SWAP 1.8 K8 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3

Postprzez lukster » 24 cze 2009, 23:37

je50 jest w mx3 oem przepływką, nie potrzebujesz od klze bo z tego co pamiętam właśnie taki był montowany
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez volt@ge » 24 cze 2009, 23:45

hmm czyli pod swapa klze nie muszę przepływki kupować?
Początkujący
 
Od: 17 mar 2009, 23:29
Posty: 23
Auto: mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez lukster » 24 cze 2009, 23:47

Nie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez volt@ge » 24 cze 2009, 23:49

dzięki wielkie, parę złotych w kieszeni :D
Początkujący
 
Od: 17 mar 2009, 23:29
Posty: 23
Auto: mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez mlody1921 » 25 cze 2009, 10:54

Ja sie na swapach nie znam, ale może przyczyna nie leży po stronie montażu silnika, może sprawdź aparat zapłonowy, kable, palec, kopułke.

taka mała sugestia :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Loczek » 25 cze 2009, 18:12

lukster napisał(a):brii w Częstochowie.

Brii Ci profesjonalnie rozbirze silnik :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez N40 » 29 cze 2009, 20:39

czy posiada ktos rom od klze najlepiej seryjny ale z usunieta blokada predkosci ???
wystarczy mi sam plik
N40
 

Postprzez vforce » 4 lip 2009, 18:22

Witam, sorry że troche rozwlekle ale muszę opisać okoliczności.
Otóż jakis czas temu pytałem o dziwne objawy mojej mx3 po swap`ie na klze. Diagnoza jest taka, że chyba szwankuje ecu. Z tego co wiem zainstalowany jest KL36 a instalacja pozostała od silnika K08 1,8 V6. Silnik pracuje nierówno, szarpie – zacina się przy ostrym przyśpieszeniu – tak, że w rezultacie nie można poczuć tych 200HP.
Ponieważ nie mogę znależć nikogo, żadnego warsztatu, który by się podjął sprawdzenia tego ecu (KL36), zamierzam wymienić komputer.
W związku z tym mam pytanie bo bardzo ciężko znaleźć te dwa rodzaje ecu (KL31, KL36), które są dedykowane jako te które współpracują z silnikiem KLZE.
Czy silnik KLZE będzie współpracował tylko z ecu KL31(manual), KL36(automat) czy też z innymi ecu. Bo spotkałem się z różnymi modyfikacjami, np. ktoś zostawił ecu od K08 i też to jakoś działa.
Spotykam się z różnymi ecu do silników KL 2,5 V6, np. KL05 lub KL07.Ale pewnie są do wersji słabszych czyli 160HP. Zastanawiam się jednak czy te ecu współpracowałyby z moim KLZE, czy też trzeba dokonać jakiś modyfikacji..?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam, VForce :)
vforce
 

Postprzez Face2Face4Race » 9 kwi 2010, 18:38

witam

mam pytanie co do zaworu EGR przy swapie z k8 na klze

na pierwszej stronie pisze zeby go zaslepic mechanicznie i podpiac elektronicznie. nie kumam elektroniki wiec pytanie: jak mam go podpiac elektronicznie, gdzie co z czym i do czego? pytanie nr 2 ile moze cos takiego kosztowac u elektronika samochodowego ewentualnie?
>Sprzedam części<
viewtopic.php?f=5&t=140129&p=2376269#p2376269
______________________
..::MadziaForeVer::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Postprzez lukster » 9 kwi 2010, 20:42

po prostu podepnij wtyczki ;) Olej podciśnienia.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Face2Face4Race » 9 kwi 2010, 23:37

rannny boskie... tu chodzi o podpiecie wtyczek??? i nic wiecej zadnej grzebaniny w kabelkach i wiazkach??? <glupek2> a ja myslalem ze to zabawa w elektronika samochodowego <rotfl> hm jestes pewien?
>Sprzedam części<
viewtopic.php?f=5&t=140129&p=2376269#p2376269
______________________
..::MadziaForeVer::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Postprzez lukster » 10 kwi 2010, 01:03

..::H:a:r:e:S::.. napisał(a): hm jestes pewien?

W sumie to nie wiem :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Face2Face4Race » 10 kwi 2010, 01:34

eee to moze powiesz ktore wtyczki gdzie je znalezc? ;)
>Sprzedam części<
viewtopic.php?f=5&t=140129&p=2376269#p2376269
______________________
..::MadziaForeVer::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Postprzez mlody1921 » 10 kwi 2010, 14:54

A auto bez podciśnień będzie chodzi dobrze równo ? a co w vrisami nie będą sie otwierać !! co wtedy wybebeszyć kolektor z vrisów ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Face2Face4Race » 10 kwi 2010, 20:43

hm ja mialem w K8 (1.8 V6) zle podlaczone podcisnienia te wezyki wszystkie ale vrisy mialem podpiete te wtyczki i silnik normalnie pracowal. roznice mialem taka ze jak podlaczylem wezyki podcisnien prawidlowo to obroty na jalowym mi spadly z 900 do nie calych 500obr/min... jesli vrisy to te silowniczki w kolektorze ssacym to otwieraly mi sie pracowaly normalnie
Ostatnio edytowano 19 kwi 2010, 16:57 przez Face2Face4Race, łącznie edytowano 1 raz
>Sprzedam części<
viewtopic.php?f=5&t=140129&p=2376269#p2376269
______________________
..::MadziaForeVer::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Postprzez karolradkow » 12 kwi 2010, 12:15

to ja z innej beczki kto ma sinik klze i podjal by sie wymiany z 1.8 na 2.5. 5ak zeby wszystko gralo jest ktos chetny??
mazda szybciej stoi niż inne auta jeżdżą:):)

http://karolradkow.mybrute.com

ktoś walczy:):)
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2009, 21:49
Posty: 277
Skąd: Radków Monachium
Auto: mazda mx-3 v 6:)byla
jest honda civic 1.6 vti

Postprzez weede » 21 kwi 2010, 12:09

karolradkow napisał(a):to ja z innej beczki kto ma sinik klze i podjal by sie wymiany z 1.8 na 2.5. 5ak zeby wszystko gralo jest ktos chetny??


Napisz do użytkowników xXx lub Lukstera. Oni to ogarniaja, ew. sam włóz i samego kompa daj do przeprogramowania.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2010, 15:41 przez weede, łącznie edytowano 1 raz
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez karolradkow » 21 kwi 2010, 15:32

no u nas w poblizu nikt by mi sie tego nie podjal a z drugiej strony zeby technik gastronomii czy tam student fizjoterapii sam to zrobil to odpadaL:):)
mazda szybciej stoi niż inne auta jeżdżą:):)

http://karolradkow.mybrute.com

ktoś walczy:):)
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2009, 21:49
Posty: 277
Skąd: Radków Monachium
Auto: mazda mx-3 v 6:)byla
jest honda civic 1.6 vti

Postprzez weede » 23 kwi 2010, 12:43

Jeśli kogoś interesuje, tak wygląda wykres zdrowej KLZE na przepustnicy z K8, seryjnym dolocie i wydechu K8 (możliwe ze zapchanego bo ORI co przy tych przebiegach nie wrózy dobrze)
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Face2Face4Race » 23 kwi 2010, 13:53

weede napisał(a):Jeśli kogoś interesuje, tak wygląda wykres zdrowej KLZE na przepustnicy z K8, seryjnym dolocie i wydechu K8 (możliwe ze zapchanego bo ORI co przy tych przebiegach nie wrózy dobrze)
Obrazek


zdrowy to on moze i jest ale przebieg juz ma chyba spory skoro tylko 163KM mu wychodza na pomiarze :P jak wiemy w klze fabryka podaje 200KM wiec naprawde dobre klze powinno pokazac >190KM <faja>
Ostatnio edytowano 23 kwi 2010, 13:57 przez Face2Face4Race, łącznie edytowano 1 raz
>Sprzedam części<
viewtopic.php?f=5&t=140129&p=2376269#p2376269
______________________
..::MadziaForeVer::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje