radekkm napisał(a):xXx napisał:
wynikiem 202,3 KM 6100 obr/min
widze ze tez v-risy za wczesnie sie zamykaja,tak ja mowisz jest szansa na dodatkowe km
Mysle, ze tak, jednak trzeba to dokladnie sprawdzic przy pomiarze na rollkach...
radekkm napisał(a):xXx napisał:
Wymienione zostały swiece, mazda wyraznie przez jakis czas niedomagała
cos mi sie nie chce wierzyc ze swiece zabraly ponad 20km
Przyrzekam na życie mojego psa, bo na zycie człowieka nie przyrzeknę...
radekkm napisał(a):xXx napisał:
Tak czy inaczej bariera 200 KM w KL-ZE została złamana przez prekursowa swap-owania tych silników
Gdybym wiedzial ze beda jakies tytuly juz dawno popedzilbym na hamownie
Jeszcze raz graty
Dzieki, zachowalem sie nieskoromnie, ale czasem tak mam, mysle ze teraz po przerobkach ktore ostatnio dokonales pobijesz ten wynik, inna sprawa ze za kilka miesiecy bede mial dla Ciebie przeciwnika z J-Specem w budzie EC, wiec zapraszam na letni...
radekkm napisał(a):xXx napisał:
upartości w dążeniu do jak najlepszego wyniku.
bedzie jakies ostrzejsze dlubanie??
Co do mojego klze to dlubanie N/A skonczone,za duze koszta w stosunku do przyrostow
Z tego co powiedzial Badyl to będzie na pewno, mysle ze eliminując "dziury" które znajdują się w tym momencie przekroczymy 210-215 KM....
Zadnego powaznego dlubania nie będzie, tylko niusanse, w koncu sprzedalem ten samochod poniewaz zaczalem interesowac sie zupelnie innym pułapem mocy...
Jacek176 napisał(a):Wracając do tematu...
Dla mnie pocieszające jest to, że z tego testu wynika, że G-tech zawyża czas na 1/4 mili
Częściej spotykałem się z opinią, że wyniki G-techa są zbyt optymistyczne. A tu wygląda na to, że jest odwrotnie.
P.S. A jaki to był G-tech?
Jacek, w przypadku starego modelu wszystko to kwestia odpowiedniego wypoziomowania...