Niepolecane sklepy i serwisy

Postprzez rafael2332 » 1 lip 2008, 20:54

No to ja sie wkoncu zdecydowalem i zdecydowanie nie polecam ........

ASO:
GRIFFIN AUTO Sp. z o.o.
ul. Gościniec 57
05-077 Warszawa/Wesoła
Telefon: (022) 773 30 06
Faks: (022) 773 18 08
E-mail: serwis@mazda-wesoła.pl

Mieli mi zabezpieczyc auto w ramach gwarancji,tz dla jasnosci skserowali ksiazke,spisali dane,nr telef itp itd i mieli zadzwonic z podjeta decyzja.Dodam ze poinformowali mnie iz nie ma w tej chwili lakiernika ktory podejmuje decyzjei nic nie mozna powiedziec trzeba czekac <lol> Sprawdzili lakier czujnikiem-nie bita na pewnoMinely prawie dwa miesiace a tu cisza :P
Ostatnio edytowano 1 lis 2008, 12:38 przez rafael2332, łącznie edytowano 1 raz
rafael2332
 

Postprzez aa » 8 lip 2008, 09:21

Nie polecam serwisu Auto Jaksa

8 miesięcy temu robiłem przegląd u Jaksy i zapłaciłem 800 zł. Filtry powietrza zamienniki, olej i filtr oleju oryginalny. Poza tym nic więcej nie było robione więc nie wiem czy tak powinien wyglądać przegląd okresowy?
4 lipca zrobiłem przegląd w ASO i zapłaciłem 840 zł brutto na wszystkich oryginalnych częściach. Jeżeli więc u Jaksy doliczyć Vat (nie otrzymałem paragonu) więc całość wyniosłaby prawdopodobnie 960 zł.
Nie pisałem wcześniej, bo nie miałem porównania. Teraz już mam i wiem, że nie jest tak różowo jak wszyscy piszą, że Jaksa jest taki tani, że udziela rabatów, itp.
Może ktoś napisze jak wygląda przegląd okresowy? W serwisie ASO nasmarowali mi zamki w drzwiach, zawiasy, prowadnice siedzeń, itp., niestety u Jaksy nic takiego wcześniej nie zrobiono.
Podkreślam – jest to tylko i wyłącznie moja opinia. Każdy może mieć własną i nie wiem dlaczego tak niektórzy mnie atakują? Ja nikogo nie obrażam. Przekazują tylko fakty, które miały miejsce.
Początkujący
 
Od: 7 lip 2008, 10:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 CD-MZR

Postprzez Globy » 8 lip 2008, 15:49

aa, proszę zastosować się do FAQ forum i przestrzegać zasad dyskusji, edytując swoje posty i nie spamując w kilku tematach jednym wątkiem rozmowy. Polecam również uzupełnić swój profil, by wymiana zdań była jakkolwiek partnerska.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Waluś » 8 lip 2008, 22:44

troszkę tu wymiotłem i wyedytowałem post. Prosze o dyskusje na poziomie, a kolegę aa uzupełnienie profilu, w przeciwnym razie uznam post jako spam i usunę.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez magicadm » 8 lip 2008, 22:53

A ja powiem tak... żeby warsztat mógł serwisować na odpowiednim poziomie najnowocześniejsze auta musi w siebie inwestować. Musi szkolić pracowników, kupować najnowsze testery (ma ktos pojęcie ile to kosztuje???), literaturę fachową, oprogramowanie itp O kosztach wynajmu, ogrzewania, wypłat dla pracowników, podatków itp nie wspomnę. Inna sprawa to specjalizacja w wąskiej dziedzinie 3 marek samochodowych – to też kosztuje.

Człowiek o nicku "odważnym" aa mentalnie najpiej czułby się w warsztacie, który prowadzi w stodole, na czarno jakiś menel, ktory inwestuje w siebie wlewając kolejne jabole :|

To co lubię w warsztacie Jarka to przede wszystkim traktowanie klienta jak partnera – do dziś mam w głowie słowa rozmowy z łódzkim ASO: gwarancja "na naszą robotę jest taka, że jak sam nie zepsujesz to się samo nie zepsuje" :| !!!!
Jarek firmuję swoją robotę wlasnym nazwiskiem i moim zdaniem robi to bardzo dobrze. A skoro ma mnóstwo klientów, to czemu ma być najtańszy "we wsi"???

Ponieważ sporo sam dłubię w moich autkach, u Jarka jestem rzadkim klientem, mimo to nigdy nie odmówił mi porady, czy też czasu na spotkanie/rozmowę itp. Spróbuj to samo zrobić z ASO
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Waluś » 8 lip 2008, 23:00

magicadm
magicadm napisał(a):To co lubię w warsztacie Jarka

hej halo to nie ten wątek <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez pERi » 17 lip 2008, 00:35

JeSs napisał(a):Doświadczenia z ASO Mazda Jaremko Wrocław (JEDNAK W PORZĄDKU -OK)

Wrocław – AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a

ciąg dalszy ....

wiec wygląda to tak rano zastanowiłem się co dalej z tym fantem zrobić i doszedłem do wniosku że to badziewie co mi do silnika wlali (ten zlany olej) muszą mi wymienić ja go nie chcę zadzwoniłem do nich o 9:00 pogadałem z gościem co mi przyjmował auto a on mówi przełącze pana do kierownika kolejne 15 min pogadałem z kierownikiem powiedział że zapyta mechanika jak to było, zadzwonił po godzinie i mówi że taki olej nie przepracowany nie jest to nic złego ale ja uparłem się przy wymianie na nowy i powiedziałem że nie odpuszczę zadzwonił później po 3 godzinach i mówi do mnie w porządku wymienimy panu ten olej na nowy z uwagi na to iż taka sytuacja nie powinna mieć miejsca ja zdziwienie podjechałem o 17 i sprawa załatwiona. Ale do rzeczy powiem szczerze że dla mnie to był wogóle sukces że ktoś chciał zemną rozmawiać i załatwić sprawę w jakiś konkretny sposób znalazła się jakaś kompetentna osoba z którą da się coś załatwić. Jednym słowem nie jest najgorzej pomyłki się zdarzają ale w ASO AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a z pewnością znajdzie się ktoś kto zechce ci pomóc w rozwiązaniu problemu TRAKTUJą KLIJęTA PROFESJONALNIE I RZECZOWO


Powiem szczerze, ze troche sie na poczatku zdziwilem jak zobaczylem, ze nie polecasz. Korzystalem bowiem z ich uslug juz kilka razy i za kazdym razem bylem zadowolony. Poczawszy na jakosci uslug a skonczywszy na mozliwosci negocjacji cen... Ja zdecydowanie podpialbym ASO Jaremko pod temat "Polecane...". Tak jak napisales, bledy kazdemu sie zdarzaja :)
dziadek mial trabanta, ojciec tez... mam i ja...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 00:41
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Auto: trabant ;) i sw. spokoj...

Postprzez Feat » 18 lip 2008, 12:28

pERi napisał(a):Powiem szczerze, ze troche sie na poczatku zdziwilem jak zobaczylem, ze nie polecasz. Korzystalem bowiem z ich uslug juz kilka razy i za kazdym razem bylem zadowolony. Poczawszy na jakosci uslug a skonczywszy na mozliwosci negocjacji cen... Ja zdecydowanie podpialbym ASO Jaremko pod temat "Polecane...". Tak jak napisales, bledy kazdemu sie zdarzaja :)


Ja mam mieszane uczucia co do tego serwisu. Z jednej strony jest rzeczowo i w miłej atmosferze, mechanicy robia wrazenie osob ktore znaja sie na rzeczy, jednym slowem podejscie do klienta ok. Z drugiej strony moja ostatnia wizyta w tym serwisie, ktora miala zaowocowac poprawieniem mocowan nadkola i uzupelnienie brakujacych spinek w zderzaku pomimo dosc prostej pracy trwala prawie 4 godziny (dzieki temu nie zdazylem odebrac laptopa z serwisu, zaplacilem za express naprawe, ale i tak na nic sie to zdalo, bo nie zdazylem do serwisu przed zamknieciem)... Do jak sie pozniej okazalo owe spinki im sie skonczyly i poskrecali mi niektore rzeczy zwyklymi srubkami z nakretka. A co najgorsze zaplacilem za te kilka srubrek 170 zł. Pojechalem tam glownie po to, aby zrobic to oryginalnymi spinkami (i przy okazji wybadac nowy serwis), a zostalo to zrobione tak jak w zwyklym warsztacie, tylko ze w 5x krotnie wiekszej cenie. Wiec nie jestem jakis super zadowolony, chociaz Panowie mili, wszystko wyjasniali itp. W sumie moglem to zrobic wszystko sam i nie marudzic, ale nie mialem czasu i nie chcialo mi sie, mam teraz nauczke. Ostatnio wymienilem kilka z tych srubek na kupione w sklepie za 3 zł spinki i wyglada to teraz tak jak oryginalne mocowanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 16:07
Posty: 104
Skąd: Wrocław / Wałbrzych
Auto: 3 MPS

Postprzez matriz » 24 lip 2008, 09:42

A ja odradzam serwis:

"Perfect Car"
ul. Obrońców Pokoju 3
41-711 Ruda Śląska

Nie podchodzą poważnie do klienta i bardzo lubią naciągać an kasę. Po za tym goście nie mają w ogóle czasu dla klienta – umawiać się można z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 lis 2007, 11:48
Posty: 11
Skąd: Ruda Śląska

Postprzez mr_t » 27 sie 2008, 11:29

BlackM3 napisał(a):(...) auto jest OK i że na "wyimaginowane problemy nie ma rady".

:D oni chyba ten tekst maja na szkoleniach w części jak olewać klienta. To samo usłyszałem w innym ASO :]
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez aa » 9 wrz 2008, 17:21

zajrzałem na temat niepolecane serwisy i co zauważyłem? Zniknęły negatywne posty na auto Jaksa!!!
Czy ktoś za tym stoi?
Początkujący
 
Od: 7 lip 2008, 10:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 CD-MZR

Postprzez aa » 9 wrz 2008, 17:26

Czy tak ma wyglądać prawdziwe forum, na którym każdy może wyrazić swoją opinię? Czy może to forum jest przez kogoś sponsorowane? dotowane? itp.? Jeszcze raz podkreślam pozostał jeden wpis pozostałe zniknęły.
Początkujący
 
Od: 7 lip 2008, 10:11
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 CD-MZR

Postprzez Devo_Y » 9 wrz 2008, 18:32

aa, jeden twój wpis wystarczy, reszta to już były śmieci i niepotrzebnie zajmowały miejsce :]
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez Artiks » 9 wrz 2008, 19:49

Xenocyd napisał(a):Jednak podjedz na buraczana Najlepiej ze swoimi czesciami
Tylko tak, boo są trochę dziwni, nie chcą mówić na jakich częściach np. będą robić remont silnika :| "na dobrych zamiennikach" na jakich ?? Na dobrych zamiennikach ... i gadaj tu z nimi ;)
chomik626 napisał(a):Witam, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM warsztatu: Toyota serwis aut Japońskich
No tu się zdziwiłem sposobem jak cię potraktowali o ile to co mówisz jest wiarygodne.Trzeba brać poprawkę na to, że ich specjalnością jest Koyota ;) Z doświadczenia swojego i innych nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Remont Z5 na dobrych częściach (ci mówią co wkładają :D i na wszystkie części kwitek )z roczną gwarancją 1800 zł więc bardzo dobra cena.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Neon » 6 paź 2008, 17:38

Nie polecam serwisu Auto Wache w poznaniu.
Szczerze odradzam ich usługi.

Załapałem się u nich teoretycznie na akcje serwisową wymiany IC. Przy okazji przeglądu poinformowano mnie, że mój IC był cały popękany i został wymieniony na nowy.Po 3 tygodniach od przeglądu przez przypadek zajrzałem za nadkole i okazało się, że Ic nie był ruszony przez serwis. Nadal był popękany i zalany olejem, a jego wygląd nie przypominał nowej części. Po ponownym odwiedzeniu serwisu stwierdzono, że IC jest faktycznie pęknięty i jest to pewnie spowodowane wcześniejszym uszkodzeniem pojazdu. Wciskali mi kit, że samochód jest po wypadku i występują naprężenia, przez które ponownie pękł IC w tym samym miejscu i z tego powodu usterka nie zostanie usunięta na gwarancji. Stwierdzeniem faktu, ze samochód jest powypadkowy miała być kontrola grubości lakieru (jakaś totalna bzdura). Pojechałem do innego serwisu, który stwierdził, że IC jest stary i nie został wymieniony. Znaleziono jeszcze kilka innych usterek, które nie były usunięte w serwisie Auto Wache (o ile nie powstały one u nich w trakcie przeglądu). W 10 minut padła decyzja o wymianie uszkodzonego elementu. Wszystko trwało około 2 godzin. W Wache chcą auto zawsze na minimum 2 dni :(
Serdecznie polecam oddalony ode mnie o blisko 150 km serwis Auto Kordyl w Gorzowie Wielkopolskim przy ulicy Wawrów 111. Pracuja tam ludzie rzetelni, godni polecenia i znający się na rzeczy którzy dbają o dobro klienta i o dobrą renomę firmy Mazda.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 11:44
Posty: 392
Skąd: Swarzędz
Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r

Postprzez ukeram » 2 lis 2008, 21:41

Stanowczo!!! odradzam "warsztat Alsa"za salonem Opla-w cudzysłowie, ponieważ taki to warsztat.
Powiedzieli,że przyczyną niedomagań mojego samochodu są wadliwe części-wymieniłem, objawy nie ustąpiły, gdy zgłosiłem reklamację, oświadczyli że oni tylko sugerowali wymianę tych części-decyzję podjąłem ja.
Nie znają się na robocie-naciągacze i tyle.
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2008, 14:04
Posty: 4

Postprzez trojanrob » 11 lis 2008, 01:20

Witam wszystkich pechowców (do których sam się zaliczam)
Dzisiaj się zaparłem i przeczytałem cały ten wątek – Niezły film akcji.

Jak nie jeden z Was dałem się na początku naciągnąć /oszukać /zrobić w....(bo nie znałem dobrze autka). Mimo, że mam wykształcenie techiczne samochodowe , ale kończyłem jako drugi zawód informatykę i w tym siedzę od 20 lat.

Przez te kilka lat nabrałem wiedzy na temat tego modelu Mazdy (i uczę się dalej mimo 40 na karku).
I postępować z warsztatami też się nauczyłem :
– Jedna sprawa w sądzie.
– Jedna reklamacja załatwina pozytywnie, przeprosiny i wyszli z Twarzą.
– Kolejna reklamacja w realizacji ( w tym przypadku oddaję honor – przyjeli problem na klatę i ponoszą koszty). Przeprosiny juz były.

A człowiek uczy się na błędach.

Po 7 latach użytkowania Madzi Millenii S z silnikiem Millera nie polecam :
1.AUTO ARS w Szczecinie.
a)To że nie znaleźli przyczyny bo postawili złą diagnozę musiałem zapłacić za część (trzech jeździło i stwierdzili , że łożysko – a to dupa nie łożysko było – sam znalazłem to był lewy przegub wewnętrzny).
b)Podjechałem do nich bo jakś dziwny dźwięk jakby łożysko. obsłuchali – łożysko w napinaczu – zapytałem czy mogę jeździć, czy nic się nie stanie – "proszę przyjechac za parę dni wymienimy". Przejechałem 1km pierd..eło łożysko – zatarło się i rozwaliło napinacz i kawałek obudowy rozrządu. Laweta i do nich i jakiś palant przeciął pasek od SC aby szybko się dostać do napinacza i go wykręcić – czekałem1miesiąc na auto. To było parę lat temu i moja noga tam więcej nie stanęła.
c) A najbardziej mnie wk...li tym,że płacąc karta płatniczą nie małą kasę odmówili mi rabatu mimo, że klient w kasie obok płacąc mniej gotówką takowy otrzymał. Tekst : "rabaty tylko przy płatnosci gotówką". No to spadajcie.


2.Z bólem ale też ASO mazdy BECAR na Madalińskiego w Szczecinie –(są na liście nowej mazdy poland)
Dałem im 3 szanse – przy każdej robocie było coś połamane niedokręcone , źle podłączone itp.

Na innych wołali "rzeźnicy" a robią tak samo.

(i jedno przegięcie naciagnęli mnie na świece ) – nie chodziło o kasę tylko sam fakt.
Żadnego przepraszam, mimo że dali pupy.

A najlepszy news to taki ,ze odmówili wymiany podsufitki serwisowi szyb który realizuje moja reklamację – nie chcą ze mną gadać, ja z nimi też nie chcę, bo 4 wpadka to jak w banku sprawa w sądzie.

Doszło do tego że jadę tylko na prace fizyczne do ABC Auto i podpowiadam mechanikowi jak będzie lepiej zrobić ,w jakiej kolejności. Wiem , że to ich trochę irytuje , ale znam ich od 13lat i sami zauważyli , że jak im podpowiadam to robota szybciej i sprawniej idzie. To jest stacja szybkiej obsługi więc takich autek często nie mają. A w bagażniku mam zawsze wydrukowanego manuala.

Części kupuję sam i co mogę robię sam.
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez McGregor » 14 lis 2008, 23:30

Witam wszystkich...przyszłych i aktualnych klientów...AZ-Auto w Wa-wie-ul.Puławska 516(słynne ASO...z TVN Turbo ;) )
Temat ku przestrodze!...Fragment rozmowy na szczęście telefonicznej z fachowcem z AZ-Auto!
Mianowicie chodzi mi o podejście Pana z AZ-Auto...do tematu-akcja wymiany IC w Maździe MPV np.mojej!
-Rozmawiam z Panem z AZ,przedstawiam temat,Pan pyta-skąd wiem że mam IC do wymiany a nie do uszczelnienia?...że najpierw muszą obejrzeć,zrobić zdjęcia,wysłać ekspertyzę do MMP itd...i że to potrwa może i 3-4miesiące!!!...Ja odpowiadam że jestem dociekliwy i zdjąłem nadkole-widzę że jest uwalane całe w oleju i IC również i myślę że nie powinno się tak pomykać...przez...3-4 miechy bo to może zaszkodzić i turbinie i silnikowi!...a Pan...w pewnym momencie mojej gadaniny...rzuca tekst:A przeszkadza to panu???...ja że owszem...bo nadkole jest w oleju i motor zacznie cierpieć...bo to olej jest!!!A fachowiec na to...to niech Pan UMYJE NADKOLE...jak tak przeszkadza!...A ja że mam tak myć co dwa dni? <glupek2> ...A fachmen-no jeśli tak bardzo przeszkadza...?!
Co sądzicie drodzy forumowicze o fachowym podejściu Pana z AZ-Auto do tematu?
Początkujący
 
Od: 29 paź 2008, 20:27
Posty: 5
Skąd: Starachowice
Auto: Mazda MPV,2.0CITD-2003r.

Postprzez Prusiak » 16 lis 2008, 02:32

McGregor napisał(a):Witam wszystkich...przyszłych i aktualnych klientów...AZ-Auto w Wa-wie-ul.Puławska 516(słynne ASO...z TVN Turbo oczko )
Temat ku przestrodze!...


W rozmowach telefonicznych z serwisem AZ-Auto w sprawie korozji w nadkolach mialem podobne odczucie (pisalem juz wczesniej w innym watku). Mialem wrazenie ze koles chcial mnie lekko mowiac – zbyc. Dlatego tez szukalem innego ASO ktore zajelo by sie moim poblemem. Trafilem do Boltowicza i mimo ze moj VIN nie podlega pod ta akcje panowie wizeli moje auto pod zabezpieczenie :D
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez jancio68 » 17 lis 2008, 10:51

Umówiłem się na przegląd 20tyś. telefonicznie. Po przyjeździe w umówiony dzień okazało się, że w kajecie jestem zapisany na ...5 dni później.
Ale ok. okazało się, że filtry są więc mnie przyjęli. Pracują krótko bo do 16.30 i umówiłem się, że zadzwonią jak będzie zrobiony. Na telefon się nie doczekałem. Roztropnie pojechałem przed zamknięciem bo bym się nie doczekał i pocałował klamkę. Samochód był zrobiony a towarzystwo już w blokach przy drzwiach. Piątek.
Samochód nawet umyty, choć ociekający, nie wytarty z wody. Ukradli im irchę czy co? Okazało się, że kartą nie można zapłacić choć nikt o tym nie wspomniał. Musiałem szukać bankomatu w okolicy. Później się dowiedziałem, że nie dostanę faktury tylko przyślą pocztą bo coś tam. Zapłaciłem więcej (990,– zł) niż podawano telefonicznie (700-800,-zł). Jak o to dopytałem to powiedziano, że dlatego, że wymienili...filtr kabinowy.
Generalnie bardzo zakręceni ludzie, mało zorientowani na klienta.
Wcześniej miałem do czynienia przez kilka lat z serwisem Toyoty stąd może przyzwyczajenie do innych standardów.
Raczej już nie skorzystam z ich usług.
Polećcie dobry serwis w W-wie.

pozdrawiam
Janusz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki