No właśnie. Chodzi mi po głowie taki bardzo ciekawy zamysł, a mianowicie czy dało by sie bezproblemowo przełożyć turbo z całym osprzętem od takiego silnika jak mój czyli 2,2 do 2,0 16V GT też od GD
Generalnie auto to samo, silniki w zasadzie podobne, jeśli bym chciał wykręcić taki numer, to mam turbine, wszystkie orurowania, intercooler, zawory od turbo itp. i tylko pozostała by kwestja czy pasowałby kolektor od 2,2 do 2,0 GT

bo jeśli tak to zostało by tylko przełożenie klamotów, rozprężenie silnika i jego zestrojenie na komputerze (pompa została by od 2,2 turbo więc wystarczy, wtryskiwacze pewnie też by dało sie zaadaptować, bo w moim turbo są pewnie wydajniejsze) i jak
A pomysł wzioł sie stąd, że mój silnik 2,2 na turbinie osiąga taką moc jak 2,0 GT z tegoż modelu, więc taka przekładka wydawała by sie bardzo na miejscu, bo porównując liczby, przyrost mocy w silniku 2,2 (115 KM) i 2,2 turbo (145 KM) wynosi około 30%, więc jeśli (oczywiście czysto teoretycznie licze więc mnie tu za słówka prosze nie łapać

) do już istniejących 145 KM (silnik 2,0 GT) dorzuce jeszcze 30 % to osiągam tymsamym około 188 KM, do tego dochodzi strojenie i pewnie chiptuning to spokojnie powinienem przekroczyć 200 KM (zdaje sie że gdzieś czytałem, że tylko chipowanie turbo ma sens, bo daje przyrost nawet do 35 %, więc jeśli do już istniejących 188 dorzuce kolejne 30% to mamy niezłą jazde 244 KM

i takie KL ZEEEEEEE wciągam jedną dziurką w nosie

o ile wogóle z miejsca rusze

)
Co wy na to szanowne grono myślicieli Mazdaspeed

mam powoli szukać już nowego motoru czy wibijecie mi z głowy takie głupie pomysły
