Kills on Road & Street

Postprzez Lukasz_zdw » 1 sty 2009, 23:32

Wujek Kamil napisał(a):nie łapie przyczepności :/ do 170kmh


Ja tez nie łapie do 340km/h a jak mocno strzele to i nawet 360 na budziku a laćki sie krecą w miejscu :|

PS: za duzo wypiłeś w ta sylwestrową noc bo az sie czytać tego nie chce. Przy tej predkosci to nawet Corvette VTG ma przyczepność. No chyba ze na lodowisku to sprawdzaleś to jestem w stanie to zrozumieć.
Lukasz_zdw
 

Postprzez waldii » 2 sty 2009, 00:44

Wujek Kamil napisał(a):z przodu nie łapie przyczepności :/ do 170kmh

<lol> <lol> a z lewarka spusciles?? hahaha hahaha hahaha
waldii
 

Postprzez jacobs » 2 sty 2009, 00:57

hahaha
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Brt » 2 sty 2009, 17:24

iiyama napisał(a):Poszalałem ostatnio fordem ST220 kumpla w manualu, jak wiecie to "prawie" ten sam silnik co mój – no i pierwsze wrażenie, idzie Lepiej niż M6 w AT :(


ja się się sparowałem z ST220 dwa razy,

spod świateł sprint wygrałem,
ale kiedyś na autostradzie przy prędkościach 150 i wyżej, ST220 mnie zmiażdżył
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Waluś » 2 sty 2009, 19:21

a ja golfem szwagra (1,6 z podtlenkiem LPG) kilnąłem Matiza <lol> ale musialem sie nieźle napocić hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez konrad278 » 2 sty 2009, 19:31

Waluśjesteś gigant ahhaahha golfem to tylko chack potrafi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Wujek Kamil » 2 sty 2009, 20:26

Lukasz_zdw napisał(a):
Wujek Kamil napisał(a):nie łapie przyczepności :/ do 170kmh


Ja tez nie łapie do 340km/h a jak mocno strzele to i nawet 360 na budziku a laćki sie krecą w miejscu :|

PS: za duzo wypiłeś w ta sylwestrową noc bo az sie czytać tego nie chce. Przy tej predkosci to nawet Corvette VTG ma przyczepność. No chyba ze na lodowisku to sprawdzaleś to jestem w stanie to zrozumieć.


Vette VTG ma napęd na 4łapy i mega slicki bracie mrok ze Zduńskiej Woli,sprawdzane teraz na wilgotnej powierzchni,na lodowisku chyba tylko mistrzowie w Zduńskiej Woli jeżdżą...Uwierz,ze przy blisko 500nm i 750kg wagi jest cięzko o przyczepność – może w Twojej super killującej i mocarnej MX-3 jest to przy 340km/h ale tutaj przy połowie tej prędkości – zazdroszcze i z chęcią sie przejade jak mnie wpuścisz :)

Ludzie jest maaaasa innych niepozornych autek z mega osiągami gdzie z trakcją nawet przy 200kmh trzeba walczyć na mokrym,więc nie rozumiem o co biega – jak ktoś obserwował zawody SSS jakieś 5lat temu to widział tego Kadetta śmigajacego w finałach z Mielcarkiem...Fajnie sie czyta Wasze kille ale "brat mrok z ZDW" musi popsuć klimat-chyba nie lubi Opla.

Skillowany Lublin3 przez Nismo Sunny 2.0D :)

Z kumplem MX-3 z B6T poległo S60 w TD – nie wiem co za silnik ale ładnie jedzie.

Pozdrawiam
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Bartg » 2 sty 2009, 20:39

Mogles napisac ze nie ma przyczepnosci, bo kadett ma 500nm i sie niepotrzebne przepychanki zaraz pojawia...
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7820 (23/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Wujek Kamil » 2 sty 2009, 20:47

Ok nie chce sie kłócić i znów wylecieć z tego forum – jestem zżyty z marką Mazda ale teraz jeżdże Oplem bo jest to dla mnie bardziej rozwojowa firma jeśli chodzi o jednostki napędowe(nie liczę nowych np. RX-8) i nie zamierzam sie z Wam kłócić bo sam jeździłem przecież GTXem nieźle dłubniętym ponad rok i BARDZO sobie chwalę tą markę. Kadett 328km,482nm. Jeśli wprowadziłem zamęt PRZEPRASZAM :) poprostu największy ścigant w ZDW mnie chyba nie lubi. Koniec OT z mojej strony-wszelkie uwagi bracie mrok na PW prosze :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Rafał » 2 sty 2009, 21:07

Wujek Kamil napisał(a):Kadett 328km,482nm


Wujek Kamil, byłem w klubie Kadetta 3 lata i muszę powiedzieć, że wiem co potrafi C20LET <głaszcze> :D
Pocieszę Cię, że nie pogardził bym tym silniczkiem nawet w mojej efce :D :D
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez Gib » 2 sty 2009, 21:41

zaraz zaraz, MV6 to dla mnie X30XE, na wałkach świątka macie przyrost 212 Nm od serii?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 2 sty 2009, 23:53

Wujek Kamil napisał(a):Ludzie jest maaaasa innych niepozornych autek z mega osiągami gdzie z trakcją nawet przy 200kmh trzeba walczyć na mokrym,więc nie rozumiem o co biega
A to nie wiedziałeś, że według niektórych jak coś nie ma V6 pod maską to znaczy że wogóle nie przyspiesza? <lol>
Ja swoim nędznym wolnossącym 1.8, w czasie deszczu, łapie trakcje dopiero przy 120km/h także jestem w stanie sobie wyobrazić brak trakcji przy 170km/h jak się ma 2.0 turbo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Wujek Kamil » 2 sty 2009, 23:56

Wałki,dolot,głowica,zawory,kanały ssące,wydech,komputer,reg kółka rozrządu,tłoki,kolektory i maaaaasa innych rzeczy. Masz racje Gibsong – MV6=X30XE :) KONIEC OT – ktoś coś kce wiedzieć to na PW :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez waldii » 3 sty 2009, 00:14

taaa ja tez mialem Carine E przymusowo przez jakis czas i miala taaaakiee opony,ze na mokrym jej siiiilniiiik 1.6 byl w stanie dac takieeego pałera,za palilem gume do 120km/h.Na normalnych oponkach nie jestes w stanie czegos takiego zrobic.Tymbardziej widzac jak smiga Honda Civic trojmiejska(326km 1.6 ok.500kg)
waldii
 

Postprzez Gib » 3 sty 2009, 00:15

Wybacz Wujek ale 160 Nm z litra N/A.....miałem być w nowym roku optymistą ale to ciężka próba tak już 2.01.2009. Chyba że gdzieś między dolotem a wydechem siedzi ślimak. EOT z mojej strony.
Btw. czemu ja sie zastanawiam jeszcze, mam X25XE w VB w rodzinie i stoi....wacha tania, potencjał widzę jest.
Ostatnio edytowano 3 sty 2009, 00:19 przez Gib, łącznie edytowano 2 razy
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 3 sty 2009, 00:17

waldii napisał(a):taaa ja tez mialem Carine E przymusowo przez jakis czas i miala taaaakiee opony,ze na mokrym jej siiiilniiiik 1.6 byl w stanie dac takieeego pałera,za palilem gume do 120km/h.Na normalnych oponkach nie jestes w stanie czegos takiego zrobic.

Następny sceptyk <lol> Zapraszam do mnie na przejażdżkę :D
Na lato mam Toyo Proxes TR1 195/50 R15, które kupowałem nówki na wiosne. Teraz mają przebieg ok. 10tys. km. I na nich takie cuda się działy, w które ciężko ci uwierzyć <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 3 sty 2009, 00:33

Jacek176 napisał(a):Następny sceptyk

za stary jestem chyba na taaakieee .... a oponki to r888 sobie kup :P
waldii
 

Postprzez ravo » 3 sty 2009, 01:18

r888 to zachowuje sie na deszczu jak na lodzie, nie da sie na codzien jezdzic


Jacek176 bedziesz oczywiscie na zlocie najblizszym na lotnisku ? ciekaw jestem efki ktora lapie trakcje od 120km/h
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez waldii » 3 sty 2009, 01:20

ravo napisał(a):r888 to zachowuje sie na deszczu jak na lodzie, nie da sie na codzien jezdzic

niby tak ale wynagradza na suchym :P
waldii
 

Postprzez Lukasz_zdw » 3 sty 2009, 01:32

Wujek Kamil napisał(a):największy ścigant w ZDW mnie chyba nie lubi.


Nie to ze Cie nie lubie bo nawet cie nie znam

Wujek Kamil napisał(a):sprawdzane teraz na wilgotnej powierzchni,na lodowisku chyba tylko mistrzowie w Zduńskiej Woli jeżdżą


Nie, tu tez tez po lodowisku nie jeżdzą i nie wypisują takich farmazonów. Wrzuc prosze jakis filmik najlepiej nagrany z wnetrza auta i chce zobaczyc tą predkosc 170k/h i brak trakcji przy dołozeniu do pieca wtedy uwierze.

Jacek176 napisał(a):A to nie wiedziałeś, że według niektórych jak coś nie ma V6 pod maską to znaczy że wogóle nie przyspiesza?


Musze sobie zmienic podpis pod avatarem na B6 bo coniektorzy widać bardzo zazdroszczą V6 :| Za kazdym razem mi ktos przysra ze mam V6 i ze jestem najszybszy a nic na swoj temat nie powiedzialem.
Brak slow. Dodam tylko jedno. Zycze wszystkim a zwłaszcza panu "Jacek176" zeby w nowym roku stał sie tez posiadaczem V6 bo jak widac bardzo zazdrości. Niech ten rok stanie sie dla niego łaskawszy.

Dzisiaj Kill na Ursusie bo z przyczepą pełną drewna nie mogl sie wdrapac pod górke bo dosc sliskawo bylo. Od razu mowie ze nie dlatego ze mam V6 go skilowałem (to tak dla coniektorych).
Lukasz_zdw
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje