Kills on Road & Street
lewicki01 napisał(a):ja tam nie wiem co jest z tym silnikiem Marcina ale odcinke ma faktycznie bardzo dolekowczoraj doszliśmy do wniosku że ma kiepską pope paliwa i że musi założyć od GT bo na razie to ma od BP SOHC
Przede wszystkim to niech najpierw naprawi VICS (system zmiennej pojemności kolektora dolotowego) bo jak z nim gadałem na GG to mówił, że mu to nie działa.
Lukasz_zdw O czym ty wogóle gadasz?

Czy ja gdzieś napisałem, że seryjne GT robi jakiś szał?

Już wszyscy na tym topicu wiedzą, że najszybsze na świecie są K8

P.S.: Z tymi pierdołami chodziło mi o to, że dodatkowe 12KM w aucie ważącym 1040kg nie wpłynie kompletnie na osiągi

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
– rozpoczęcie konkurencji zręcznościowych:
* wyścigi na 400 m (pomiar profesjonalnym sprzętem mierzącym także czas reakcji)
Kto pojedzie do Konina to rozwieje niektóre wątpliwości

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
ravo juz na to leje czy ktos mi wierzy czy nie,bez sensu ta cala sytuacja,daje do zrozumienia ze czesc forumowiczow niepotrzebnie wogole sie loguje,hamownia i g-tech pokazaly ze mam w tym momencie najszybsze klze i mam w
co inni o tym mysla,bede robil swoje a na stripa sie przejade dla wlasnej przyjemnosci,podrawiam wodzu

- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Jacek176 jeśli o mnie chodzi to możesz w domu mieć oltarz i na nim BP DOHC i codziennie rano sie do niego modlić żeby brał mniej oleju. Bo widze ze traktujesz to jak ósmy cód świata. Danisz dostał baty od tego "najwolniejszego K8" z którego tak sie smiejesz. Nie wiem czemu ale nie dopuszczasz do siebie myśli ze K8 i BP DOHC to sa jaknajbardziej porównywalne silniki. I jadą praktycznie tak samo.
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pawlak32 napisał(a):Bo widze ze traktujesz to jak ósmy cód świata.
Możesz przytoczyć moje słowa na podstawie których wysnułeś taki wniosek?
Bo ja nie wiem o czym ty mówisz
Ja mam wrażenie, że sytuacja jest całkiem odwrotna i że na tym forum panuje kult K-serii. Wszyscy jak mantre powtarzają V6...V6...V6... i modlą się z uwielbieniem. I jak tylko trafi się ktoś, taki jak ja, który nie widzi nic specjalnego w tych "cudownych" V6 Mazdy od odrazu jest napadany przez takich jak Ty albo Lukasz_zdw.
pawlak32 napisał(a):Danisz dostał baty od tego "najwolniejszego K8" z którego tak sie smiejesz.
Od którego K8 Danisz dostał baty? Bo nic o tym nie wiem.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):I jak tylko trafi się ktoś, taki jak ja, który nie widzi nic specjalnego w tych "cudownych" V6 Mazdy od odrazu jest napadany przez takich jak Ty albo Lukasz_zdw.
Bo w K-series Mazdowskich nic specjalnego nie ma, oprócz tego, że fajniej się tym jeździ niż R4
dokładnie Adaś, fajnie posłuchać dżwięku i to wszystko ...
Wczoraj dostałem 4 razy od Badyla
, za każdym razem o długość auta, 2 razy z rolki i 2 razy normalnie, ładnie jeździ ta srebrna pokraka 
Wczoraj dostałem 4 razy od Badyla

- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8.I zdaje sie ze ta jego mazda miala cos kolo 140 koni ? Nie jestem pewny. V6 to dzwięk i wysoka kultura pracy, z drugiej strony wysoka paliwożerność tej jednostki sprawia ze jednak sie do niej nie modle 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
radekkm napisał(a):hamownia i g-tech pokazaly ze mam w tym momencie najszybsze klze
Zdajesz sobie sprawę, że hamownia hamowni nie równa
Radek, zrob to dla nas i przyjedz na zlot, wtedy pokazesz co potrafisz, bo naprawde dla wiekszosci z nas to ciekawa teoria, szczegolnie gdy piszesz o autach seryjnie posiadajacych moc wieksza o ponad 80 KM...
pawlak32 napisał(a):Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8
Jego najlepszy przejazd był chyba o niecałe 0.1s lepszy niż mój, czyli można powiedzieć, że jadą równo. W półfinale dostałem, bo skopałem kompletnie start, więc nie ma co porównywać jak te 2 auta jadą razem.
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
pawlak32 napisał(a):z drugiej strony wysoka paliwożerność tej jednostki
E tam, jak patrzę w temat ze spalaniem 323 i widzę, że ludziom Z5 pali 12-13 po mieście, to myślę, że nie ma powodów do narzekań.
Dudson napisał(a):dokładnie Adaś, fajnie posłuchać dżwięku i to wszystko ...
No i elastyczność
Jacek176 napisał(a):Już wszyscy na tym topicu wiedzą, że najszybsze na świecie są K8![]()
Jacek176 napisał(a): O czym ty wogóle gadasz?![]()
Czy ja gdzieś napisałem ze K8 jest najszybsze na świecie??

Żal...
-
Lukasz_zdw
pawlak32 napisał(a):Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8.
Chyba w twoich snach
Tylko jeden samochód z klasy profi wykręcił lepszy czas od Danisza: Winetou w MX-3 z KF. Ale tak szczerze mówiąc to mi coś wygląda na błąd pomiaru. We wszystkich innych przejazdach kręcił wysokie 16 a nawet 17, a tu nagle jeden przejazd 15.78
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Sprawdziłem i Danisz miał 16.182, a ja 16.282. Błędu nie było, bo wszystkie czasy moje i jego są mniej więcej podobne
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
oj nie drapcie się dziwczyny
Danisz miał bg zdłubane przez szkopów, nie wiadomo c o tam namotali ale szło lepiej niż seria. Poza tym jako jedyny na szybko wypróżnił auto. Także proszę nie stawiać jego fury jako reprezentanta seryjnej bg 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje