Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 7 gru 2008, 01:19

150tka to turbo z ARL rajt? ale 230?
90tka? Octavia 90 KM, seria niemodzona z wykresem na 90 KM przyspiesza jak benzynowe 115 KM czy ile ich tam jest?
Co ma większa masa na przedniej osi do skręcania, na dodatek przy przednim napędzie? Może to że jest jeszcze bardziej podsterowna. I nie mówię tu o super zawiasach tylko to samo auto z lżejszym i cięższym przodem.
Niemniej chętnie sie przejade, szczególnie z tą hiperszybką 90tką. Ale jak przegram to funduje hamownie i płacisz 100zł za każde HP ponad 90. ;)
Co do pewności siebie, nie wiem gdzie się jej tak bardzo doczytałeś, pare razy stanąłem z Paskami TDI które chciały mnie wydymać na światłach i się srodze rozczarowały, ot co.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez qlesh » 7 gru 2008, 01:26

Lukasz_zdw, jeżeli tak do tego podchodzicie jak opisaliście to spoko, budujące jest takie podejście.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Udesky » 7 gru 2008, 01:44

Gibsong napisał(a):ale 230

wtryski, 216, 230, 260 itd.

Lukasz_zdw napisał(a):musisz programy wgrywac suszarki zmieniac i IC na 626 FS?? czy K8??

czegoś ty się tak uczepił tego TDI. Może niektórzy lubią klekoty, a że za cenę remontu V6 można z niej wycisnąć co nie co to źle? Zazdrościsz że jest bardziej rozwojowe?
Po za tym chodzi o spalanie, ja nawet jeżdżąc najbardziej agresywnie jak się da i tak spale mnie niż ty gdy jeździsz spokojnie, bez względu na to czy mam 110 czy 180KM. I nie wyskakuj mi tu z tekstem, że jak się chce mieć moc to trzeba przeboleć spalanie, bo jak widać na podstawie TDI nie trzeba. Można się cieszyć tym i tym.

Lukasz_zdw napisał(a):No chlopie w takim razie ja jestem bardzo dumny z tego ze trzeba skode rozebrac na czesci i swapowac wszystkie klamoty od kij wie czego zeby sie ze mna scigac. Wycisnij z niej 133 KM

Moduje bo może i przynosi znaczne efekty. <faja>
A 133KM to po samym sofcie się ma i to lajtowym.

Lukasz_zdw napisał(a):Mi frajde z jazdy daje tylko przyspieszenie i to ze wystarczy musnac pedal gazu a auto rwie do przodu,

a diesel to jak jeździ, dokładnie tak. :D

Kurde i znowu się wkręcam w dyskusje <killer>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 01:57

Ja sie diesla nie uczepilem, są ludzie ktorzy to lubią i nie przecze temu ale wkurza mnie jak ktos gada takie pierdoly ze przeswapuje co sie da i moze sie ustawiac bo teraz nawet z B6 by nie stanął na kresce. Nie zapominajcie ze K8 tez da sie uturbic a wtedy juz tak łatwo nie bedzie.

Udesky napisał(a):Lukasz_zdw napisał:
Mi frajde z jazdy daje tylko przyspieszenie i to ze wystarczy musnac pedal gazu a auto rwie do przodu,

a diesel to jak jeździ, dokładnie tak.


Ja nie wiem czy wy wogole jeździliscie dieslem czy tylko macie to w opisach. Dopoki nie wlączy sie w dieslu suszarka auto z dolu nie jedzie wogole, jeździlem roznymi Oplami toyotą Vw i nie powiedzialbym ze wystarczy musnac nogą gaz zeby jechalo. Beznyzna natoiast jak mocna to czuc to od samego dolu ze ma potencjal a diesel jakos tam jedzie ale tylko wtedy ggdy pracuje suszara poza tym szału nie ma. Jeszcze raz powtarzam nie mam nic do diesli tylko do ich kierowników ktozy jezdzac nimi myslą ze złapali Pana Boga za nogi.
Lukasz_zdw
 

Postprzez radekkm » 7 gru 2008, 02:03

uff wreszcie udalo mi sie wyskoczyc mazda na miasto,
kill na modzonym 200sx,gosciu po wszystkim na swiatlach zapytal czym mam silnik od rx-7 <lol>
na deser gto twin turbo :D
kille oczywiscie z rolki od 2-jki,z zatrzymanego duzo tracilem (troche dzis bylo slisko)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez misiek^wro » 7 gru 2008, 02:24

I doszlo do tego do czego chcialem ...

Skoro piszesz do jasnej ciezkiej cholery, a raczej piszecie ze TDI to chłam, nadajacy sie dla dziadkow w kapeluszach zeby jezdzic na grzyby i modlic sie aby spalanie spadlo z 5.0 do 4.9 to ja Wam powiem ze dla mnie diesel to [cenzura] latwy silnik do modowania.

Otoz zeby bylo smiesznie brak Waszej wiedzy calkowicie usprawiedliwia herezje jakie tu wypisujecie ( SWAP! – SICK! ). Ja tu nic nie musze swapowac, starcza mi 3 godziny aby zmienic suszarke, dorobic sterowanie oraz wsadzic wtryski wieksze. Tu nie ma zadnego swapa, podmiana gratow, zrobienie tylko programu i auto zamiast 90KM ma 170KM. Koszta? 2600 za turbine nowa od ARLa + 1400 za nowe wtryski. Przekladka jak za darmo, wgranie softu 1200 i fura bangla.

Cos jeszcze do dodania? Bo jesli suszara i wtryski to wymiana polowy samochodu to ja wspolczuje... Montaz NOSu czy wtrysku zimnej wody do komory trwa dluzej ...

Takze skonczcie pitolic, ze TDI to badziew itd, bo Wasze kompleksy biora sie z niewiedzy. Ze zdrowego AGR'a niewielkim kosztem da sie zrobic 200KM. Niewielkim mam na mysli jakies 6 tysiecy.

Ile kosztuje turbo kit i inne duperele zeby zrobic tyle ze 133 KM mazdy? Ponadto zdrowy diesel z ogarniajacym auto kierownikiem zawsze ma przewage na starcie, a pisanie o ciezszym bloku silnika dieslowskiego przy napedzie na przod to jakas masakra <diabełek>

No, ale skoro wymiekacie ze stawania na kresce z dieslem, a najbardziej liczylem wlasnie ma MX3 V6 bo rzekomo najmocniejsza, to trudno.

Lukasz_zdw Ty chyba dieslem nie jezdziles. Szusarka wlacza sie naprawde szybko, a na puszce sterujacej lopatkami masz 2 srubki do regulacji – mozesz nimi wlasnie pobudzic ja jeszcze wczesniej ...

Jak juz pisalem – niewiedza i nic wiecej. Pieprzenie farmazonow, powielanie stereotypow i ciemnota motoryzacyjna.
Początkujący
 
Od: 6 gru 2008, 10:14
Posty: 7
Auto: Octavia 1.9 TDi

Postprzez Adaś » 7 gru 2008, 02:26

Adaś napisał(a):Jadę dziś wieczorem na miasto, gdybym nie miał kaca giganta to bym zaliczył jakieś "łowy" i coś konkretnego w końcu napisał tutaj

Ehh pomimo kaca jednak coś tam się dziś udało :) Stoję sobie na światłach na Modlińskiej, przede mną 1 auto, zapala się zielone a pasem do skrętu w prawo przecina prosto złota Astra GSI, więc ja w pogoń za nią :] Dosyć szybko ją doszedłem, kierownik miał uchylone okno, więc przejeżdzając obok specjalnie jeszcze redukcje zrobiłem, żeby dobrze V-ke były słychać <lol> Akurat na następnym skrzyżowaniu było czerwone i stanęliśmy obok siebie – w GSI 3 łepków siedziało, a na lewym pasie podjechało BMW X3 – myślę sobie fajnie :D GSI chyba w ogóle zrezygnowało z wyścigu więc zaliczyłem sobie killa na X3 – do 160km/h był jakąś długość za mną – nie wiem jaki silnik, ale każdy montowany w tym aucie ma większe stado od KFa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 02:37

misiek^wro napisał(a): brak Waszej wiedzy


To raczej twojej
Bo SWAP to inaczej przekładka elementu z jednego auta do drugiego i nie odnosi sie to tylko i wylacznie silnika ale jakiegokolwiek elementu.

misiek^wro napisał(a): Wam powiem ze dla mnie diesel to [cenzura] latwy silnik do modowania.

My to wiemy

misiek^wro napisał(a):Takze skonczcie pitolic, ze TDI to badziew itd, bo Wasze kompleksy biora sie z niewiedzy.

Dziekujemy ze nas oświeciłeś

misiek^wro napisał(a):No, ale skoro wymiekacie ze stawania na kresce z dieslem, a najbardziej liczylem wlasnie ma MX3 V6 bo rzekomo najmocniejsza, to trudno.

Nikt nie powiedzial ze najszybsza i nikt nie wymiękł bo wyraźnie Ci napisalem wczesniej ale jesli czytac nie potrafisz lub czytasz po łebkach a jesli wszystko w zyciu robisz tak jak czytasz to twoje przekładki ktore zrobisz sam napewno dadzą zamierzony efekt.


misiek^wro napisał(a):Jak juz pisalem – niewiedza i nic wiecej. Pieprzenie farmazonow, powielanie stereotypow i ciemnota motoryzacyjna.


Jeśli mowisz o sobie to w 100% sie zgadzam.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Brt » 7 gru 2008, 04:25

ogólnie, żenada,
robię sobie przerwę od tego topicu,
nie ma co czytać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Gared » 7 gru 2008, 10:08

misiek^wro napisał(a):Takze skonczcie pitolic, ze TDI to badziew itd, bo Wasze kompleksy biora sie z niewiedzy. Ze zdrowego AGR'a niewielkim kosztem da sie zrobic 200KM. Niewielkim mam na mysli jakies 6 tysiecy.

W przypadku mx-3 jesteś w stanie podobną moc uzyskać podobnym kosztem. Przyznaję jednak, że zajmie Ci to więcej czasu.

misiek^wro napisał(a):Lukasz_zdw Ty chyba dieslem nie jezdziles. Szusarka wlacza sie naprawde szybko, a na puszce sterujacej lopatkami masz 2 srubki do regulacji – mozesz nimi wlasnie pobudzic ja jeszcze wczesniej ...

Ja jeździłem, nawet dość długo i przynajmniej w HDI z roku 2000 wcale nie jest tak różowo. Kopa auto dostaje dopiero około 2k rpm, a jechać sensownie zaczyna od mniej więcej 1,7 1,8k rpm. Tyle że to zależy od modelu – wszystkimi istniejącymi dieslami nie jechałem, więc na temat pozostałych się nie wypowiadam.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez DISItune » 7 gru 2008, 10:34

Gibsong napisał(a):misiekwaw, prosze Cie. czyli 170 KM wali średnie siódemki? Jechałem z Octavią 2.0 tdi i od ścierki dostała smary a na gps-techu robi 9,7
Chyba że zdrowa to po wirusie 170 KM.


140tki rzadko kiedy maja ponizej 150KM, a przytoczone przez Ciebie 170KM w Octaviach RS ma 185 – 195KM i tak, wali średnie siódemki i to bez żadnego wysiłku.

Moja Octavia miała w papierach 130KM, w rzeczywistości 139KM a w papierach było 9.6 do setki. Takie samo jako w Fabii RS ktora jest ze 150kg lzejsza hahaha
Moje auto jeździło równo z 1.8T które według papierów mają 150KM i 8,4 do 100km/h

Jak ktoś seryjnego diesla kręci do 4500 obrotów to własnej pupy nie objedzie.

Ja wiem swoje, wy wiecie lepiej :]
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Beny » 7 gru 2008, 10:45

Adaś napisał(a):kierownik miał uchylone okno, więc przejeżdzając obok specjalnie jeszcze redukcje zrobiłem, żeby dobrze V-ke były słychać

hahaha
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez brii » 7 gru 2008, 11:25

misiek^wro napisał(a):Porownywanie Passata z Talia ... to jakis niewypal.
Chetnie wsiade do takiego Passka i objade ta Talie ...

misiek^wro napisał(a):Od zawsze w sporcie przelicznik KM/kg byl aktualny, ponadto liczylo sie przeniesienie KM na kola i trakcja. Wykres i NM schodzily na dalszy plan, jak kierownicy cieli sie na dlugiej prostej itd.


Thalia: 980kg/110KM = 8,9kg/KM
Passat: 1600kg/170KM = 9,4kg/KM
Miłego killa Passatem życzę – możesz się zdziwić ;) :P

Posiadaczom TDI polecam w końcu zejść na ziemię – to są fajne silniki, ale nie boskie :)
Sam jeżdżę teraz baaaardzo dużo nowoczesnym dieslem i wiem co te silniki potrafią, ale nie mam klapek z napisem DIESEL na oczach :) Trochę dystansu.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez misiek^wro » 7 gru 2008, 12:04

briite dane sa chyba z kosmosu :)

http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 170km.html

A wg strony renault.pl auto ktore porownujesz z tym silnikiem wazy 1040 kg :)

Grunt to naciagac tak dane, aby pasowaly do naszej teorii, prawda? :)

Niewiem jak z giftem w benzyniaku ale 170tka ma conajmniej +10KM.

Dalej jestes chetny taki czelendż organizowac?


Bo teraz dla VW 8.6 a dla R 9.45 ... Sprawdzimy na torze? :)
Początkujący
 
Od: 6 gru 2008, 10:14
Posty: 7
Auto: Octavia 1.9 TDi

Postprzez misiek^wro » 7 gru 2008, 12:25

Gared napisał(a):W przypadku mx-3 jesteś w stanie podobną moc uzyskać podobnym kosztem. Przyznaję jednak, że zajmie Ci to więcej czasu.


I to mi wlasnie chodzi. Duzo wiecej czasu – A czas to tez pieniadz – przynajmniej dla wiekszosci ludzi.


Gared napisał(a):Ja jeździłem, nawet dość długo i przynajmniej w HDI z roku 2000 wcale nie jest tak różowo. Kopa auto dostaje dopiero około 2k rpm, a jechać sensownie zaczyna od mniej więcej 1,7 1,8k rpm. Tyle że to zależy od modelu – wszystkimi istniejącymi dieslami nie jechałem, więc na temat pozostałych się nie wypowiadam.


Moj tato ma Berlingasa nowego w HDi. Mowimy o TDikach glownie, bo to z nim tutaj coponiektorzy sie strasznie smieja. Hdi ma inna charakterystyke, ponadto kreci sie o ile pamietam do 7k rpm chyba. Turbo faktycznie jest ospale ale silnik jak silnik, jak sie juz go wysoko trzyma duzo ludzi sie nacina ... a Berlingo niby takie niepozorne ...

Lukasz_zdw wpisz prosze swap w googlu :) Zobaczymy do jakiego elementu Cie odniesie. Ogolnie z ang. swap to zamiana. Jednak zyjemy w Polsce i tutaj 99% ludzi uznaje, ze swapowac mozna caly element. Caly silnik, cala skrzynie biegow, hamulce. Polemizowal jednak nie bede, niektorzy z nas lubia wtracac angielszczyzne pomiedzy zdania, wynika to pewnie z wizyty zarobkowej na wyspach <diabełek> Oczywiscie to ZART.



Lukasz_zdw napisał(a):My to wiemy


W takim razie wiem co Was boli <głaszcze>


Lukasz_zdw napisał(a):Nikt nie powiedzial ze najszybsza i nikt nie wymiękł bo wyraźnie Ci napisalem wczesniej ale jesli czytac nie potrafisz lub czytasz po łebkach a jesli wszystko w zyciu robisz tak jak czytasz to twoje przekładki ktore zrobisz sam napewno dadzą zamierzony efekt.


Ty myslisz ze ja robie mody po to, zeby skopac Ci tylek? Robie je po to, bo TDI to mega fajna jednostka, zeby tanim kosztem miec wieksze stadko pod maska. Nie robie tego na 1 okazje, robie to po to, zeby na trasie moc smialo wyprzedzac szybko i bezpiecznie. Nie latam na 90tce 150 i nie dodaje gazu jak wyprzedza mnie jakas 15 letnia kolumbryna. Jade 100tka, zeby sie Policja nie dowalila, a jak mnie ktos wyprzedza to zjezdzam do pasa bocznego i puszczam zajoba. I tym bardziej dziwi mnie, jak ludzie pozniej pisza brednie, ze silnikiem 1.6 czy 1.8 "jakikolwiekbyonniebyl" objechali 3.0 TDI. Oni go nie objechali, oni go po prostu wyprzedzili bo szofer w 3.0 nie ma ambicji udowadniania sobie dlugosci jego [tiiit] na drodze. Zna swoja wartosc i jedzie na tyle szybko i na tyle wolno, aby dojechac do celu.

Podobnie ma sie sprawa wlascicieli modzonych 1.9 My nie mamy kompleksu malego litrazu silnika, slabszej marki, dla mnie Skoda to Skoda, zielona strzala z czescmi od VW, produkowana za poludniowa granica. I co dalej? Dalej twierdze ze to niesamowicie bezawaryjne auto. Przejechalem nim 177 tysiecy juz od nowosci, nie bylo ani 1 awarii. Ani razu nie musiala mnie z trasy sciagac pomoc drogowa i ani razu nie musialem jechac do mechanika, bo cos sie dzialo nie teges.

Z wymienianych elementow, ktore psuc sie nie powinny w tym okresie to przeplywomierz, smarowanie mechanizmu wycieraczek ktore kosztowalo mnie raptem 50 zl i godzine wlasnej pracy i czujnik temperatury powietrza. Czyli w sumie wydalem jakies 600-700 zl. Amory kosztuja mnie KYB kpl 890 zl z zalozeniem i maja lepsza charakterystyke niz seria, inne elementy rowniez sa tansze niz u Mazdy. Moze to powoduje rowniez Wasza frustracje? :P

Tyle w temacie. Jak bedziesz mial ochote sprawdzic moc TDI bez ziemniakow w bagazniku to zapraszam, ale auto pod Ciebie robic nie bede, takze nie bede robil 133 KM.

Ktos poprzednio napisal, ze jesli wszystkie parametry beda identyczne, tj KM, waga itd to bedzie remis. Takze po co kazales mi to zrobic? Zebysmy rownoczesnie na kresce jechali? ;P

Jeszcze raz jak mantre bede klepal ze Tdi to dobre silniki, oszczedne i bezawaryjne ( mowa o VPkach i jeszcze PDkach ). Jak ktos uwaza je za badziew ... jego sprawa. Pytanie co na to jego silnik, bo Udesku mi same "dobre" rzeczy mowil o silnikach mazdy, o tym jak czesto trzeba rozne rzeczy wymieniac, zeby to w ogole jezdzilo.

Podsumowujac wole klekoczacego jak traktor diesla, niz ryczaca Vke... a raczej placzaca bo znow cos sie wysra. Wole placic za amory kpl 650 zl, niz 400 zl za sztuke :P Dlatego nie jezdze Mazda, a Skoda. I chyba to nie ja jestem znerwicowany, bo jak wsiadam do auta, to nie martwie sie, co sie dzis mi zepsuje, tylko po prostu jade <jupi>
Początkujący
 
Od: 6 gru 2008, 10:14
Posty: 7
Auto: Octavia 1.9 TDi

Postprzez ravo » 7 gru 2008, 12:28

mialem przyjemnosc scigac sie z wroclawska fabia 213KM, chodzila jak traktor, autem trzepalo na boki, dymila tak ze nie bylo nic widac

to ma byc szybkie auto ? dla mnie to jakis obrzydliwy potwor, ktory nie nadaje sie do jazdy na codzien

mowie to w pelni szczerze i bez zlosliwosci, tdi jest podatne na mody dlatego, ze to turbo i jest tego duzo, jak z kazda popularna turbo benzyna tylko wtedy jest jeszcze taniej i szybciej. Wiem, ze we wro jest pare szybkich i fajnych auto z dynosoftu ale kazdy ma to co lubi :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 7 gru 2008, 12:44

misiek^wro napisał(a):briite dane sa chyba z kosmosu
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 170km.html

Sam pisałeś 1600kg – podpasowywanie danych to jednak Twoja działka ;)

Niewiem jak z giftem w benzyniaku ale 170tka ma conajmniej +10KM.

Sprawy giftów są ciekawe – sugeruję do kompa hamowni wrzucić rzeczywiste przełożenia skrzyni a nie wywróżone przez hamownię – wyjdą troszkę inne wyniki... Każda Honda w benzynie ma gifta tak samo jak VW w dieslu, ale wynika to właśnie z wróżenia przełożeń ;)

Dalej jestes chetny taki czelendż organizowac?

Nie muszę – widziałem taki pojedynek. Pewnie zaraz napiszesz, to samo co mówił gościu z Passata – że koło zapasowe było za ciężkie, że miał dużo paliwa i oleju na full i kanapkę dużą przed startem zjadł itd.
Wiem, że to trochę wsyd i kapa, że TDI za ponad 100 000zł nie wygrało z pudełkiem za mniej niż 25 000zł ale wynik to wynik. EOT
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 13:03

misiek^wro napisał(a):Ktos poprzednio napisal, ze jesli wszystkie parametry beda identyczne, tj KM, waga itd to bedzie remis


Nie wiem Czy ty wogole wiesz ze istnieje cos takiego jak zestopniowanie skrzyni biegów. Co z tego ze mamy tą samą mase i tą samą moc? Wygra auto ktore bedzie miało lepiej zestomniowana skrzynie. Mowiąc "Lepiej" mam na mysli skrzynie ktora bedzie miała wiekszą charakterystyke sportową. Zauważ ze w sprińcie na 1/4 miedzy dieslem a benzyną kierownik diesla zanim osiagnie 100km/h musi duzo wiecej razy machac lewarkiem zmiany biegow podczas gdy kierownik benzyniaka zrobi to tylko raz!!. Nie wyssalem tego z palca ale w związku z tym ze diesle mają takie skrzynie a nie inne musza miec wiekszą moc niz benzyna zeby nawiazać walke. Dlatego tez Diesle nie nadaja sie do sprintu samochodowego tylko do oszczedniej miejskiej i spokojnej jazdy. OT co.

Ponawiam pytanie, czy ktos probowal sie z Galantem 2,5 V6 ?? Jak to jeździ w poronaniu do naszych K-series??
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gared » 7 gru 2008, 13:38

misiek^wro napisał(a):Moj tato ma Berlingasa nowego w HDi. Mowimy o TDikach glownie, bo to z nim tutaj coponiektorzy sie strasznie smieja. Hdi ma inna charakterystyke, ponadto kreci sie o ile pamietam do 7k rpm chyba. Turbo faktycznie jest ospale ale silnik jak silnik, jak sie juz go wysoko trzyma duzo ludzi sie nacina ... a Berlingo niby takie niepozorne ...

Diesel kręcący się do 7k? PRzesadziłeś i to mocno. Kręci się jak każdy inny turbodoładowany diesel, czyli sporo niżej niż benzyna.

misiek^wro napisał(a):Pytanie co na to jego silnik, bo Udesku mi same "dobre" rzeczy mowil o silnikach mazdy, o tym jak czesto trzeba rozne rzeczy wymieniac, zeby to w ogole jezdzilo.[...] I chyba to nie ja jestem znerwicowany, bo jak wsiadam do auta, to nie martwie sie, co sie dzis mi zepsuje, tylko po prostu jade <jupi>

Moja mazda to stary, zajeżdżony trup, który na dobrą sprawę powinien polecieć na złom. Taką kupiłem (nie znając się wówczas na autach). Od 10 lutego pokonałem nią blisko 20kkm i nie odnotowałem ani jednej awarii. Pomimo, że mam auto o wiele starsze niż Twoje i z przebiegiem pewnie z dwa razy większym awaryjność jest ostatnią rzeczą, na jaką mogę narzekać. Owszem, nie jest to silnik V, lecz niezabijalne B6, ale generalizowanie z Twojej strony na podstawie jednego silnika i jednego egzemplarza mazdy to jednak nieco na wyrost.

PS. Nikt nie neguje, że części do skody są dużo, dużo tańśze niż do mazdy.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez ravo » 7 gru 2008, 13:43

przy dzisiejszych cenach zamienikow tansze ?

a moze jest i tansze jak wytrzyma ori mazdy 200 tys a ori skody 80 tys

mam porownanie bo jezdze nowym dizlem fiata zrobilem 25 tys km a juz prawie go calego zdezelowalem heheh
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje