Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626

Postprzez bazyl wspaniały » 15 maja 2010, 13:38

Dlaczego grafitowy??
W sumie się nie znam, ale z tego co wiem miedziowy jest mega lepszy do tego.
Co z tymi przewodami ori M6?? Myślałem, że założyłeś
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez DymeK » 18 maja 2010, 17:56

bazyl wspaniały napisał(a):Dlaczego grafitowy??
W sumie się nie znam, ale z tego co wiem miedziowy jest mega lepszy do tego.
Co z tymi przewodami ori M6?? Myślałem, że założyłeś


polecili mi go mechanicy u mnie w firmie i od nich go dostałem

co do tego przewodu to wiadomo ze w M6 trzeba go odwrotnie zainstalować ,myślałem żeby na zacisku od M6 dospawać tulejkę z drugiej strony i tam dac to krzywe mocowanie w kształcie L i zamocować przewód oryginalnie
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez KacY » 21 maja 2010, 20:07

DymeK napisał(a):co do tego przewodu to wiadomo ze w M6 trzeba go odwrotnie zainstalować ,myślałem żeby na zacisku od M6 dospawać tulejkę z drugiej strony i tam dac to krzywe mocowanie w kształcie L i zamocować przewód oryginalnie


DymeK z tego co widać u Ciebie na fotkach jeżeli zmieniałeś przewody na nowe to Ok jeśli to są te stare to one nie są Ori. Ori Xedosowe idealnie pasują w te mocowanie na amorku a do tego w tym miejscu one są łączone, przewód hamulcowy składa się z 2 części i nic odwrotnie się nie instaluje.. (chyba ze na tej fotce one jakoś wiszą i nie widać dokładnie) U mnie wszystko pasuje idealnie.

Ps. Proszę mnie dopisać do listy swapikowej :D Jest <jupi>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez DymeK » 22 maja 2010, 13:05

ok mam jeszcze pytanko co do osłon z M6 pasują tez plug&play ??
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez bazyl wspaniały » 22 maja 2010, 21:00

DymeK napisał(a):ok mam jeszcze pytanko co do osłon z M6 pasują tez plug&play ??

Nie wiem, ja zostawiłem ori bo mam zdrowe. Są równe z tarczami, no może 2mm mniejsze ;) :D
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez KacY » 23 maja 2010, 20:26

też zostawiłem ori a pewnie i tak bym nie zmieniał bo za dużo roboty jak dla takich blaszek

ps. Swap jest SUPER- petarda hebel!! promyczek001 na prezydenta przy okazji <oczko>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez DymeK » 23 maja 2010, 22:24

no takie heble powinny byc normalnie w v6

kacy wymieniałeś tez tył??
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez KacY » 24 maja 2010, 20:32

nie zmieniałem..
gdyby wszystko było oki jak z przodem to pewnie bym zmienił a tak jak nie ma być ręcznego bo linki coś tam to odpuszczę tym bardziej że tarcze są nie mal identyczne..
Póki co odpuszczam, teraz czas na Short shifter'a :D i chyba zakończę modzenie



....chyba <czarodziej>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez milan2006 » 1 cze 2010, 18:07

Trochę tam było wcześniej namącone z rozmiarami tarcz. Mam pytanko-czy tarcze od polifta (298.5mm) miały takie same zaciski i klocki jak te 282,5? jest to w ogóle możliwe? No i jeszcze może ktoś ma pojęcie czy od M6 gh da radę zrobić przeszczep?
Kierownica dla każdego:D
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 19:37
Posty: 93
Skąd: PoZnań
Auto: Mazda

Postprzez DamianMX6 » 2 cze 2010, 18:47

KacY napisał(a):odpuszczę tym bardziej że tarcze są nie mal identyczne..


tarcza tylna z Mazdy 6 ma 280mm średnicy a twoja pewnie 261 mm, więc różnica jest duuuuuuuuża, tłoczek też jest większy.

Jakbyś się jednak zdecydował to powinienem na dniach mieć komplet na przód i na tył do sprzedania oczywiście razem z tarczami i klockami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez KacY » 4 cze 2010, 09:31

przód już mam zrobiony a nad tyłem to się zastanawiam jak w końcu te linki się ukladają??
Czy trzeba zmienić linki, przedłużyć, pokombinować.. jak dostanę odp, że po przeróbce i tych innych czynnościach będzie ręczny działał jak teraz to pewnie że zrobię..
To jak w końcu jest??
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez DamianMX6 » 4 cze 2010, 09:54

KacY napisał(a):przód już mam zrobiony a nad tyłem to się zastanawiam jak w końcu te linki się ukladają??
Czy trzeba zmienić linki, przedłużyć, pokombinować.. jak dostanę odp, że po przeróbce i tych innych czynnościach będzie ręczny działał jak teraz to pewnie że zrobię..
To jak w końcu jest??


Jak skończę remont swojej MX-6 zajmę się tematem przy okazji zmiany zacisków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez fifo » 12 cze 2010, 20:56

czyli po swapie nie zalozylbym felg 14? bo mam zimowki na takich orginalach 14...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2009, 15:59
Posty: 17
Auto: Xedos 6 KF '97

Postprzez DamianMX6 » 12 cze 2010, 22:20

fifo napisał(a):czyli po swapie nie zalozylbym felg 14? bo mam zimowki na takich orginalach 14...


15 cali to minimum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez milan2006 » 12 cze 2010, 22:46

To zależy jakie felgi...ja mam tak mięsiste alusy 16" że po wstępnej przymiarce już wiem że potrzebuje dystans 5mm-felga obciera o zacisk (przód)
DamianMx6, wiesz już co jest z tymi linkami ręcznego? W tym tygodniu oddaję auto do mechanika i nie wiem do konca czy uda się to zrobić na starych linkach. Niby było wcześniej napisane że się da, ale przydałyby się linki dłuższe...Więc da się to zrobić ze starymi z dobrym skutkiem, czy nie?
Kierownica dla każdego:D
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 19:37
Posty: 93
Skąd: PoZnań
Auto: Mazda

Postprzez DamianMX6 » 13 cze 2010, 01:28

milan2006 napisał(a):DamianMx6, wiesz już co jest z tymi linkami ręcznego? W tym tygodniu oddaję auto do mechanika i nie wiem do konca czy uda się to zrobić na starych linkach. Niby było wcześniej napisane że się da, ale przydałyby się linki dłuższe...Więc da się to zrobić ze starymi z dobrym skutkiem, czy nie?


Na starych linkach się nie da bo są za krótkie, linka jest inaczej poprowadzona w zacisku.
Z lewej zacisk z Mazdy MX-6 a z prawej z Mazdy 6
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 13 cze 2010, 11:25

Przecież można odwrotnie założyć zaciski prawy na lewo i na odwrót bo zdaje się że w GE są zaciski z tyłu a w M6 z przodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 13 cze 2010, 12:47

Hazu napisał(a):Przecież można odwrotnie założyć zaciski prawy na lewo i na odwrót bo zdaje się że w GE są zaciski z tyłu a w M6 z przodu.



Eeeeee Hazu nie czytałeś chyba dokładnie tematu. <czytaj>
Zaciski na zdjęciu od lewej, to lewy z MX-6 i prawy z M6 inaczej (czyli normalnie zakładając) odpowietrznik w tym z M6 byłby na dole i w tym cały problem.

Zdjęcie wstawiłem aby pokazać jak wygląda mocowanie linki ręcznego w GE i GG. To że zaciski muszą być zamienione wiadomo od początku i spowodowane jest to tylko i wyłącznie umiejscowieniem odpowietrznika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez milan2006 » 13 cze 2010, 14:34

To w takim razie o ile ona jest za krótka? 2cm?
Kierownica dla każdego:D
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 19:37
Posty: 93
Skąd: PoZnań
Auto: Mazda

Postprzez pawelc » 13 cze 2010, 20:39

przynajmniej 20-30 cm ,czyli nie tak mało ....,polecam linki od GF kombi są dłuższe o 12cm i już jest mniejszy problem.. ale nadal trzeba linki puszczać pod zbiornikiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje