Którą barwę wybrać? 6000K cz 8000K.
kupiłem 6000K. W piątek wieczorem montuje. Pokaże zdjęcia z nowymi żarówkami.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Lorento napisał(a):żniwa na dowodziki rej
koledze z resortu? no co Ty.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Ryba81 napisał(a):koledze z resortu? no co Ty. faja
ja nie z resortu a jakoś jeździłem bardzo długo
Trzeba mieć fantazję
Jak ja lubie Zenony

Palkerson napisał(a):Lukano to moze przednia bo też mam pytajnik
Nie ma różnicy czy to przednia czy tylna, one nie mają ciśnienia, chyba, że chcesz pochlapać, nie umyć. Lub masz do tego wycieraczki jak u mnie. Musi być pompka od spryskiwaczy reflektorów.
Powiedzmy sobie szczerze nic nie zastąpi przetarcia reflektora szmatką, no chyba że wspomniane wcześniej przez Lukano wycieraczki, więc IMO napinanie się i montowanie tych wysoko ciśnieniowych jest bez sensu, jeśli to ma być dla "resortu" to lepiej zamontować zwykłe spryskiwacze... tyle że jak trafi się na służbiste to i tak stwierdzi że źródło światła jest nie zgodne z homologacją reflektora...
Osobiście mam 5000K i osobiście sądzę że wszystko powyżej tego zwiększa ryzyko utraty dowodu.
Więc jak chce się mieć dobre oświetlenie to 4300K lub 5000K, a dla chcących rzucać się w oczy wszystko powyżej
Osobiście mam 5000K i osobiście sądzę że wszystko powyżej tego zwiększa ryzyko utraty dowodu.
Więc jak chce się mieć dobre oświetlenie to 4300K lub 5000K, a dla chcących rzucać się w oczy wszystko powyżej
- Od: 27 lut 2007, 21:04
- Posty: 39
- Skąd: Warszawa Grochów
- Auto: Mazda 6 2.0 GG RF5C
Panowie kupiłem owe 6000K. Ciekaie to wygląda. Przed maską również biało. Bardzo dobra widoczność. Ale mały problem. Możę dlatego, że nie jestem w temacie. Chodzi o montaż dokładny tego. Wszystko podpiąłem, uruchomiłem. Świeci. Mam problem mianowicie z umieszczeniem żarnika w kloszu. Jak to zrobić. Zwykła żarówka jest na wcisk do takiego plastikwego elementu, kostki do której od tyłu są podpięte dwa kabelki. Potem przykrywka i gites.
Tu natomiast do czego mam przyczepić żarnik? Wpiąłem spinki, a jakże świeci pięnie, ale żarnik luzem włożyłem do soczewki. Tak nie może być. W pokrywce zrobię otwór, przeciągnę przewody i nałożę gumkę z zestawu HID, która uszczelni. Dalej w kierunku żarnika idą kilka centymetrów przewody i żarnik. Jak ja mam to zamontować? Kombinować z tą kostką od żarówek halogenowych?
Tu natomiast do czego mam przyczepić żarnik? Wpiąłem spinki, a jakże świeci pięnie, ale żarnik luzem włożyłem do soczewki. Tak nie może być. W pokrywce zrobię otwór, przeciągnę przewody i nałożę gumkę z zestawu HID, która uszczelni. Dalej w kierunku żarnika idą kilka centymetrów przewody i żarnik. Jak ja mam to zamontować? Kombinować z tą kostką od żarówek halogenowych?
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 940#649940
a poza tym jest w tym dziale fotorelacja z montażu w X6
a poza tym jest w tym dziale fotorelacja z montażu w X6
Lorento napisał(a):Szykują się kolejne żniwa na dowodziki rej. Na ulicy wyłapanie starej fury z xenami to bajka!
a nie lepiej w bilarda w spodniach pograc?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zamontowane. Jakość widzenia w stosunku do żarówek halogenowych...nie ma porównania.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje