Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
iiyama napisał(a):przy ostrym hamowaniu, trochę rzuca – ale to dlatego, że cięzki przód
GE przy ostrym hamowaniu rzuca ale smrodem z klocków

dzisiaj hantle nie dotarły
Grzyby, tak na oko to bardzo pompka M6 różni się od tej 626? miałem zerknąć i zapomniałem, chodzi mi o ilość płynu tłoczonego do zacisków. jeśli w M6 jest większa to oryginalna może nie podać wystarczającej ilości płynu
ewentualnie odłączę tylne zaciski i tak tylko są wypelniaczem felgi


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
hteb napisał(a):Szukam rozwiązania skuteczniejszych hampli na przód..
Kup dobre klocki
Adaś napisał(a):hteb napisał(a):Szukam rozwiązania skuteczniejszych hampli na przód..
Kup dobre klocki
Przechodziłem przez różne etapy w życiu i wierz mi że klocki, przewody i super tuningowe tarcze nie dadzą Ci tego przy parokrotnych próbach co po prostu większa tarcza.
Temat przerobiłem od zestawu Ebc do D2 330mm w mojej Hondzie. Niestety dopiero D2 hamowało 20x tak samo jak za 1wszym razem. Seria puchnie z liczbą hamowań i nie zapewni takiej skuteczności wytrzymałościowej jak coś większego. Lepszy klocek co mi da ? Wolniej ugotuje tarczę ? Płyn ? 282mm nie oddadzą tak ciepła jak 322mm z rx-8 stąd moje pytania. Sorki za OT.
- Od: 9 cze 2008, 09:25
- Posty: 74
- Auto: Audi S4
bazyl wspaniały napisał(a):jeśli w M6 jest większa to oryginalna może nie podać wystarczającej ilości płynu
ewentualnie odłączę tylne zaciski i tak tylko są wypelniaczem felgi
przeciez to nc nie zmieni Jeśli nawet była by zbyt mało wydajna (w/g mnie nie będzie różnicy) to najwyżej pedał będzie o 1cm niżej wciskany.
A jesli tak by było to możesz się zdziwić jak zacznie wcześniej tył hamować
A tylnym hamulcom pomoże usunięcie korektora lub samej korekcji z korektora , wtedy będą tylne trochę hamować.
Ja osobiście watpię aby taka wymiana przednich hamulców zmniejszyła drogę hamowania no chyba że chodzi o zmniejszenie przegrzewania się przednich hamulców.
Poza tym może warto by było zastanowić się nad wymianą tylnego zacisku, w przypadku którego tłoczek ma średnicę większą o 6 mm w przypadku M6
W GF-ce już tłoczki z tyłu mają po 35mm
Podzas gdy w GE mają 30mm
A w GG 36mm
Natomiast średnice tłoczków na przodzie sa identyczne w GE i GG i GF
W GF-ce już tłoczki z tyłu mają po 35mm
Podzas gdy w GE mają 30mm
A w GG 36mm
Natomiast średnice tłoczków na przodzie sa identyczne w GE i GG i GF
Hazu napisał(a):W GF-ce już tłoczki z tyłu mają po 35mm
Dla ciekawostki dodam ze DiTD ma największe z możliwych hamulcy w generacji GF (są inne zaciski i tarcze niż w najmocniejszym FS-ie 136PS)
dzisiaj zaciski, tarcze i klocki z M6 wylądowały w moim bagażniku. Niestety przez najbliższe dni tyle pracy przy hamulcach. Ze względu na brak czasu dopiero w weekend będę przy tym grzebał. Sam jestem ciekaw jak pieron, niestety pewnych spraw nie przeskoczę i znowu czekanie. Ale na piewszy rzut oka to mnie optymizmem jakoś nie napawa. Za parę dni się wyjaśni.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
majne damen und heren, zaciski i tarcze z M6 pasują do GE
dzisiaj kontrolnie założyłem bez podłączania przewodu, wszystko piknie pasuje. Dosłownie plug & play
No ale że musi być jakieś "ale" to jedyna przeróbka polena na dołożeniu podkładki pomiędzy jażmo zacisku a piasty. Podkładka około 1mm, ale bez niej też będzie hulało bo nic nie obciera. Ja składałem bez tychże podkładek, przykręciłem koło i piknie się obraca. Nic nie obciera, nie zgrzyta. W weekend zakładam obydwa i podłączam do układu no i jazdy próbne. Oczywiście wszystko opiszę
foty teraz o ile uda mi się władować




Wybaczcie jakość fotek ale miałem do dyspozycji tylko telefon. Na fotach dla porównania jest koło z ori hamulcem i od M6, komentarza chyba nie trzeba choć na fotce tego nie widać to na żywca hantle od M6 piknie wypełniają koło
Po zabiegu pełnej transplantacji zapodam dokładne foty i opis. Aha, tarcze i klocki stan idealny, tarcza tak wygląda ponieważ ponad 3 miesiące nie były używane. Jakby co to mam dostęp do jeszcze jednego kompletu
Czołem tymczasem



dzisiaj kontrolnie założyłem bez podłączania przewodu, wszystko piknie pasuje. Dosłownie plug & play
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
No ale że musi być jakieś "ale" to jedyna przeróbka polena na dołożeniu podkładki pomiędzy jażmo zacisku a piasty. Podkładka około 1mm, ale bez niej też będzie hulało bo nic nie obciera. Ja składałem bez tychże podkładek, przykręciłem koło i piknie się obraca. Nic nie obciera, nie zgrzyta. W weekend zakładam obydwa i podłączam do układu no i jazdy próbne. Oczywiście wszystko opiszę
foty teraz o ile uda mi się władować










Wybaczcie jakość fotek ale miałem do dyspozycji tylko telefon. Na fotach dla porównania jest koło z ori hamulcem i od M6, komentarza chyba nie trzeba choć na fotce tego nie widać to na żywca hantle od M6 piknie wypełniają koło
Czołem tymczasem

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały, pięknie się spisałeś
Powiedz jeszcze jak się do tego mają oryginalne osłony tarcz hamulcowych z 626 GE? Chyba za małe trochę co? Jak to można obejść?
Jakiej średnicy felgi zakładałeś?
Powiedz jeszcze jak się do tego mają oryginalne osłony tarcz hamulcowych z 626 GE? Chyba za małe trochę co? Jak to można obejść?
Jakiej średnicy felgi zakładałeś?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

qlesh napisał(a):Powiedz jeszcze jak się do tego mają oryginalne osłony tarcz hamulcowych z 626 GE
nieczułe na zmiany siedzą tam gdzie je przykręcili, tyle że zamiast one osłaniać tarczę to tarcza osłania osłony

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
qlesh napisał(a):Jakiej średnicy felgi zakładałeś?
15", na fotach tego nie widać tak jak pisałem, ale na małych felach te tarcze wyglądają potężnie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Mev napisał(a):Do Xedosa to również powinno pasować?
raczej napewno, to przecież te same hamulce co i w GE
Mev napisał(a):zaciski, tarcze i klocki
Tyle, oczywiście wszelkie blaszki i sprężynki rozpierające które są w komplecie zacisków również muszą być od nowych hamulców, te od GE nie pasują
Aha, nie dodałem tam wyżej że przewód hamulcowy niebardzo pasuje bo jest duuuuuuuuuuuuuużo za długi i są do niego na stałe przymocowane trzymadełka wieszaczki i inne blaszkopierdułki, więc albo pozostaje ori albo wymiana na nowy (najlepiej w oplocie. jak szaleć to szaleć


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):qlesh napisał:
Powiedz jeszcze jak się do tego mają oryginalne osłony tarcz hamulcowych z 626 GE
nieczułe na zmiany siedzą tam gdzie je przykręcili, tyle że zamiast one osłaniać tarczę to tarcza osłania osłony szczekam właśnie na demontaż osłon z M6, tej samej z której zakosiłem hamulce
Daj znać jak już je dostaniesz, ciekaw jestem czy te pasują również...
Więc jednak felga 15`` wchodzi na tą tarczę? mówili, że za mała..
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

no tak jak na fotach widać 15" bez problemu wchodzi, niewiele miejsca jest między zaciskiem a felą, niewiele ponad 1cm
oj to poczekamy, dostanę je razem z tylnymi hamulcami, może też pasują
qlesh napisał(a):Daj znać jak już je dostaniesz, ciekaw jestem czy te pasują również...
oj to poczekamy, dostanę je razem z tylnymi hamulcami, może też pasują

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
A ktoś mi mówił że przekładał z przodu na tył, no ale to bujda chyba była... Już sam nie wiem bo już dawno nie oglądałem obydwu zacisków
Teraz zostało kaskę zostawić na tarcze i zaciski.
P.S.
Sprzedam tarcze i klocki przód do 626 GE FS prawie nówki
Teraz zostało kaskę zostawić na tarcze i zaciski.
P.S.
Sprzedam tarcze i klocki przód do 626 GE FS prawie nówki

- Od: 23 mar 2007, 00:34
- Posty: 207
- Skąd: Łódź
- Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje