku...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 21 kwi 2009, 19:13

xXx napisał(a):wynikiem 202,3 KM 6100 obr/min

widze ze tez v-risy za wczesnie sie zamykaja,tak ja mowisz jest szansa na dodatkowe km
xXx napisał(a):Wymienione zostały swiece, mazda wyraznie przez jakis czas niedomagała

cos mi sie nie chce wierzyc ze swiece zabraly ponad 20km :>
xXx napisał(a):Tak czy inaczej bariera 200 KM w KL-ZE została złamana przez prekursowa swap-owania tych silników

Gdybym wiedzial ze beda jakies tytuly juz dawno popedzilbym na hamownie :D
Jeszcze raz graty <uklon>
xXx napisał(a):upartości w dążeniu do jak najlepszego wyniku.

bedzie jakies ostrzejsze dlubanie??

Co do mojego klze to dlubanie N/A skonczone,za duze koszta w stosunku do przyrostow
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 21 kwi 2009, 19:15

Wracając do tematu...
Dla mnie pocieszające jest to, że z tego testu wynika, że G-tech zawyża czas na 1/4 mili :D
Częściej spotykałem się z opinią, że wyniki G-techa są zbyt optymistyczne. A tu wygląda na to, że jest odwrotnie.

P.S. A jaki to był G-tech?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 21 kwi 2009, 19:22

radekkm napisał(a):xXx napisał:
wynikiem 202,3 KM 6100 obr/min

widze ze tez v-risy za wczesnie sie zamykaja,tak ja mowisz jest szansa na dodatkowe km


Mysle, ze tak, jednak trzeba to dokladnie sprawdzic przy pomiarze na rollkach...


radekkm napisał(a):xXx napisał:
Wymienione zostały swiece, mazda wyraznie przez jakis czas niedomagała

cos mi sie nie chce wierzyc ze swiece zabraly ponad 20km


Przyrzekam na życie mojego psa, bo na zycie człowieka nie przyrzeknę...


radekkm napisał(a):xXx napisał:
Tak czy inaczej bariera 200 KM w KL-ZE została złamana przez prekursowa swap-owania tych silników

Gdybym wiedzial ze beda jakies tytuly juz dawno popedzilbym na hamownie
Jeszcze raz graty


Dzieki, zachowalem sie nieskoromnie, ale czasem tak mam, mysle ze teraz po przerobkach ktore ostatnio dokonales pobijesz ten wynik, inna sprawa ze za kilka miesiecy bede mial dla Ciebie przeciwnika z J-Specem w budzie EC, wiec zapraszam na letni...



radekkm napisał(a):xXx napisał:
upartości w dążeniu do jak najlepszego wyniku.

bedzie jakies ostrzejsze dlubanie??

Co do mojego klze to dlubanie N/A skonczone,za duze koszta w stosunku do przyrostow


Z tego co powiedzial Badyl to będzie na pewno, mysle ze eliminując "dziury" które znajdują się w tym momencie przekroczymy 210-215 KM....

Zadnego powaznego dlubania nie będzie, tylko niusanse, w koncu sprzedalem ten samochod poniewaz zaczalem interesowac sie zupelnie innym pułapem mocy...
Jacek176 napisał(a):Wracając do tematu...
Dla mnie pocieszające jest to, że z tego testu wynika, że G-tech zawyża czas na 1/4 mili
Częściej spotykałem się z opinią, że wyniki G-techa są zbyt optymistyczne. A tu wygląda na to, że jest odwrotnie.

P.S. A jaki to był G-tech?


Jacek, w przypadku starego modelu wszystko to kwestia odpowiedniego wypoziomowania...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 21 kwi 2009, 19:22

ciezko powiedziec bo sprawdzilem go tylko 2 razy ale poziom i reszta byly dokladnie ustawione

Byl to pro RR

Ciag dalszy testow w krotce ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 21 kwi 2009, 19:38

xXx napisał(a):Jacek, w przypadku starego modelu wszystko to kwestia odpowiedniego wypoziomowania...

No ja zakładam, że każdy testując auto G-techem, prawidłowo go poziomuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 21 kwi 2009, 19:51

Wystarczy, ze auto się za mocno przechyli podczas ruszania, wtedy też jest wypoziomowany ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 23 sie 2009, 08:38

Je też mogę dodać coś do tematu.
Teraz, w czasie zlotu w Sochaczewie, włączałem G-techa (G-tech Pro, ten najprostszy) w czasie przejazdów i mogę powiedzieć, że jest to w miarę dokładne urządzenie. Przynajmniej jeśli chodzi o czasy na 1/4. Nie wiem jak z mierzeniem 0-60Mph.
Najmniejsza różnica pomiędzy wskazaniami G-techa a czasem rzeczywistym to 0.03s. Największa to 0.24s. Właśnie w czasie mojego rekordowego przejazdu 15.18s G-tech pokazał 15.42s
Z reguły G-tech zawyżał (czyli pokazywał gorsze niż w rzeczywistości) czasy o ok. 0.1s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 25 sie 2009, 09:57

Co do Gtecha to trudno mi powiedzieć, ten nasz klubowy to już chyba się zużył, Sierce pokazał 15,9-16,0 natomiast na zawodach jak wiadomo 16,7.
Inna sprawa że moje Racechrono GPS w Nokii E50 pokazuje w miarę realne czasy, ciągle 16,7-16,8 przy dobrze ogarniętych startach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 25 sie 2009, 10:02

Mi przed zawodami pokazywał czasy 15.25-15.35 czyli dokładnie takie jak kręciłem na zlocie.
Czyżby wychodziło na to, że mi trafiła się dobra sztuka? :D
Może źle go montujecie? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 25 sie 2009, 10:58

Jacek176 czy ty jeździsz takim autem wybebeszonym ze wszystkiego na codzień?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 25 sie 2009, 11:35

Jacek176 napisał(a):Czyżby wychodziło na to, że mi trafiła się dobra sztuka? zeby
Może źle go montujecie? język

Jacek, ten klubowy jest już naprawdę mocno sfatygowany ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 25 sie 2009, 12:05

Gibsong napisał(a):Jacek176 czy ty jeździsz takim autem wybebeszonym ze wszystkiego na codzień?

Nie. Wybebeszyłem go 2 dni przed zlotem :D
I nie długo znowu składam spowrotem bo jest za głośno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje