Założyłem turbo do MX-3

Postprzez motorzeszow » 28 maja 2009, 22:18

Witam, po 3 miesiacznych staraniach, i wielu dniach ciekiej pracy udalo mi sie lozyc i odpalic to co na drogach jest raczej nie do spotkania :) jak narazie ustawienia i dostrajanie, za kilka dni powinna wyjechac juz gotowa :) zapraszam jakis wstepny filmik slaby ale zawsze jest http://w619.wrzuta.pl/film/5sfyjI3UmVX/mazda_2_5_v6_turbo w razie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki :) jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez iiyama » 28 maja 2009, 22:43

ciekawy i cichy projekt hehe

więcej filmików tego wymiatacza
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez motorzeszow » 28 maja 2009, 22:46

juz nie dlugo, czekamu na lapsza pogode i suchy asfalt, dzis byly problemy z paskiem od wspomagania i pompy wody bo z niewiadmoych przyczyn go zmieliło :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez radekkm » 28 maja 2009, 22:51

gratuluje projektu

motorzeszow napisał(a):azie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy


a czemu taki tajemniczy ??
mam nadziej ze wszystko opiszesz w nowym dziale projekty
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez brii » 28 maja 2009, 22:54

Gratuluję projektu :)
motorzeszow napisał(a):w razie czego chetnie udziele porad dla osob bawiacych sie w te klocki jesli chodzi o to co bylo robione w tym silniku wolal bym zachowac to w tajemnicy

Sprzeczność widzę :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez motorzeszow » 28 maja 2009, 23:49

nie widze zadnej sprzecznosci poprostu moje patenty chce zachowac dla siebie a jesli chcail bys pomodzic cos to chetnie pomoge :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez mlody1921 » 29 maja 2009, 00:47

no zacnie fajnie sam czesto jestem w rzeszowie chętnie bym zobaczył i przejechał sie tą maszynką
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MRk » 29 maja 2009, 00:52

(KL)-ZE??? :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez xXx » 29 maja 2009, 09:19

Nie porównujmy tamtego filmu do tego... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 29 maja 2009, 09:50

Gratuluje ciekawego projektu, film w sumei fajny, pokazuje ze auto zyje ale wrzuc jakies fotki z jego realizacji i napsiz cos wiecej o setupie, jakie turbo, ile dmuchasz, czym stroisz itp itd jednym slowem napisz cos konkretnego. Mysle ze nikt nie pozna twoich skrytych tajemnic jak napiszesz cos wiecej niz tylko ze jest i zyje. W jakie moce celujesz? Zaparszam na megaspot letni w celu prezentacji potencjalu twojego projektu!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez crazyman936 » 29 maja 2009, 21:32

filmik mówi wszystko piekna robota ale tak jak poprzednicy są rządni wiedzy tak i ja jestem wiec mógłbyś nakarmić nas i podrzucić kilka info chętni bym poczytał pooglądał... jaki koszt tej imprezy?
Mazda to podstawa
Prędkość to zabawa
Początkujący
 
Od: 28 lip 2008, 08:56
Posty: 15
Skąd: Chełm
Auto: Ford Mondeo 1.8 V16 MK1 kombi
VW Passat B4 1.9 TDI 1z
Chrysler Voyager III 2.5 VM TD

Postprzez motorzeszow » 29 maja 2009, 23:20

powiem tak, juz nie dlugo bedzie cala fotorelacja od poczatku po sam koniec, ale jak narazie duzo pracy, bo to juz koncowka a wszysto chce dopiac na ostatni guzik, turbo dmucha 0,8 jak narazie, wszystko z czasem, rozwine temat z fotkami tak zeby kazdy widzial jak przebiegaly prace, jak narazie nie mam nawet czasu dluzej posiedziec przy kompie dlatego tez nie dam rady tego wszystkiego zmontowac, ale cierpliwosci :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez motorzeszow » 29 maja 2009, 23:21

fotka, jeszcze bez kolektora ssacego :) Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez ravo » 30 maja 2009, 11:23

0.8 i tak malo wydajnie zalozony IC ? silnik zakuty ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 30 maja 2009, 17:24

Za dużo w tym temacie niewiadomych... W sumie to nawet nie widać jak to przyśpiesza, żadnych pomiarów – nawet GTechem. Co do kręcenia kółkami w miejscu – K8 na mokrym też to robi sprawnie ;)
Czekamy na jakieś konkrety :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grafit » 30 maja 2009, 17:30

xXx napisał(a):Reasumując, fajnie że Turbo, szkoda żę K8



Ale to nie jest K8 :)
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2006, 08:48
Posty: 228
Skąd: Żywiec
Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156

Postprzez brii » 30 maja 2009, 19:07

Grafit napisał(a):Ale to nie jest K8

Skąd wiesz?? ;) :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 30 maja 2009, 19:27

xXx napisał(a):No to się Patrycja pomyliła, a to dlatego że ją dzisiaj zalewa katar, nie krew...



Grafit napisał(a):xXx napisał:
Reasumując, fajnie że Turbo, szkoda żę K8



Ale to nie jest K8




brii napisał(a):Grafit napisał:
Ale to nie jest K8

Skąd wiesz??



V-ka to V-ka, wystarczy zmienić kolektor i 99% osób nie zgadnie jaki to dokładnie silnik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Bogdan9999 » 31 maja 2009, 01:37

Projekt fajny ale tajemniczość nie przysporzy rozgłosu. Co do mocy to ten gość z tą mocą 400 km co na filmiku wyleciał jak filip z konopi. Jeśli te auto miało wtedy 200 km to nawet w to wątpię. Seryjne probe lepiej sie zbiera i juz na pewno lepiej lacza pali na suchym a co mowa na mokrym, to na 3 trakcji nie ma i można pokusić sie o palenie gumy, a probe ma tylko 150 km i 270 Nm. Jeśli ten silnik ma seryjne korby nie ważne czy to KL czy KLZE nie radze przekraczać doładowania 1 bar choć i przy tym boście zdarza się że korby gną sie jak zapałki. I jeszcze jedno pytanie auto czym jest wystrojone jakiej wydajności wtryski ? I jaka pompa w baku siedzi ? Po filmiku obstawiam ze auto nie ma więcej jak 170 km. A co do wykonania orurowania to cóż nie będę nic komentował bo każdy widzi.mogłeś to lepiej zaprojektować. Ale tak czy inaczej wielki + za to że coś zrobiłeś a nie tylko piszesz ;) Czekam na wykres mocy i Nm ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2006, 00:04
Posty: 41
Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje