Założyłem turbo do MX-3
Witam, po 3 miesiacznych staraniach, i wielu dniach ciekiej pracy udalo mi sie lozyc i odpalic to co na drogach jest raczej nie do spotkania
jak narazie ustawienia i dostrajanie, za kilka dni powinna wyjechac juz gotowa
zapraszam jakis wstepny filmik slaby ale zawsze jest http://w619.wrzuta.pl/film/5sfyjI3UmVX/mazda_2_5_v6_turbo w razie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki
jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy 
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
juz nie dlugo, czekamu na lapsza pogode i suchy asfalt, dzis byly problemy z paskiem od wspomagania i pompy wody bo z niewiadmoych przyczyn go zmieliło 
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
gratuluje projektu
a czemu taki tajemniczy
mam nadziej ze wszystko opiszesz w nowym dziale projekty
motorzeszow napisał(a):azie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy
a czemu taki tajemniczy
mam nadziej ze wszystko opiszesz w nowym dziale projekty
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Gratuluję projektu
Sprzeczność widzę
motorzeszow napisał(a):w razie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy
Sprzeczność widzę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nie widze zadnej sprzecznosci poprostu moje patenty chce zachowac dla siebie a jesli chcail bys pomodzic cos to chetnie pomoge 
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
Gratuluje ciekawego projektu, film w sumei fajny, pokazuje ze auto zyje ale wrzuc jakies fotki z jego realizacji i napsiz cos wiecej o setupie, jakie turbo, ile dmuchasz, czym stroisz itp itd jednym slowem napisz cos konkretnego. Mysle ze nikt nie pozna twoich skrytych tajemnic jak napiszesz cos wiecej niz tylko ze jest i zyje. W jakie moce celujesz? Zaparszam na megaspot letni w celu prezentacji potencjalu twojego projektu!
Less roof, more fun


filmik mówi wszystko piekna robota ale tak jak poprzednicy są rządni wiedzy tak i ja jestem wiec mógłbyś nakarmić nas i podrzucić kilka info chętni bym poczytał pooglądał... jaki koszt tej imprezy?
Mazda to podstawa
Prędkość to zabawa
Prędkość to zabawa
- Od: 28 lip 2008, 08:56
- Posty: 15
- Skąd: Chełm
- Auto: Ford Mondeo 1.8 V16 MK1 kombi
VW Passat B4 1.9 TDI 1z
Chrysler Voyager III 2.5 VM TD
powiem tak, juz nie dlugo bedzie cala fotorelacja od poczatku po sam koniec, ale jak narazie duzo pracy, bo to juz koncowka a wszysto chce dopiac na ostatni guzik, turbo dmucha 0,8 jak narazie, wszystko z czasem, rozwine temat z fotkami tak zeby kazdy widzial jak przebiegaly prace, jak narazie nie mam nawet czasu dluzej posiedziec przy kompie dlatego tez nie dam rady tego wszystkiego zmontowac, ale cierpliwosci 
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
fotka, jeszcze bez kolektora ssacego


- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
Za dużo w tym temacie niewiadomych... W sumie to nawet nie widać jak to przyśpiesza, żadnych pomiarów – nawet GTechem. Co do kręcenia kółkami w miejscu – K8 na mokrym też to robi sprawnie
Czekamy na jakieś konkrety
Czekamy na jakieś konkrety
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
xXx napisał(a):No to się Patrycja pomyliła, a to dlatego że ją dzisiaj zalewa katar, nie krew...
Grafit napisał(a):xXx napisał:
Reasumując, fajnie że Turbo, szkoda żę K8
Ale to nie jest K8
brii napisał(a):Grafit napisał:
Ale to nie jest K8
Skąd wiesz??
V-ka to V-ka, wystarczy zmienić kolektor i 99% osób nie zgadnie jaki to dokładnie silnik...
Projekt fajny ale tajemniczość nie przysporzy rozgłosu. Co do mocy to ten gość z tą mocą 400 km co na filmiku wyleciał jak filip z konopi. Jeśli te auto miało wtedy 200 km to nawet w to wątpię. Seryjne probe lepiej sie zbiera i juz na pewno lepiej lacza pali na suchym a co mowa na mokrym, to na 3 trakcji nie ma i można pokusić sie o palenie gumy, a probe ma tylko 150 km i 270 Nm. Jeśli ten silnik ma seryjne korby nie ważne czy to KL czy KLZE nie radze przekraczać doładowania 1 bar choć i przy tym boście zdarza się że korby gną sie jak zapałki. I jeszcze jedno pytanie auto czym jest wystrojone jakiej wydajności wtryski ? I jaka pompa w baku siedzi ? Po filmiku obstawiam ze auto nie ma więcej jak 170 km. A co do wykonania orurowania to cóż nie będę nic komentował bo każdy widzi.mogłeś to lepiej zaprojektować. Ale tak czy inaczej wielki + za to że coś zrobiłeś a nie tylko piszesz
Czekam na wykres mocy i Nm 
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje