Zamkniesz maskę w tym aucie ?
Założyłem turbo do MX-3
jeśli jest zakuty i dmucha mu 0,8 to ma pod 400KM.
Zamkniesz maskę w tym aucie ?
Zamkniesz maskę w tym aucie ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
wszyscy jak tam stalismy doszlismy do wniosku ze bez dobrego wystrojenia nic z tego nie bedzie, silnik moze sam w sobie nie jest zly ale cos jest nie tak, autko dopieor co wyjechalo i to wlasciwie byly pierwsze proby jakis starc, dostalem kilka rad i checi udzielenia pomocy w ramach strojenia, wiem juz mniej wiecej co gdzie i jak, trzeba tylko pojechac i odstawic auto, moze wtedy bedzie lepiej... coz nie zawse zaraz po wyjechaniu z garazu wsystko chodiz jak nalezy, mam nadzieje ze z czasem bedzie coraz lepiej. i tak jestem zadowolony z tego ze udalo sie cos takiego stworyc bo malo osob sie w to bawi, jedni graja w szachy inni pchaja kase w autko, mam nadzieje ze chlopaki z forum cos doradza i pomogą, bo napeno trzeba to wszystko dopracowac, osob ktore nigdy nie wkladaly reki w uturbienie prosil bym o nie krytykowania bo uwierzcie mi zlozyc to wszysto tak zeby mialo rece i nogi to nie jest prosta sprawa, kosztowalo mnie to wiele pracy i co za tym idzie kasa tez sie nie mnozyla, a takie komentarze niestety zniechecają do dalsych dzialan..... pozdrawiam
Ostatnio edytowano 1 cze 2009, 02:33 przez motorzeszow, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
aha a co do astry to seria to taka 100% to ona nie jest, bo cwiarke konczy na 5 biegu, skrzynia i inne pierdoly daly to do siebie ze nie ma innej astry w rzeszowie ktora dala by jej rade, oprosz tej turbo, mialem okazje zobaczyc wyscig z laguna 3,0 v6 z ta astra i astra rowniez dala rade i to tak dosc dobrze.
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
Porób zdjęcia, opisz jakich gratów użyłeś, jak zarządzasz paliwem itp to podebatujemy. A tak to nie dziw się, że jest lekka szydera. Zrobić 400KM w KL to nie takie hop siup i wielu z nas o tym dobrze wie, stąd uszczypliwe komentarze 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
motorzeszow napisał(a):wszyscy jak tam stalismy doszlismy do wniosku ze bez dobrego wystrojenia nic z tego nie bedzie, silnik moze sam w sobie nie jest zly ale cos jest nie tak, autko dopieor co wyjechalo i to wlasciwie byly pierwsze proby jakis starc, dostalem kilka rad i checi udzielenia pomocy w ramach strojenia, wiem juz mniej wiecej co gdzie i jak, trzeba tylko pojechac i odstawic auto, moze wtedy bedzie lepiej... coz nie zawse zaraz po wyjechaniu z garazu wsystko chodiz jak nalezy, mam nadzieje ze z czasem bedzie coraz lepiej. i tak jestem zadowolony z tego ze udalo sie cos takiego stworyc bo malo osob sie w to bawi, jedni graja w szachy inni pchaja kase w autko, mam nadzieje ze chlopaki z forum cos doradza i pomogą, bo napeno trzeba to wszystko dopracowac, osob ktore nigdy nie wkladaly reki w uturbienie prosil bym o nie krytykowania bo uwierzcie mi zlozyc to wszysto tak zeby mialo rece i nogi to nie jest prosta sprawa, kosztowalo mnie to wiele pracy i co za tym idzie kasa tez sie nie mnozyla, a takie komentarze niestety zniechecają do dalsych dzialan..... pozdrawiam
Spoko nie łam się, przy takich projektach zawsze na początku coś nie gra
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
dobra, sprawa wyglada tak, turbina jest nie typowa, pochodzi z samochodu ciezarowego, na seryjnym silniku w aucie ciezarowym bije okolo 1,5 bara, u mnie chodzi na najnizszych obrotwach bijac minimalnie 0,5 bara, poprostu nizej nie da sie zejsc, jesli chodiz o uklad paliwowy, zmieniona pompa paliwa, gdys oryginalna dawala zaledwie 2,2 bara maxymalnie, aktualnie pompa mocniejsza z starszych typow audi na pompach wysokocisnieniowych, pompa daje rade spokojnie ubic 6,5 bara a ustawiona aktualnie jest na 3,5 bara, narazie zadnego strojenia nie bylo, zauwazylem za podczas jazdy auto ciagnie turbina juz od 3 tys ale przy 5 tys dostaje takiego mocnego przełamania i duzo bardziej ciagnie do przodu, natomiast nie chce sie rozkrecic powyzej 6,5 gora 7 tys, poprostu łapie takie zmulenie wiec zakres obrotow na ktorych auto jakos tam jedzie jest bardzo skompy.
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo


- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
lukster napisał(a):Adrino
jeszcze raz przekręcisz mojego nicka Cockster i mogę nie utrzymać tajemnicy, że twój filmik z zegarami był nagrywany w tempie x1,5.
motorzeszow napisał(a):troche slaby dostep powietrza do filtra storzkowego
specjalnie bym się tym nie przejmował – masz wielkie turbo, które dużo mniej grzeje powietrze niż małe, seryjne turbiny, więc nawet taki niewielki intercooler powinien sobie spokojnie z temperaturą w dolocie radzić.
jeżeli już zacząłeś pisać o paliwie to powiedz jakie masz wtryski, bo na seryjnych przy prawie nominalnym ciśnieniu na listwie miałbyś już po silniku.
zresztą tak czy siak przy takim drut projekcie pierwsze co bym zrobił to sprawdzenie AFR.
rozumiem, że czujnika EGT nie masz?
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
wtryski nie byly zmieniane, cisnienie 3,5 bara, nominalnie w tym silniku z tego co wiem 2,5 bara
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
zadnych modyfikacji kompotera nie bylo ani integrowania w elektronike
Skupmy sie na tym – czy dobrze rozumiem, ze nic nie zrobiles aby dawka paliwa byla adekwatna do ilosci powietra w cylindrach? Przeciez to musi sie skonczyc katastrofą. Zadnego FMU? Zadnego strojenia? Wiesz ze kazde wejscie w nadcisnienie gdy turbina dmuchnie to swoje 0,5 bara to ocieranei sie o cud ze nei płyna ci tloki?
Jesli wtlaczasz powietrze musisz dolac odpowiednio paliwa!! To przeciez podstawa uturbiania! To ze zwiekszyles cisnienei na listwie kompletnie nic nie daje!
Less roof, more fun


z nominalnych 220 cc przy 3,5 bara na listwie robi się 260 cc, jeżeli naprawdę masz doładowanie 0,8 bara to obawiam się, że masz "trochę" ubogi AFR. 
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
to z czego mozna podebrac i jakie wtryski polecacie?? skoro pry 3,5 bara na listwie wydajnosc wtryskow rosnie z 220cc do 260 to jaką mają ogolnie wytrzymalosc oryginalne wtryski? jakie cisnienie paliwa bedzie optymalne przy mniej wiecej 0,6 bara, lub jakie wtryski, bo tego co slyszalem przez kombinacje z wtryskami pan lukster mial lekkie problemy....
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
motorzeszow napisał(a):pan lukster
weź jaj se nie rób
Najłatwiej wtryski z millera, 280cc, na styk do 0,5bara, pasują plug and play. Na większe doładowanie wtryski z sr20det 370cc ale trzeba rzeźbić listwy, innej sensownej opcji nie ma.
Polecam http://probetalk.com/ http://mx6.com
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Witam miałem okazje dziś sie przejechać jako pasażer tym cackiem i powiem ze słowa typu
– orurowanie to jest nie porozumieniem
– i ze jedzie jak KL
sa nie na miejscu, pierwszy w życiu projekt tego kolegi Darika turbo, ze to ogarnął to, jest wielki
orurowanie lux , wszystko zrobione jak nalezy tylko że tak powiem kosmetyki brakuje.
Z tego co wiem mazda pojedzie na strojenie powinno być jeszcze lepiej, wiadomo ze od razu nikt wszystkiego nie może wiedzieć, ale zamiast śmiać sie i pisać głupie texty lepiej było by pomóc.
Auto naprawde jest szybkie, to są początki wiec będzie grubo
A co do wtrysków to większe są ponoć od milleni 2,3 v6
– orurowanie to jest nie porozumieniem
– i ze jedzie jak KL
sa nie na miejscu, pierwszy w życiu projekt tego kolegi Darika turbo, ze to ogarnął to, jest wielki
orurowanie lux , wszystko zrobione jak nalezy tylko że tak powiem kosmetyki brakuje.
Z tego co wiem mazda pojedzie na strojenie powinno być jeszcze lepiej, wiadomo ze od razu nikt wszystkiego nie może wiedzieć, ale zamiast śmiać sie i pisać głupie texty lepiej było by pomóc.
Auto naprawde jest szybkie, to są początki wiec będzie grubo
A co do wtrysków to większe są ponoć od milleni 2,3 v6
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
motorzeszow napisał(a):skoro pry 3,5 bara na listwie wydajnosc wtryskow rosnie z 220cc do 260
policzyłem dla 2,5 bara w serii, jeżeli seria jest tak jak lukster mówi 3,0 to z 220 cc robi się 237 cc – zdecydowanie mało, tym bardziej że seryjna mapa nie przekracza zapewne DC rzędu 80%, więc wtryski nie chodzą na pełnej wydajności – nie ma prawa to dobrze jechać na seryjnym kompie i na serio dziwię się, że ten silnik jeszcze żyje.
Polecam zakup wskaźnika EGT, wskazówka na końcu skali będzie się dobrze komponować z obrotomierzem w okolicach odcinki na 3cim czy 4tym biegu.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Można by koledze pomóc jeśli by taką chęć wyraził a nie udawał że amerykę odkrył. Bo ja gdy przepalałem swoje pierwsze tłoki w aucie też myślałem że sporo wiem ale tak nie było
Dla kolegi dam dwie dobre rady nie pałuj auta przed wystrojeniem jeśli pompa jest ok regulator "sportowy" z regulacją. To wkładaj większe wtryski jakieś 300 cc – 400 cc i podpinaj jakąś świnkę typu DET II czy SMT6 lub 7 i zacznij stroić samemu powoli i przed tym dużo poczytaj co jak i z czym. Dobrze by było jak byś włożył zimniejsze świece jeśli wiesz o czym mówię i być może trzeba będzie też trzeba zapłon przestawić. Ale do tego musisz mieć wskaźnik EGT i AFR na szerokopasmówce. Albo zostaje Ci 2 opcja oddać komuś to do ogarnięcia. Ale powiem tak nie ma juz takiej satysfakcji z tego. Jak na pierwszy twój projekt jest naprawdę ok wstaw parę fotek z przebiegu prac aby można było więcej powiedzieć pochwalić lub nie. Przerabiałeś pompę oleju coś ? Masz jakieś kute części w silniku ? Jak nie to oszczędzaj bo długo się nie nacieszysz.
Dla kolegi dam dwie dobre rady nie pałuj auta przed wystrojeniem jeśli pompa jest ok regulator "sportowy" z regulacją. To wkładaj większe wtryski jakieś 300 cc – 400 cc i podpinaj jakąś świnkę typu DET II czy SMT6 lub 7 i zacznij stroić samemu powoli i przed tym dużo poczytaj co jak i z czym. Dobrze by było jak byś włożył zimniejsze świece jeśli wiesz o czym mówię i być może trzeba będzie też trzeba zapłon przestawić. Ale do tego musisz mieć wskaźnik EGT i AFR na szerokopasmówce. Albo zostaje Ci 2 opcja oddać komuś to do ogarnięcia. Ale powiem tak nie ma juz takiej satysfakcji z tego. Jak na pierwszy twój projekt jest naprawdę ok wstaw parę fotek z przebiegu prac aby można było więcej powiedzieć pochwalić lub nie. Przerabiałeś pompę oleju coś ? Masz jakieś kute części w silniku ? Jak nie to oszczędzaj bo długo się nie nacieszysz.
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
4 strony postow i jak narazie faktycznie dostalem tylko info co zrobic ukladem paliwoym i dziekuje za to
Adriano_4G i bogdanowi9999 bo cos sie idzie od nich odwiedziec. a przy okazji pytajac, aby nie zaszkodzic w tym momencie silnikowi jezdzac delikatnie do jakiego stopnia podniesc cisnienie paliwa?? przykladowo jada do 4 tys obrotow, czy podnoszac cinienie do 4barow lub wiecej pomoze to w czyms??
Adriano_4G i bogdanowi9999 bo cos sie idzie od nich odwiedziec. a przy okazji pytajac, aby nie zaszkodzic w tym momencie silnikowi jezdzac delikatnie do jakiego stopnia podniesc cisnienie paliwa?? przykladowo jada do 4 tys obrotow, czy podnoszac cinienie do 4barow lub wiecej pomoze to w czyms??
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje