Strona 1 z 5

Naprawa gwarancyjna wg ASO Księzyno + Mazda Motor

PostNapisane: 21 lis 2008, 19:51
przez Quidam
Obrazek


Obrazek

Wg ASO Księżyno ta naprawa została dokonana prawidłowo, nie dziwne ze nawet mnie nie poinformowali o jej dokonaniu podczas przeglądu.


Mazda Motor tez uważa że wszystko jest OK. Nie było by problemu ale "naprawa" została dokonana 2tyg przed końcem gwarancji. A jako że została wykonana naprawa , nie mam możliwości wymiany intercoolera na nowy.

hahaha

PostNapisane: 21 lis 2008, 21:41
przez melass
no nieładnie, lekka fuszerka... ja byłem wczorajw ASO na wymianie rurki do wspomagania i sprawdzeniu intercoolera czy nie jest pakniety i mieli go zakleic tak samo chyba jak tobie ale mialem małą dziurke i jest do wymiany cały tylko ze tydzien bo nie maja na stanie....

PostNapisane: 21 lis 2008, 21:49
przez martinpl
Quidam oni poxilina to uszczelnili czy jak?

tez mam z nimi zle przejscia, w tej chwili minelo 2 miesiace od ogledzin i ciagle mowia ze jeszcze sie konsultuja czy uznac IC, bo auto wyglada na bite (a kupione u nich jako bezwypadkowe i od tamtej pory nie mialo zadnych przejsc)

PostNapisane: 21 lis 2008, 23:09
przez Jaksa
Ja pitole....ładniej wygladaja coolery gdy ciekną <lol>

PostNapisane: 21 lis 2008, 23:11
przez domin1979
A może ktoś tu wałki kręci? ASO bierze od Mazdy kasę za wymianę w ramach akcji serwisowej, a lepi poxiliną?

PostNapisane: 21 lis 2008, 23:17
przez Quidam
domin1979 napisał(a):A może ktoś tu wałki kręci? ASO bierze od Mazdy kasę za wymianę w ramach akcji serwisowej, a lepi poxiliną?


Możliwe , bo mi w żywe oczy mówili ze oni żadnej naprawy nie dokonywali hahaha

PostNapisane: 21 lis 2008, 23:19
przez Quidam
Jaksa napisał(a):Ja pitole....ładniej wygladaja coolery gdy ciekną <lol>


Weź lepiej mi powiedz ile kosztuje naprawienie tego u Ciebie.

No i zarezerwuj mi miejsce bo ostatnio przyjechałem a miejsca na sprawdzenie właśnie tego intercoolera brak :| :( ;)

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:14
przez pioter
We wtorek byłem na wymianie IC w AZ Auto, czekałem od oględzin ze 2 m-ce, ale od razu mówili, że wymienią na nową sztukę bez żadnej ściemy z klejeniem. Półtorej godziny i po sprawie.

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:26
przez Quidam
pioter napisał(a):We wtorek byłem na wymianie IC w AZ Auto, czekałem od oględzin ze 2 m-ce, ale od razu mówili, że wymienią na nową sztukę bez żadnej ściemy z klejeniem. Półtorej godziny i po sprawie.


mi twierdza że nowy będzie w styczniu..................... zgłoszone w sierpniu <jelen>

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:35
przez Myjk
Quidam napisał(a):Mazda Motor tez uważa że wszystko jest OK. Nie było by problemu ale "naprawa" została dokonana 2tyg przed końcem gwarancji. A jako że została wykonana naprawa , nie mam możliwości wymiany intercoolera na nowy.

Po pierwsze, na IC jest akcja serwisowa – jeśli trzaśnie,
to muszą wymienić niezależnie od tego czy masz gwarancję czy nie.
W pierwszym etapie uszczelniają – u mnie też uszczelnili – w A2000 :P

I jak to skwitował szef mechaników w A2000, Jareczku ;) – to nie ma wyglądać, to ma działać. <lol>

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:41
przez Quidam
Po pierwsze, na IC jest akcja serwisowa – jeśli trzaśnie,
to muszą wymienić niezależnie od tego czy masz gwarancję czy nie.
W pierwszym etapie uszczelniają –


Mazda Motor twierdzi inaczej

"Akcja serwisowa dotycząca sprawdzenia intercoolera ( a w Pana przypadku także na nałożeniu masy silikonowej) była wykonana [...]"

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:44
przez Riki
Quidam byłeś z tym problemem w AZ Auto?

współczuje... :(

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:53
przez Myjk
Quidam napisał(a):Mazda Motor twierdzi inaczej

Walnął Ci ten IC ?

PostNapisane: 22 lis 2008, 01:01
przez Quidam
Myjk napisał(a):
Quidam napisał(a):Mazda Motor twierdzi inaczej

Walnął Ci ten IC ?


niestety :(

IC + fuszerka

PostNapisane: 22 lis 2008, 01:19
przez Enduro
oni tam chyba murarza mają na stanie
przecież to wstyd i to ma być autoryzowany ludzi!!!!!
normalny gnój...
naprawa naprawą, ale widok istny wiejski, chłtura!!!
ja to bym się spytał tego mechanika bezposrednio:
czy jest ze swojej wykonanej pracy zadowolony?
i patrzyłbym na nigo bey pardonu i na jego walkę wewnętrzną...
no bo jak tu powiedzieć , że TAK???!!!!!!
a jakby mi skłamał... to bym, go się zapytał czy dostaje dodatek za funkcje klauna
czy mu mój prawy but w dupsko, po trzecią szlufkę, wbić?!!!
i jestem tu zdania, że celem tej naprawy było:
wydymanie klienta:
w celu
aby tylko gwarancja mineła..
lub odhaczać naprawę
lub skasować od Mazda Polska za nowy i wymiane,
a klient to na drzewo!
chamy!
fuj!!!!
bez poważania!
E.

PostNapisane: 22 lis 2008, 11:27
przez Krstof82
Masaakraaa a ja tam auto kupiłem...wstyd !

PostNapisane: 22 lis 2008, 14:28
przez zoltrix
U mnie IC został wymieniony na nowy i dodatkowo zabezpieczony jakąś szarą mazia. Wygląda to zdecydowanie lepiej niż u kolegi Quidama. W serwisie powiedzieli,ze ten sylikon to tak profilaktycznie :|

PostNapisane: 23 lis 2008, 17:03
przez DISItune
chyba zaczne sie modlic zebym nie musial z serwisu korzystac :| profi robota hahaha <glupek2>

PostNapisane: 23 lis 2008, 18:08
przez Jaksa
misiekwaw napisał(a):chyba zaczne sie modlic zebym nie musial z serwisu korzystac
Misiek , ale to nie jest Impex :) Moim zdaniem skoro jest akcja serwisowa powinni wymieniac na drugi i tyle .... chyba ze jest to dorazna sprawa ( do czasu wymiany intercoolera )

PostNapisane: 23 lis 2008, 18:14
przez DISItune
wiem ze to nie Impex ;) i wciąż wierzę w Grzegorza i chłopaków ;) boje się tylko perspektywy gdybym nie daj boze musiał skorzystać z tego typu serwisu...