Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
Jak w temacie podaje link do fotorelacji z wymiany. Jak tylko skoncza mi sie klocki to robie taki patent.
http://www.mx6.com/forums/gallery/21015 ... x-6-a.html
http://www.mx6.com/forums/gallery/21015 ... x-6-a.html
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Z tego co tu pisza to wynika ze jesli chodzi o przednie hamulce instalacja jest plug and play. Potrzebujemy tarcze, klock, i zaciski od Mazdy 6/ 2006-2008 Ford Fusion
i powinno wszystko pasowac. Trzeba bedzie szroty przegrzebac
i powinno wszystko pasowac. Trzeba bedzie szroty przegrzebac
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Loczuś tu nic nie ryzykujesz. BTW sam napewno przekonales sie kiedys jak latwo zagotowac hamulce z mx6 niewiem jak w 2.0 ale w 2.5 hamulce niestety przy dynamicznej jazdy nie daja rady. Czasami spotykam znajomego ktory smieje sie z obecnych tarcz ktore na dzisiejsze czasy sa komicznie male. Tu niema zartow w koncu dobre hamulce poprawiaja nasze bezpieczenstwo wiec do dziela.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
promyczek001 napisał(a):TW sam napewno przekonales sie kiedys jak latwo zagotowac hamulce z mx6 niewiem jak w 2.0
Moze nie tyle ze przegotowąłem co zapiekłem
kurcze tylko ze ja na kazdym kole mam nowe tarcz ebrembo.
Tylko 70 kkm na nich przejechałem
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Poza tym GE w porównaniu z M6 prawie nie hamuje ....
Jeśli to pasuje bez problemów to gorąco polecam taką zamianę – przy masie mniejszej o prawie 400kg GE powinna stawać dęba przy hamowaniu na zestawie od szóstki.
Btw. ktoś sprzedaje na forum ori tarcze do M6 za ok. 300zł (przód). Taniocha.
Jeśli to pasuje bez problemów to gorąco polecam taką zamianę – przy masie mniejszej o prawie 400kg GE powinna stawać dęba przy hamowaniu na zestawie od szóstki.
Btw. ktoś sprzedaje na forum ori tarcze do M6 za ok. 300zł (przód). Taniocha.
Ale hamulce to nie tylko tarcze i zaciski...
Jest jeszcze serwo, podejrzewam, że jego skuteczność w GE jest znaaaaaaaaacznie mniejsza niż w GG.
Jest jeszcze serwo, podejrzewam, że jego skuteczność w GE jest znaaaaaaaaacznie mniejsza niż w GG.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
ale w fele 15'' to się wogóle zmieści taki zestaw?? ja bym się chętnie zabawił, ale nie uśmiecha mi się felg wymieniać
no właśnie, ciekawe jak z tym sprawa wyglądabrii napisał(a):Jest jeszcze serwo, podejrzewam, że jego skuteczność w GE jest znaaaaaaaaacznie mniejsza niż w GG.
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
wieksze tarcza wieksza masa czyli gorsze prowadzenie i przyspieszenie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ciekawe z czego dało by się przeszczepić hamowniki do gD moje przy osiągach które mam to jak szczęki w rowerze
Waluś napisał(a):ciekawe z czego dało by się przeszczepić hamowniki do gD
skoro od M6 pasują do GE
To tym bardziej moga pasować od GE do GD a więc od M6 mogą pasować
to może od RX-7 napewno dało by się przeszczepićWaluś napisał(a):przy osiągach które mam
Ale ...
promyczek001 i zdziałałeś już coś z hamulcami od M6?? Są jakieś efekty??
No i jeszcze jedna sprawa.Na zdjęciach widać że zaciski (klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy, to jest normalka bo nie wydaje mnie się
No i jeszcze jedna sprawa.Na zdjęciach widać że zaciski (klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy, to jest normalka bo nie wydaje mnie się
- Od: 23 mar 2007, 00:34
- Posty: 207
- Skąd: Łódź
- Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8
toomas napisał(a):(klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy
a widziałeś kiedykolwiek żeby klocki zajmowały całą tarczę?
Popatrz na jakikolwiek motocykl – jest podobnie.
toomas napisał(a): (klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy
Większe znaczenie ma średnica tarczy niż to czy klocek zbiera całą tarczę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mam pytanie-montował ktoś już taki zestaw?Wystarczy orginalne servo?Bo chętnie bym kupił pakiet od M6
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
Mam pytanie-montował ktoś już taki zestaw?Wystarczy orginalne servo?Bo chętnie bym kupił pakiet od M6
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
Wystarczy oryginalne servo i pompa.
Ale co z tylnymi hamulcami nie dość że i tak słabo hamują, to z poprawionymi przednimi to juz całkiem nie będzie odczuwalne hamowanie tyłu.
A tylko z właściwym współdziałeniem tyłu i przodu można marzyć o skróceniu drogi hamowania.
Ja bym jeszcze z tyłu wymienił zaciski na inne z większym tłoczkiem .
A do tego zastosowałbym korektor sily hamowania regulujący siłę hamowania tylnych hamulców na podstawie położenia tylnej ośi względem nadwozia korektory można by było podpiąć np. pod łączniki stabilizatora.
Ale co z tylnymi hamulcami nie dość że i tak słabo hamują, to z poprawionymi przednimi to juz całkiem nie będzie odczuwalne hamowanie tyłu.
A tylko z właściwym współdziałeniem tyłu i przodu można marzyć o skróceniu drogi hamowania.
Ja bym jeszcze z tyłu wymienił zaciski na inne z większym tłoczkiem .
A do tego zastosowałbym korektor sily hamowania regulujący siłę hamowania tylnych hamulców na podstawie położenia tylnej ośi względem nadwozia korektory można by było podpiąć np. pod łączniki stabilizatora.
z mx6.com ... koleś z holandii jakoś sobie nie może poradzić twierdzi że usa mazda miała z lekka inne hamulce.
cytat:
"Thats a very nice and easy upgrade ive been doing some shopping here and bought some calipers from a 07 6. Very nice calipers. Bought a pair of new discs put it all together and guess what? It doesn,t work !
Looked a bit closer at the pictures here – And yes european 6 uses other calipers then the american.
Well there goes my easy upgrade"
sprawdził ktoś czy to prawda?
+ link
http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-other- ... ost2089604
cytat:
"Thats a very nice and easy upgrade ive been doing some shopping here and bought some calipers from a 07 6. Very nice calipers. Bought a pair of new discs put it all together and guess what? It doesn,t work !
Looked a bit closer at the pictures here – And yes european 6 uses other calipers then the american.
Well there goes my easy upgrade"
sprawdził ktoś czy to prawda?
+ link
http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-other- ... ost2089604
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje