Jaksa napisał(a):chyba ze jest to dorazna sprawa ( do czasu wymiany intercoolera )
Też mnie się tak wydaje. Po prostu nie mają towaru na podmianę i muszą temu jakoś przeciwdziałać.
www.mazdaspeed.pl
Daj spokój i nie martw sie na zapas , masz igłę auto i raczej nic nie powinno paść ( jak cosik to mam tutaj w wawie znajomych w ASO – damy rade )misiekwaw napisał(a):boje się tylko perspektywy gdybym nie daj boze musiał skorzystać z tego typu serwisu...
newbie napisał(a):
Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do samodzielnego nawiązania kontaktu z ASO i ustalenie statusu kampanii w posiadanym aucie.
Quidam napisał(a):o fakcie naprawy w tym terminie dowiedziałem się z korespondencji z Mazda Motor
Połatali na słowo honoru IC i bezczelnie winią turbinę za uciekający olej Dziwne, że oglądając swoją fuszerkę nie nabrali podejrzeń, że ten IC może nie tak do końca w dobrym stanie?Quidam napisał(a):Poinformowano mnie również że turbina wymaga regeneracji.
Połatali na słowo honoru IC i bezczelnie winią turbinę za uciekający olej Dziwne, że oglądając swoją fuszerkę nie nabrali podejrzeń, że ten IC może nie tak do końca w dobrym stanie?[/quote]Quidam napisał(a):Poinformowano mnie również że turbina wymaga regeneracji.
Quidam napisał(a):A skąd olej w intercoolerze?
newbie napisał(a):Weryfikacja jest wieloetapowa, a kompetencje ASO są jak widać bardzo ograniczone.
Quidam napisał(a):ASO KSiezyno twierdziło że nie wiedza kto dokonał naprawy(
newbie napisał(a):Pierwsze z nich to uszczelnienie specjalną masą silikonową
newbie napisał(a):wymiana nie jest obligatoryjna
maxkls napisał(a):Szkoda tylko ze jak sie kupuje nowy samochod nie informuje sie klienta o wieloetapowosci dochodzenia swoich roszczen gwarancyjnych, czyli kup samochod i nigdy nie wracaj przynajmniej na gwarancji
maxkls napisał(a):Jaka? Taka jak na tych zdjeciach? Przeciez klej dwuskladnikowy /"ciekly metal"/ za 15 zl wyglada lepiej
Osobną sprawą jest jakość wykonanej naprawy – vide dołączone zdjęcia
Quidam napisał(a):Przed końcem gwarancji (30 czerwca 2008) zgłosiłem problem ubywającego oleju. W trakcie przeglądu w ASO Księżyno dokonano naprawy intercoolera poprzez uszczelnienie (nie informując mnie o tym ! o fakcie naprawy w tym terminie dowiedziałem się z korespondencji z Mazda Motor). Problem ubytków oleju i wycieku poprzez intercooler pojawił się ponownie w lipcu
Dla sprecyzowania, oleju ubywa czy przybywa? Z postów zrozumiałem, że ubywa więc tu jak najbardziej podchodzi cieknący IC ale podobnie ubywający olej może być przyczyną padniętego turbo. Jak dla mnie po takiej naprawie IC dalej dla mnie jest głównym podejrzanym, a ASO Ci wciska kit.Quidam napisał(a):A skąd olej w intercoolerze?
maxkls napisał(a): Masz jakies kwity na to ze byles u nich? Jak nie to Twoj blad Ja bym im w zyciu nie odpuscil i pewnie jeszce im za to zaplaciles
Masz jakies kwity na to ze byles u nich? Jak nie to Twoj blad Ja bym im w zyciu nie odpuscil i pewnie jeszce im za to zaplaciles
melass napisał(a):twierdzono że jednak nie jest pekniety tylko cieknie. Podobno zakleili go i ma być OK.
newbie napisał(a):w większości przypadków depozyt oleju w IC nie świadczy o uszkodzeniu sprężarki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki