Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
gdyby ktos jeszcze szukał to kolega ze szrotu dal mi znac ze ma na stanie jeszcze 2 komplety
350zeta za przod i 350 za tyl
gdyby ktos byl chetny to PW
ja juz jestem po swap-ie – jutro jade dorabiac linki do recznego /hiihhihihi/
350zeta za przod i 350 za tyl
gdyby ktos byl chetny to PW
ja juz jestem po swap-ie – jutro jade dorabiac linki do recznego /hiihhihihi/
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
bucz dorobią Ci linki bez problemu? ,zrób foto tych dorobionych linek
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):bucz dorobią Ci linki bez problemu? ,zrób foto tych dorobionych linek
mysle ze dorobia, polecili mi takiego gosteka ktory robi tylko przy hamulcach, pojede jutro to sie zobaczy
jak bedzie gotowe to pstrykne fotki... a jak sie sprawdzi i ktos bedzie potrzebowal to tez pomoge
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
aha te zaciski na tył są w komplecie z tarczami ,osłonami ,klockami i sprężynkami montażowymi? -jeżeli tak to rezerwuję je wstępnie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):aha te zaciski na tył są w komplecie z tarczami ,osłonami ,klockami i sprężynkami montażowymi? – jeżeli tak to rezerwuję je wstępnie
ja w komplecie dostalem zaciski, klocki, tarcze i sprezynki rozporowe na klockach
oslon nie mialem... ale stare sa tylko minimalnie za male
btw. bylem dzisiaj pytac sie o te linki, niestety u mnie na miejscu nic nie dorabiaja – tylko sciagaja stare i odsylaja gdzies pod warszawe
mozna by im dac stara linke od 626 i dac wytyczne ze ma byc 20cm dluzsza... tylko co z tego wyjdzie?
koszt to 2x 140zl :(
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
jak ci bardzo zalezy to sie moge rowniez dowiedziec o te oslony od m6
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
dowiedz się o te osłony i najlepiej jakby jakieś fotki mógłbyś pstryknąć tego kompletu ,co do linek to cena kosmiczna trochę ,może lepiej wydłużyć tą pierwszą z orczykiem,-byłoby znacznie taniej
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
znalazlem firme ktora na miejscu wykona linki dowolnego typy
koszt ~60zl x2szt
niestety firma znajduje sie 20km od warszawy
http://tinyurl.com/ntzhjv
gdyby ktos chcial z pod warszawy zamowic od nich linki pasujace do swapa hamulcowego 626<>m6 to z checia bym sie pisal na jeden komplet
nizej cytuje maila od nich:
koszt ~60zl x2szt
niestety firma znajduje sie 20km od warszawy
http://tinyurl.com/ntzhjv
gdyby ktos chcial z pod warszawy zamowic od nich linki pasujace do swapa hamulcowego 626<>m6 to z checia bym sie pisal na jeden komplet
nizej cytuje maila od nich:
- Kod: Zaznacz cały
Witaj, mamy na składzie linki hamulca do Mazdy tarcza lub bęben. Zapraszam do biura 7.00 – 15.00 telefony poniżej. Wykonujemy linki wg życzenia klienta. Dotyczy to w szczególności niestandardowych czynności, te działania nie generują wzrost kosztu wyrobu. Wykonanie to 20 min gdy nie ma linki na stanie magazynowym, koszt 58 PLN/szt
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
qlesh napisał(a):Czyli rozumiem, że ABS nie włącza się za wcześnie i nie spotkałeś się ze zjawiskiem fadingu przy tym zestawie?
Dowcip polega u mnie na tym że po założeniu 6stkowych hamulców występowało lekkie "bicie" na kierownicy i pedale hamulca. Po kilku ostrych hamowaniach (ze 170-180 itp) problem zniknoł, teraz hamuje jak axamit
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Co do przegrzewania to nie udało mi się (może się nie starałem

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):teraz hamuje jak axamit
Lepiej bym tego nie ujął

Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

qlesh napisał(a):Lepiej bym tego nie ujął
Rozumiem że już też ujeżdżasz M6heble??
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bo sila hamowania nie zalezy od wielkosci tarcz a od materialow z jakich zbudowana jest tarcza i klocek oraz nacisku zaleznego od sily w stopie i pompy hamulcowej
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
W xedosie 1,6 jest inne serwo (większe) oraz pompa jest inna (mniejsza) i do pedału hamulca wystarczy lekko dotknąć aby samochód hamował w przeciwieństwie do hamulców w xedosie V6
może wymiana serwa poprawiła by hamowanie
z resztą w tym 1,6 wszystko bardzo lekko chodzi (sprzegło, biegi)
mnie na szczęsci problem hamowania juz nie dotyczy bo do tego silniczka orgynalne hamulce spisują się świetnie (poza słabym tyłem
)
może wymiana serwa poprawiła by hamowanie
z resztą w tym 1,6 wszystko bardzo lekko chodzi (sprzegło, biegi)
mnie na szczęsci problem hamowania juz nie dotyczy bo do tego silniczka orgynalne hamulce spisują się świetnie (poza słabym tyłem
piwo napisał(a):bo sila hamowania nie zalezy od wielkosci tarcz
Mylisz się, jest to cecha nie mniej ważna od pozostałych które wymieniłeś-zasada dźwigni.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
co do tego ze sie nie przegrzewaja i nie traca skutecznoisci sie zgodze.ale nie beda lepiej hamowac.po prostu ich wydajnosc nie spadnie po paru hamowaniach.ale skutecznosc pierwszego hamowania za chiny nie wzrosnie.wiec taka modyfikacja jest ok na tor gdzie pokonujemy pare kolek ale na drogi nic nie daje a nawet pogarsza prowadzenie, bo zwieksza sie waga nieresorowana.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie znasz hamulcy w GE hehe.
Różnica w skuteczności jest wyczuwalna już przy pierwszym mocnym hamowaniu. Naprawdę! O niebo poprawiła się dozowalność na granicy przyczepności pewnie przez większe tłoczki w zaciskach, co sprawiło że przy dobrej przyczepności później włącza się ABS i teraz mój MX-6 w końcu potrafi powiesić mnie na pasach co wczesniej prawdopodobnie zabijał w zarodku ABS.
Różnica jest faktem a reszta to tylko moje domysły.
Różnica w skuteczności jest wyczuwalna już przy pierwszym mocnym hamowaniu. Naprawdę! O niebo poprawiła się dozowalność na granicy przyczepności pewnie przez większe tłoczki w zaciskach, co sprawiło że przy dobrej przyczepności później włącza się ABS i teraz mój MX-6 w końcu potrafi powiesić mnie na pasach co wczesniej prawdopodobnie zabijał w zarodku ABS.
Różnica jest faktem a reszta to tylko moje domysły.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
bazyl wspaniały napisał(a):qlesh napisał:
Lepiej bym tego nie ujął
Rozumiem że już też ujeżdżasz M6heble??
Tak Bazylu. Trochę trwało poskładanie wszystkiego do kupy. Dopiero parę dni minęło..
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje