po przeczytaniu pochlebnych opinii na forum o firmie "RBS" – pogwarancyjny serwis aut japonskich, mimo ubiegłorocznych problemów, postanowiłem dać im drugą szansę
Chyba się komuś w tej firmie, pewnie z nadmiaru klientów, w głowie poprzewracało. Korzystałem już z kilku co najmniej warsztatów, ale metody – podstaw auto, a my w wolnej chwili coś z nim może zrobimy (w przypadku umówienia się kilka dni wcześniej), jeszcze do dziś nie spotkałem.
A co do problemów z ubiegłego roku. Nie było kłopotów z umówieniem się na termin, do wykonania też nie mam zastrzeżeń, ale... nie otrzymałem faktury za wykonane prace ("bo kolega, który potrafi wystawić faktury akurat wyszedł, a tak w ogóle to po co faktura, jak jest wpis w książce serwisowej" – takie mniej więcej tłumaczenie usłyszałem). Dziś kolejny ZONK, zatem z czystym sumieniem mogę odradzić korzystanie z usług firmy "RBS" – pogwarancyjny serwis aut japonskich, Wrocław, ul.Buraczana.
Na najbliższy wtorek jestem umówiony w innej firmie z listy na 1. stronie wątku. Postaram się zdać relację
pozdrawiam