Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
Dlaczego grafitowy??
W sumie się nie znam, ale z tego co wiem miedziowy jest mega lepszy do tego.
Co z tymi przewodami ori M6?? Myślałem, że założyłeś
W sumie się nie znam, ale z tego co wiem miedziowy jest mega lepszy do tego.
Co z tymi przewodami ori M6?? Myślałem, że założyłeś
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):Dlaczego grafitowy??
W sumie się nie znam, ale z tego co wiem miedziowy jest mega lepszy do tego.
Co z tymi przewodami ori M6?? Myślałem, że założyłeś
polecili mi go mechanicy u mnie w firmie i od nich go dostałem
co do tego przewodu to wiadomo ze w M6 trzeba go odwrotnie zainstalować ,myślałem żeby na zacisku od M6 dospawać tulejkę z drugiej strony i tam dac to krzywe mocowanie w kształcie L i zamocować przewód oryginalnie
DymeK napisał(a):co do tego przewodu to wiadomo ze w M6 trzeba go odwrotnie zainstalować ,myślałem żeby na zacisku od M6 dospawać tulejkę z drugiej strony i tam dac to krzywe mocowanie w kształcie L i zamocować przewód oryginalnie
DymeK z tego co widać u Ciebie na fotkach jeżeli zmieniałeś przewody na nowe to Ok jeśli to są te stare to one nie są Ori. Ori Xedosowe idealnie pasują w te mocowanie na amorku a do tego w tym miejscu one są łączone, przewód hamulcowy składa się z 2 części i nic odwrotnie się nie instaluje.. (chyba ze na tej fotce one jakoś wiszą i nie widać dokładnie) U mnie wszystko pasuje idealnie.
Ps. Proszę mnie dopisać do listy swapikowej Jest
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
DymeK napisał(a):ok mam jeszcze pytanko co do osłon z M6 pasują tez plug&play
Nie wiem, ja zostawiłem ori bo mam zdrowe. Są równe z tarczami, no może 2mm mniejsze
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
też zostawiłem ori a pewnie i tak bym nie zmieniał bo za dużo roboty jak dla takich blaszek
ps. Swap jest SUPER- petarda hebel!! promyczek001 na prezydenta przy okazji
ps. Swap jest SUPER- petarda hebel!! promyczek001 na prezydenta przy okazji
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
nie zmieniałem..
gdyby wszystko było oki jak z przodem to pewnie bym zmienił a tak jak nie ma być ręcznego bo linki coś tam to odpuszczę tym bardziej że tarcze są nie mal identyczne..
Póki co odpuszczam, teraz czas na Short shifter'a i chyba zakończę modzenie
....chyba
gdyby wszystko było oki jak z przodem to pewnie bym zmienił a tak jak nie ma być ręcznego bo linki coś tam to odpuszczę tym bardziej że tarcze są nie mal identyczne..
Póki co odpuszczam, teraz czas na Short shifter'a i chyba zakończę modzenie
....chyba
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Trochę tam było wcześniej namącone z rozmiarami tarcz. Mam pytanko-czy tarcze od polifta (298.5mm) miały takie same zaciski i klocki jak te 282,5? jest to w ogóle możliwe? No i jeszcze może ktoś ma pojęcie czy od M6 gh da radę zrobić przeszczep?
Kierownica dla każdego:D
- Od: 2 mar 2009, 19:37
- Posty: 93
- Skąd: PoZnań
- Auto: Mazda
KacY napisał(a):odpuszczę tym bardziej że tarcze są nie mal identyczne..
tarcza tylna z Mazdy 6 ma 280mm średnicy a twoja pewnie 261 mm, więc różnica jest duuuuuuuuża, tłoczek też jest większy.
Jakbyś się jednak zdecydował to powinienem na dniach mieć komplet na przód i na tył do sprzedania oczywiście razem z tarczami i klockami.
przód już mam zrobiony a nad tyłem to się zastanawiam jak w końcu te linki się ukladają??
Czy trzeba zmienić linki, przedłużyć, pokombinować.. jak dostanę odp, że po przeróbce i tych innych czynnościach będzie ręczny działał jak teraz to pewnie że zrobię..
To jak w końcu jest??
Czy trzeba zmienić linki, przedłużyć, pokombinować.. jak dostanę odp, że po przeróbce i tych innych czynnościach będzie ręczny działał jak teraz to pewnie że zrobię..
To jak w końcu jest??
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
KacY napisał(a):przód już mam zrobiony a nad tyłem to się zastanawiam jak w końcu te linki się ukladają??
Czy trzeba zmienić linki, przedłużyć, pokombinować.. jak dostanę odp, że po przeróbce i tych innych czynnościach będzie ręczny działał jak teraz to pewnie że zrobię..
To jak w końcu jest??
Jak skończę remont swojej MX-6 zajmę się tematem przy okazji zmiany zacisków.
fifo napisał(a):czyli po swapie nie zalozylbym felg 14? bo mam zimowki na takich orginalach 14...
15 cali to minimum.
To zależy jakie felgi...ja mam tak mięsiste alusy 16" że po wstępnej przymiarce już wiem że potrzebuje dystans 5mm-felga obciera o zacisk (przód)
DamianMx6, wiesz już co jest z tymi linkami ręcznego? W tym tygodniu oddaję auto do mechanika i nie wiem do konca czy uda się to zrobić na starych linkach. Niby było wcześniej napisane że się da, ale przydałyby się linki dłuższe...Więc da się to zrobić ze starymi z dobrym skutkiem, czy nie?
DamianMx6, wiesz już co jest z tymi linkami ręcznego? W tym tygodniu oddaję auto do mechanika i nie wiem do konca czy uda się to zrobić na starych linkach. Niby było wcześniej napisane że się da, ale przydałyby się linki dłuższe...Więc da się to zrobić ze starymi z dobrym skutkiem, czy nie?
Kierownica dla każdego:D
- Od: 2 mar 2009, 19:37
- Posty: 93
- Skąd: PoZnań
- Auto: Mazda
milan2006 napisał(a):DamianMx6, wiesz już co jest z tymi linkami ręcznego? W tym tygodniu oddaję auto do mechanika i nie wiem do konca czy uda się to zrobić na starych linkach. Niby było wcześniej napisane że się da, ale przydałyby się linki dłuższe...Więc da się to zrobić ze starymi z dobrym skutkiem, czy nie?
Na starych linkach się nie da bo są za krótkie, linka jest inaczej poprowadzona w zacisku.
Z lewej zacisk z Mazdy MX-6 a z prawej z Mazdy 6
Hazu napisał(a):Przecież można odwrotnie założyć zaciski prawy na lewo i na odwrót bo zdaje się że w GE są zaciski z tyłu a w M6 z przodu.
Eeeeee Hazu nie czytałeś chyba dokładnie tematu.
Zaciski na zdjęciu od lewej, to lewy z MX-6 i prawy z M6 inaczej (czyli normalnie zakładając) odpowietrznik w tym z M6 byłby na dole i w tym cały problem.
Zdjęcie wstawiłem aby pokazać jak wygląda mocowanie linki ręcznego w GE i GG. To że zaciski muszą być zamienione wiadomo od początku i spowodowane jest to tylko i wyłącznie umiejscowieniem odpowietrznika.
przynajmniej 20-30 cm ,czyli nie tak mało ....,polecam linki od GF kombi są dłuższe o 12cm i już jest mniejszy problem.. ale nadal trzeba linki puszczać pod zbiornikiem
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje